pondelok 18. septembra 2017

|Nové obľúbené produkty|

Kedysi ste na blogu mohli pravidelne každý mesiac čítať o mojich obľúbencoch, teda produktoch, ktoré mali pre mňa nejaký špeciálnejší význam, ktoré som si obľúbila a používala v určitom období najradšej. Do tejto rubriky som však už dlhšie neprispievala a to aj z toho dôvodu, že sa mi to zdalo ako veľmi otrepané a silené, takže som s tým na chvíľku prestala. No rozhodla som sa, že raz za čas vám spíšem moje dojmy z produktov, ktoré mi nejakým spôsobom prirástli k srdcu, aj keď to možno nebude na pravidelnej mesačnej báze. Tentoraz sa mi tu nahromadilo zopár ozaj skvelých produktov z každého rožku, tak sa poďte so mnou pozrieť bližšie na ich zúbok.




Pri brovzovaní našich drogérii občas natrafím na nejaký ten klenot za rozumnú cenu. Repinol´A sheet masky stoja len niečo okolo 1,50 a musím povedať, že som veľmi milo prekvapená z výsledku, aký poskytujú. Zázraky vám samozrejme neurobia, no poskytnú minimálne rovnakú, ak nie lepšiu službu, ako niektoré oveľa drahšie masky. Okrem toho, keďže ide o jednorázové produkty, nevidím zmysel v utrácaní horibilných súm takéto produkty. Takže sem tam sa oplatí poobzerať aj po niečom menej známom a možno budete prekvapené rovnako ako ja. Na výber máte z niekoľkých typov týchto masiek, z toho čo si pamätám a čo som mala možnosť vyskúšať to boli napríklad čajovníková maska na mastnú pleť alebo ružová určená skôr na citlivejšiu pleť. Ak teda budete niekedy v Teta drogériách, určite tieto masky omrknite.

Na druhej strane, aj v dm drogérkach vždy nájdem niečo nové a zaujímavé. Nedávno som natrafila na fantastické tekuté mydlo na ruky s vôňou magnólie a zeleného čaju. Osobne preferujem mydlá, ktoré sú antibakterálne a keďže toto nie je, chvíľku som nad ním váhala, no bolo strašne lacné a tak som si povedala, že čert to ber. Na bežné používanie stačí a keď potrebujem niečo heavy duty, vytiahnem Sanitol alebo Protex, no na také to klasické osvieženie rúk postačuje aj toto od Balei. Okrem toho ruky vôbec nevysušuje a to je pre mňa veľké plus.




Ako žena bojujúca každý deň s mastnou pleťou, vyhýbam sa akýmkoľvek produktom, ktoré by mohli moju pleť robiť viac lesklou. Aj preto som nikdy nebola fanúšikom rozjasňovačov a akýkoľvek nový produkt na trhu ma zanechával chladnou. No pri jednom nákupe som predsa len neodolala Maybelline Master Strobing Liquid, teda tekutému rozjasňovaču, ktorý som v predajni odskúšala a zamilovala sa na prvý pohľad. Určite vám ho na blogu predstavím niekedy trochu podrobnejšie, no zatiaľ som ho chcela aspoň okrajovo spomenúť pretože je ozaj skvelý a keď to povie odporca rozjasňovačov ako ja, je to už vážna vec :D




Ďalšia novinka, ktorú by ste momentálne u mňa našli je micelárna voda L´Oréal v 400ml balení. Dlho som kúpe tohto produktu odolávala, no som rada, že som sa odhodlala, pretože je to zatiaľ asi najlepšia micelárka z drogérie, s akou som sa stretla. Pleť krásne vyčistí, nie je príliš parfémovaná a neštípu ma z nej oči, čo je dosť dôležité, keďže micelárky používam hlavne na odstránenie maskary. Vrelo ju teda doporučujem, ak ste ju ešte nemali.



Kamoška mi pred nedávnom spomínala, že má doma jeden úžasný fixačný sprej na make up od Avonu, a ako o ňom básnila som sa namotala tak, až som bola rozhodnutá, že si ho najbližšie objednám. A asi cca 3 dni nato mi došiel balíček na testovanie, ktorý obsahoval práve tento fixačný sprejík. Musím povedať, že ma veľmi milo prekvapil a momentálne ho používam skoro dennodenne, ak na neho ovšem nezabudnem, čo sa mi sem tam pri tej rýchlosti ráno stáva. A funguje ozaj skvelo. Mala som možnosť otestovať aj preslávený All Nigter od Urban Decay a mám pocit, že tento Avoňácky je omnoho lepší. Make up mi s ním síce nevydrží celý deň, ale podstatne dlhšie, ako bez neho. Takže za mňa veľký palec hore.

Tá istá kamarátka mi poradila ešte jeden fantastický produktík, ktorým je posilňujúca a vyživujúca biela špirála Evelin, ktorú si väčšinou nanášam ráno pred tým, než si na riasy nanesiem čiernu špirálu a rozdiel je fakt viditeľný. Nanášanie klasickej špirály je trochu ťažšie, keďže už na riasách máte zaschnutú vrstvu, no ak sa trochu vyhráte, efekt je enormný a moje riasy nikdy nevyzerali lepšie. Takže za oba tipy veľmi pekne ďakujem a posúvam znalosti a skúsenosti ďalej :)



Na záver tu mám ešte jeden tip na super hydratačné sérum určené pre mastnú pleť, tentoraz od značky Biotherm, ktorá je pre mňa novinkou, keďže som jej doteraz nevenovala pozornosť. Pár týždňov dozadu som uvažovala nad investovaním do nejakej dobrej pleťovej kozmetiky a hľadala som niečo také, čo by ma finančne nezruinovalo, no zároveň niečo, čo má vo svete veľa pozitívnych ohlasov. A potom som na notino.sk natrafila na túto pleťovú kozmetiku, urobila si nejaký prehľad na internet a bolo rozhodnuté. Zakúpila som si k nemu ešte ďalší produkt od tejto značky a rozhodne vám o oboch spíšem nejakú podrobnejšiu recenziu, len čo ich ešte trošku podrobnejšie otestujem. No zatiaľ som s výsledkami celkom spokojná, takže dúfam, že sa to ani k horšiemu nezmení.





your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára