pondelok 24. júla 2017

|Lancome Matte Shaker|

Značka Lancome nie je práve z tých high end značiek, ktoré by som vyhľadávala a ani sama neviem prečo. V minulosti som mala možnosť otestovať len zopár vzoriek krémov, prípadne nejaké to sérum a raz dokonca ikonickú Hypnose maskaru, ktorá bola ale naozaj veľmi dobrá, no aj napriek tomu som k Lancomu nikdy neinklinovala. V poslednej dobe značka prichádza stále s nejakou revolučnou novinkou, ktorú takmer okamžite okopíruje sto ďalších značiek, čo očividne svedčí o jej veľkej popularite a o tom, že tvorcovia majú nos na to, čo si beauty priemysel a bežný spotrebiteľ žiada. Po veľkom hite, v podobe špongiového make upu, prišli tvorcovia s ďalšou revolučnou novinkou. Šejkre na pery mali vo svojej lesklej verzii celkom pekný úspech (aspoň teda v zahraničí) a spočiatku ma ale že absolútne nelákali, hoci ich koncept bol veľmi zaujímavý a bláznivé produkty ma obyčajne bavia. A potom konečne vydali matnú verziu týchto rúžikov a to som už bola ako rybka na háčiku a keďže som na internete nevidela zatiaľ žiadnu recenziu v slovenčine, o to viac som chcela pre vás produkt otestovať. Ako to teda dopadlo?




Lancome Matte Shaker je dostupný v siedmych odtieňoch, ktoré sú všetky veľmi žiarivé a pôsobia ako leto vo fľaštičke. Nájdete medzi nimi fuchsiové odtiene ako trebárs Pink Power či Yummy Pink, krásne červené farbičky v odtieňoch Red´y In 5 a Kiss Me Cherie, či dokonca vibrujúcu oranžovú Magic Orange. V kolekcii sa nachádza aj jeden prirodzenejší odtienik s názvom Beige Vintage, ktorý je jedným z tých, po ktorých som najprv poškuľkovala, pretože podobný druh farieb mám veľmi rada a sedia mi oveľa viac, než výraznejšie, no nakoniec som sa rozhodla, že predsa len výjdem trochu zo svojej bezpečnej ulitky a siahnem po niečom pre mňa trochu nezvyčajnom. Odtienik Energy Peach je krásna marhuľková farbička, ktorá je však o dosť výraznejšia, než som pôvodne očakávala, no nakoniec svoj výber absolútne neľutujem.



No a čím je tento produkt taký zaujímavý? Už na prvý pohľad si všimnete jeho tvar, pripomínajúci shaker na drinky, od čoho práve dostal aj svoj názov, okrem toho má veľmi zaujímavý druh aplikátora, ktorý je pomerne široký, bacuľatý a penový. Produkt z fľaštičky dostanete na aplikátor jednoduchým pretrepaním, pričom ním stačí zatriasť len ozaj máličko, pretože má dosť tekutú konzistenciu.




Výber aplikátora nepovažujem práve za najšťastnejší a najlepší a určite by som zvolila niečo vhodnejšie. Dôvod prečo si to myslím, je veľmi jednoduchý. Aplikátor ako som spomínala je veľmi široký a nezabezpečuje tak precíznu aplikáciu produktu a zaručene tak vyjdete z línie pier. Takýto aplikátor by mohol byť vhodný pre tie ženy, ktoré majú krásne plné pery, no aj tak si neviem predstaviť, že sa dá naniesť bez toho, aby mu trebalo dopomôcť štetcom, či otretím prstami. Inak však považujem aplikátor za veľmi zaujímavý a je k perám veľmi šetrný, čo je veľmi príjemné, no nanášanie produktu ním nie je práve najjednoduchšie a najrýchlejšie.




Čo sa samotného produktu týka, ako som už naznačila, konzistencia je vcelku tekutá, preto treba dávať pozor, aby ste to s ním neprehnali, inak bude trvať večnosť, kým zaschne. A či má teda matný finiš? Nie je to úplne ten matný vysušujúci finiš, ako sme asi väčšinou pri tekutých rúžoch zvyknuté. Textúra produktu je po zaschnutí veľmi príjemná, ľahká a mám pocit, ako by som na perách ani nič nemala. Po viacerých vyskúšaniach som došla k záveru, že nanášať ho je lepšie v jemnejšej vrstve a prebytok vklepať prstami do pier, vďaka čomu to vyzerá, ako by ste práve jedli nejaké šťavnaté ovocie. Nie je to však produkt, ktorým nahradíte balzam na pery. To určite nie. Pery nijako nevysušuje, ale zároveň ani nehydratuje, čo je naozaj zvláštne.



Nižšie môžete vidieť, ako vyzerá priamo na mne. Na fotke je o niečo výraznejší, za čo môže aj to, že som ho aplikovala v hrubšej vrstve. No vydržal mi na perách dobré cca 4 hodiny a to som dokonca neustále dopĺňala tekutiny. Samozrejme po jedle treba urobiť menšie úpravy, ale nie je to nič katastrofálne. Cena týchto šejkrov sa pohybuje v závislosti od toho, kde ich kupujete. Ja som svoj zakúpila na stránkach notino.sk za cenu 20,30€.




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára