piatok 5. mája 2017

|Čo nové v dm|

Krásny piatok vám prajem,
dnes som sa rozhodla ukázať vám zopár noviniek, ktoré môžete nájsť práve teraz v predajniach dm drogérii a ktoré som mala pre vás možnosť otestovať. V drogériách dm sa to momentálne len hemží novinkami a musela som sa dlho rozhodovať, kým som vybrala tri produkty, ktoré ma ozaj zaujali najviac. Tak sa teda poďme pozrieť na to, ktoré to sú a čo si o nich myslí moja maličkosť.


Prírodná kozmetická značka Alverde prišla tentoraz s novou micelárnou vodou Beauty&Fruity (milujem to meno), s obsahom limetkového a jablkového extraktu, určenej pre normálnu a zmiešanú pleť. Ako všetci dobre vieme, micelárna voda by mala byť voči pleti šetrná a mala by byť schopná odstrániť nie len mastnotu, ale aj nečistoty, akými sú zvyšky make upu. Ja osobne preferujem odličovanie mocou micelárnych vôd a za roky ich používania a skúšania rôznych značiek viem presne povedať, ktorá mi sadla, ktorá nie a prečo. Táto je bohužiaľ voči mojej pleti dosť drsná. Už na prvé ovoňanie vám do nosa udrie výrazná citrusová parfemácia, čo bolo prvým alarmom, že toto nebude tak celkom to, čo u dobrej micelárnej vody vyhľadávam. Áno, micelárka pleť pekne očistí, no bohužiaľ ma z nej neskutočne štípali oči a to sa na obale nepíše, aby ste sa vyhli kontaktu s očami, teda aspoň nie v slovenčine. No pochopiteľne by ste čakali, že ak niečo tvrdí, že je micelárna voda, malo by to byť šetrné a jemné a teda vhodné aj na odstránenie nalíčených oči. Ak však hľadáte niečo bio, bez umelých látok, niečo čo pleť pekne vyčistí a nechcete to používať na oči (prípadne to risknete), pokojne produkt vyskúšajte. No za mňa musím povedať, že znova do toho už nepôjdem.


Na druhej strane, Balea tentoraz prišla s niekoľkými skutočne super produktami. Jedným z nich je aj novinka v podobe chutného setíku balzamov na pery v tvare makaróniek s názvom Sweet Lips. Tie sa nachádzajú zabalené krásne v krabičke, ktorú som ja blbec omylom vyhodila, skôr než som stihla urobiť foto. Ale to aspoň svedčí o tom, aká nadšená som z nich po prinesení domov bola. Musela som ich okamžite ovoňať a vyskúšať. Makarónky milujem a balzamy tiež, takže tieto produkty pre mňa predstavovali ideálne kombo. V balení sa nachádzajú tri makarónky a to kokosová (v mint farbe), malinová (v ružovej) a vanilková (v žltej). Zo všetkých troch som sa najviac tešila na kokosovú, no nakoniec to u mňa vyhrala malinová, ktorá mi veľmi pripomína takú tu malú malinovú čokoládku od Figara. Vonia úplne identicky! Textúra týchto balzamov je veľmi príjemná, vazelínová, čiže sa krásne rozpúšťajú a pery pekne hydratujú. A tie vône, och sú jednoducho božské. Ak hľadáte pekný darček pre kamarátku, tento setík by ste v dmku určite nemali vynechať. Jeho cena je 5,95€.


No a nakoniec som si nechala podľa mňa to najnezvyčajnejšie a to novinku v podobe Balea ošetrujúceho mlieka na tetovanú pokožku. Tento produktík by som v drogérii veľmi ocenila minulý rok zhruba o takomto čase, kedy som si nechala urobiť svoje prvé tetovanie. Viem, že veľa ľudí ma problémy s hojením svojho tetovania, čo síce nebol môj prípad, možno aj preto, že som ho pravidelne natierala a starala sa oň, ako som to mala nakázané v inštrukciách. Mať však po ruke niečo takéto by mohlo byť zaujímavé, pretože aj teraz, keď si ho natriem na predlaktie, kde mám to svoje umelecké dielko, tetovanie krásne ožije, má sýtejšiu farbu a pokožka okolo neho je pekne hydratovaná. Myslím si, že ide o ozaj zaujímavý produkt a mohol by si nájsť svojich priaznivcov (cena 2,99€). No okrem toho som našla jeho využitie aj inde. Veľmi rada ho používam na oholené nohy, ktoré okamžite upokojí a hydratuje a vďaka nemu je pokožka menej citlivá a vláčna. Je hustejšej konzistencie, takže je trochu pracnejšie ho rozotrieť a chvíľku mu trvá než sa vstrebe, no ostala som veľmi milo prekvapená z jeho účinkov.


Tak čo milé dámy? Zaujalo vás z môjho výberu niečo? 
A aké novinky ste si v poslednej dobe z dmka obľúbili vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára