pondelok 10. júla 2017

|Kat Von D+UD+Vichy+L´Oréal Make Up|

Moje líčenie je v poslednej dobe stále o tom istom. Každé ráno sa snažím pred tým, než idem do práce nalíčiť čo najrýchlejšie a tak som si osvojila určitú rutinu, ktorej sa snažím držať, pretože mi nezaberá veľa času. No ukazovať vám na blogu stále to isté nie je zábava a preto som sa rozhodla vyskúšať niečo nové, s použitím produktov, ktoré mám veľmi rada, ale ktoré som na blogu ešte na sebe v akcii neukázala. Vytvorila som tak jedno super easy líčenie, v ktorom by som šla pokojne aj do práce, ale aj večer niekam do mesta.




Značka Avon ma neustále prekvapuje. Obľubujem nie len ich telovú a pleťovú kozmetiku, ale aj produkty z dekoratívnej kozmetiky. Jedným z nich je aj ceruzka na oči Big Colour v odtieni Slate, čo je nádherná šedá s matným finišom. Je perfektná sama o sebe na celé viečko alebo ako podklad, ako som ju použila pri tomto líčení. Na ňu som totižto naniesla tienik Urban Decay, o ktorom som vám na blogu písala už niekoľko krát, a to Beauty With An Edge v striebristo metalickom odtieni zvanom Mushroom. Dokopy tvoria dokonalé kombo, pretože Avon je sám o sebe trochu šmykľavý a UD ho krásne zafixuje a zároveň mu dodá veľmi pekný lesk. Do vonkajšieho kútika som ešte aplikovala kaki zelený odtienik Bless Her Heart z Too Faced paletky, pričom pod obočie som naniesla White Peach a do záhybu šadasto-hnedý Charmed, I´m Sure. Táto paletka je momentálne moja najobľúbenejšia a používam ju dennodenne, pretože má v sebe všetko, čo pri líčení potrebujem.

Ako som nedávno spomínala, momentálne striedam dve maskari a tou druhou, ktorú ste este nevideli je L´Oréal Volume Million Lashes Fatale s umelohmotnou kefkou. Mala som už niekoľko maskár z tejto rady a stále sa neviem rozhodnúť, ktorá je moja najobľúbenejšia, pretože sú všetky skvelé. Maskara riasy pekne prečeše, dodá im objem, krásnu čierno čiernu farbu a veľmi pekne ich predĺži. Ak teda hľadáte dobrú maskaru a chcete vyskúšať niečo nové, za mňa ju teda môžem jedine vrelo doporučiť.




V poslednom čase mám dosť problém s mojou mastnou pleťou a bojujem s tým viac než kedykoľvek predtým a to aj napriek tomu, že som výrazne obmedzila skúšanie nových krémov a podobných produktov. Chvíľku som používala La Roche-Posay Effaclar Mat, ktorý pleť krásne zmatní, no bohužiaľ po čase u mňa vyvolával ešte väčšie mastenie a tak som chcela skúsiť niečo iné, niečo ľahšie, čo moju pleť hydratuje, ale zároveň ju nezaťaží a keďže som nechcela znova investovať do ďalšieho krému, ktorý použijem sotva pár krát, objednala som si na stránkach Vichy vzorky nového krému Slow Age. Hoci som ho pri tomto líčení použila prvý krát, okamžite som si ho zamilovala, no samozrejme bude to chcieť ešte podrobnejšie testovanie a skúšanie. Avšak na prvý krát to bolo vcelku slušné. Pleť bola hydratovaná, nebola mastná ani lepkavá a make up, ktorý som použila na ňom pekne držal, nechoval sa nijak zvláštne a nerobil fľaky a to aj napriek tomu, že ide o plne krycí druh make upu. Krémik zakúpite už aj na stránkach notino.sk.

Kat Von D Lock-it Foundation je jeden z tých make upov, po ktorom siaham, keď je moja pleť v horšom stave, chcem prekryť fľaky, sem tam nejakú tú vyrážku, či začervenanie a chcem, aby na pleti držal ozaj dlho. Ide o plne krycí make up, ktorý však viete naniesť aj v jemnejšej vrstve a viete ho buildovať až do úplného krytia. Ozaj fantastický produkt, na ktorom ma strašne baví aj jeho unikátne balenie.





Na pery som v tomto prípade použila linku UD 24/7 Glide On Lip Pencil v odtieni Naked, čo je taká lepšia farba mojich pier, pričom som ju naniesla na celé pery. Táto ceruzka je ozaj dlhtrvácna, no trochu pery vysušuje, takže ak chcete, môžete na ňu naniesť ešte nejaký rúžik v podobnej farbičke. Za mňa osobne dobrý tip je rúž Essence v odtieni 06 Barely There! alebo Alverde 52 Primrose. Oba veľmi cenovo dostupné produkty, ktoré v mojej kabelke nesmú nikdy chýbať.




Použité produkty:

Oči:
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion (Original)
Too Faced Sweet Peach Pallete (White Peach, Bless Her Heart, Charmed,I´m Sure)
Avon Big Colour Eye Pencil (Slate)
Urban Decay Beauty With An Edge (Mushroom)
Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade (Medium Brown)
L´Oréal Volume Million Lashes Fatale (Black)

Tvár: 
Vichy Slow Age
Kat Von D Lock It Foundation (47 Light Neutral)
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Perfect&Cover Concealer (Light)
Soap&Glory One Heck Of A Blot Super Trnaslucent Mattifying Powder
Avon Glow Bronzing Pearls (Warm Coral)
H&M Pure Radiance Powder Blusher (Brown Sugar)

Pery:
Urban Decay 24/7 Glide On Lip Pencil (Naked)







your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára