streda 5. júla 2017

|June Favorites|

Už dlhšie som vám neukázala žiadne svoje obľúbené produkty. A keďže som za posledné mesiace skúsila niekoľko veľmi dobrých vecičiek, dnes sa pozrieme na zúbok siedmym z nich a povieme si o nich niečo viac. No nenaťahujme to a pusťme sa rovno do toho.




Aj keď momentálne v týchto horúčavách preferujem ako make up  skôr niečo ľahšie, sem tam rada siahnem aj po trochu ťažšom druhu tohto produktu. Veľmi som si zamilovala Kat Von D Lock-it Foundation, ktorý ozaj nemá chybu. Musím vám už o ňom napísať podrobnejšiu recenziu, no stále rozmýšľam nad stylingom fotiek, ktoré som už raz urobila a neboli podľa mojich predstáv, takže si na to ešte kúsok asi počkáte. Každopádne, ešte som na blogu tento produkt nespomínala, začo by som sa mala vyhrešiť, pretože je to fantastický produkt a bola by škoda nespomenúť ho. Ak nemáte radi heavy duty, ozaj ťažké make upy, toto nebude nič pre vás, no mnohé z vás by jeho krytie a výdrž mohli oceniť. Je to asi jeden z najlepších make upov, s akými som sa stretla. Na výber je neskutočne veľa odtieňov, krytie je bildovateľné a bezchybné, no treba sa s ním naučiť pracovať, aby ste neskončili ako precapkaný muffinček. Milujem ho hlavne na večer do mesta, keď viem, že môj základ musí vydržať za každú cenu. Ak na neho natrafíte, vrelo ho odporúčam vyskúšať.


Z dekoratívnej kozmetiky som si v poslednom čase veľmi obľúbila aj maskaru Maybelline The Colossal Big Shot. O top kvalite maskár z drogérií v posledných rokoch niet pochýb a hoci si myslím, že už s ničím lepším prísť nemôžu, vždy objavím takú, ktorá ma opäť očarí. Táto maskara má klasický štetinový štetec, s ktorým sa mi na počudovanie pracuje výborne, aj napriek tomu, že za normálnych okolností preferujem umelohmotné kefky. Riasy krásne predĺži, dodá im objem a nádherne ich prečeše, vďaka čomu dosiahnem veľmi jemný, bábikovský, ale zároveň prirodzený finiš. Nedám na ňu dopustiť a nesklamala ma ešte v žiadnej situácii, či už svietilo slniečko a ja som sa potila ako parená knedľa, alebo pršalo. Dokonca som sa raz omylom namočila v bazéne, čo som nemala v pláne a musím povedať, že obstála celkom dobre a pod očami som nemala rozmazané takmer nič.




Nedávno som v lekárni natrafila na skvelú akciu, ktorá sa vzťahovala na výrobky La-Roche Posay a tak som si zadovážila krémik a micku na tvár. Eau Micellaire Ultra obsahuje termálnu vodu a tak je nie len vhodná na vyčistenie pleti, ale aj jej hydratovanie. Okrem toho je vhodná aj pre citlivú pleť, čo neviem akoby celkom obstálo, keďže je vodička dosť parfémovaná, no mne osobne to nevadí a práve túto jej vôňu si doslova užívam. Skvelý prípravok na každodenné použitie. Bolo príjemné konečne po dlhej dobe vyskúšať niečo úplne iné.

Naposledy ste na blogu mohli vidieť recenziu na moje najnovšie kozmetické prírastky od Victoria´s Secret. Telového spreja Coconut Sea sa doslova neviem nabažiť a je ideálny na toto ročné obdobie. Momentálne je u nás dosť teplo a preto nie vždy rada používam parfémy. Tie mi prídu dosť výrazné a ťažkopádne a tak radšej siaham po takýchto ľahkých a sviežich telových sprejoch.

V našich dm drogériách sa najnovšie objavili produkty Lee Stafford Coco Loco, s výťažkami z kokosu. Bohužiaľ u nás sa zatiaľ dá kúpiť len šampón, kondicionér a myslím, že maska alebo čosi podobné. No v UK som natrafila aj na ďalší perfektný produkt tejto rady a to Blow&Go, čo je krémový, nezmývateľný kondicionér alebo balzam. Tieto typy produktov milujem, pretože ako človek trpiaci seboreou, si na vlasy nemôžem v sprche dávať hocičo. Balzam stačí votrieť do vlhkých koncov, vlasy vysušiť a voilá. Hladké a vyživené konce sú na svete. Pre istotu som si už urobila zásobu, no dúfam, že v budúcnosti sa produkt objaví aj u nás, pretože je cenovo naozaj veľmi prijateľný. Množstvo skvelých produktov tejto značky už nájdete aj na stránkach notino.sk.



Moja momentálna líčiaca rutina je dosť jednoduchá. Vynechala som bronzer a aj líčenie očí som o dosť zjednodušila a po väčšine použijem len jeden odtieň, aby som ich aspoň trochu oživila. Tiene Urban Decay patria k mojim najobľúbenejším a single eyeshadow Beauty With An Edge v odtieni Mushroom ma ani v najmenšom nesklamal. Má všetko, čo od skvelého tieňa vyžadujem. Perfektnú výdrž, sýtu farbu a maslovitú konzistenciu, hoci trochu práši, čo mne osobne nejako veľmi neprekáža. Je tak rozkošne malinký, že pri cestovaní nezaberie miesto v žiadnej kozmetickej taštičke. A tá jeho striebristá farba je jednoducho unikát.

Z rovnakej UD sady pochádza aj mini linka na pery 24/7 Glide On, ktorá ma veľmi prekvapila. Nie som človek ktorý by nejako často používal linky na pery a za celý svoj život som ich vyskúšala možno do 10 druhov, no pri týchto som konečne pochopila, o čom všetci hovoria a prečo ich tak milujú. Držia na perách neuveriteľne dlho a aj napriek tomu ich nevysušujú tak, ako to robia iné dlhotrvajúce linky a popritom majú neskutočne výbornú pigmentáciu. Ak teda hľadáte linku na pery, ktorá má nie len dlhú výdrž, ale aj celkom pekný výber farieb, určite sa poobzerajte po linkách od Urban Decay.






your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára