streda 27. decembra 2017

|Testovanie maskár s Avonom|

Zdravím vás,
dúfam, že ste prežili tie najkrajšie sviatky. Nový rok sa nezadržateľne, ale isto blíži a ja vôbec nechápem, kam nám utiekol tento. Všetko sa zbehlo tak neuveriteľne rýchlo, udialo sa u mňa toľko zmien, ktoré som si na začiatku ani vo sne nepredstavovala, no obohatilo ma to nie len o množstvo nových vecí, ale aj skúseností, za ktoré som ozaj vďačná. Hoci neverím na predsavzatia, pretože ich takmer nikdy nedodržím, jedno si predsa len dám a to, aby bol aj nasledujúci rok aspoň z polovice tak dobrý, keď nie lepší a aby som mala vždy odvahu skúšať nové veci a nebála sa zmien.
No prejdime k tomu, o čo som sa s vami vlastne dnes chcela podeliť. Pred istým časom som dostala od Avonu ponuku na otestovanie akýchkoľvek piatich maskár z ich katalógovej ponuky, čo ma vcelku zaujalo, keďže maskara je produkt, ktorého výsledky vidíte takmer okamžite a používam ho prakticky dennodenne. No a dnes si ukážeme, ako dopadlo toto moje testovanie, ktoré maskary som si vlastne vybrala, ktorú považujem za najlepšiu z nich a naopak, ktoré mi nesadli a prečo. Poďme teda na to.


Len tak na okraj, aby ste mali prehľad, ako môžete vidieť na tomto obrázku, takto vyzerajú moje bežné riasy bez nanesenia maskary. Sú veľmi fádne, smerujúce rovno a nato aby vyzerali dobre, potrebujem vždy pred ich namaľovaním použiť kliešte  na mihalnice. V opačnom prípade im nepomôže ani tá najlepšia maskara na svete. 


Prvou z pätice vybraných maskár, ktorá ma zaujala, je Superextend Lengthening Mascara, ktorá by už podľa názvu mala byť super predlžujúca. Kefka tejto maskari je umelohmotná, trochu hrubšia, ako som bežne pri tomto type kefiek zvyknutá, no na počudovanie sa s ňou pracovalo vcelku dobre a nezanechávala mi žiadne šmuchy na viečkach. Má síce trochu vlhkejšiu konzistenciu, vďaka čomu na mojich riasách nerobí spočiatku až bohvie aký efekt, no dá sa pekne vrstviť a dosiahnúť s ňou celkom pekný finiš. 



Na druhej strane Supreme Length Nourishing Mascara ma neohúrila vôbec a znova by som si ju už určite nevybrala. Osobne pri výbere maskár siaham vždy výhradne po tých, ktoré moje riasy vedia predĺžiť čo najviac. Avšak po tejto som nejaký výrazný efekt nespozorovala, hoci ho sľubovala. Kefka tejto maskari je o niečo tenšia ako u predošlej, s trochu zašpicateným koncom, čo zvyknem preferovať oveľa viac, no efekt sa nedostavil a s mojimi mihalnicami neurobila takmer nič. Čo sa výživy týka, tak ani tu sa nedá hovoriť o zázraku, jediné čo ak, tak je možno šetrnejšia k mihalniciam, avšak aj to môže súvisieť s tým, že ju takmer na očiach nevidno a je veľmi slabá.



Naproti tomu som vcelku prekvapená bola zo Supershock Volume maskari, ktorá je ozaj obrovská a hoci za normálnych okolností sa takýmto maskarám vyhýbam, pretože je práca s nimi trošku babračka, v tomto prípade to šlo ozaj hravo a na riasách som spozorovala nie len predĺženie, ale aj sľubovaný objem. Pre presnosť chcem dodať, že na všetkých fotografiách sú maskari nanesené v jednej vrstve, aby bolo vidieť, aký výsledný efekt majú. Kefka je v tomto prípade skutočne hrubá, a keď ju vidím, hneď ma napadá výraz jumbo  :D Je opäť umelohmotná a oproti prvým dvom je po konzistenčnej stránke o niečo menej tekutá a suchšia, takže priľnie na riasy oveľa lepšie.



Štvrtá v poradí, Winged Out maskara je obalom podobná dvojke, a hoci má o trochu tenšiu kefku, ani z jej efektu som nijako nadšená nebola. S mojimi riasiami toho bohužiaľ veľa nenarobila a to ani v prípade, ak použijem sérum na predĺženie mihalníc. Opäť veľmi riedka formula, ktorá mihalnice trochu postaršila, ale výrazný wau efekt sa nekonal, takže aj túto môžem z môjho testu okamžite vylúčiť.



Poslednú maskaru som vyberala tak trochu z recesie. Mark Mega Effects som videla v mnohých recenziách na internete a zaujala ma svojim nezvyčajným tvarom. Jej kefka je ako z iného sveta a vôbec som si nevedela predstaviť, ako s ňou budem manipulovať. No zo všetkých piatich otestovaných maskár sa mi jej efekt na riasách zapáčil asi najviac, hoci každodenné líčenie s ňou si predstaviť nedokážem. Áno, riasy krásne predĺži, dokonca aj zahustí a je neskutočne čierna, no aplikácia je hrozná babračka a ak si nanesiete predtým nejaké tiene, zaručene budete mať celé viečka od maskari. Nech sa snažím akokoľvek, jedno oko sa mi podarí vždy celkom fajn, no na druhom to určite zbabrem. S aplikátorom sa totiž pracuje dosť ťažko, keďže má krátku rúčku a je veľmi atypický a nie je to nič čo by som doteraz videla. Ak by ostala formula a vymenil by sa obal, určite by som do nej šla ešte znova.



A čo dodať na záver? Snáď len toľko, že toto sú len moje subjektívne názory na produkty a čo nevyhovuje mne neznamená, že nemôže vyhovovať niekomu inému. Nie nadarmo sa vraví, sto ľudí, sto chutí. 

Používate maskary od Avonu?
Vyskúšali ste už niektorú z týchto?
Budem rada, ak sa so mnou podelíte o vaše názory v komentoch dole ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára