pondelok 3. apríla 2017

|Novinky na pleť od Balea|

V poslednej dobe nemám nejako veľa noviniek z dekoratívnej kozmetiky a keď sa mi dostane do rúk niečo nové, tak sú to po väčšine produkty na pleť alebo telo. Preto úprimne dúfam, že vás moje recenzie ešte neomrzeli a ak trochu áno, sľubujem, že už čoskoro si na blogu dáme aj niečo z iného kozmetického rožku. Ale kým mám ešte čerstvé dojmy v hlavičke, rozhodla som sa, že sa v dnešnej recenzii pozrieme opäť na zúbok pleťovým produktom a to konkrétne dvom novinkám od Balea, ktoré nájdete v predajniach dm drogérii. Tak sa teda rovno vrhnime na to.


Už na prvý pohľad ma veľmi zaujal produkt, ktorý predstavuje akúsi fúziu medzi maskou, peelingom a čistiacim gélom. Podstata tohto produktu spočíva v hĺbkovom prečistení, pričom odstráni nie len maz, ale aj make up a iné nečistoty, ktoré sa mohli na pleti počas dňa nahromadiť a verte mi, že je ich teda dosť. Preto je skvelé mať po ruke produkt ako je tento, s ktorým máte všetko v jednom, ak nie ste veľmi na pleťovú rutinu a máte radi jednoduchosť a minimalizmus. Prídete večer z práce rýchlo pleť navlhčíte, nanesiete gél a zmyjete. Alebo sa s ním pohráte trochu dlhšie a urobíte si pleťovú masáž, či si v nedeľu večer ľahnete do vane s maskou na tvári. V tomto produkte máte všetko potrebné v jednom a to je veľkou výhodou napríklad nie len pre vyťažené ženy, ale aj tie z nás, ktoré sú občas na tieto veci trochu lenivé.


Penové veci či už na telo alebo na pleť, to ja teda veru môžem. Pena je produkt, ktorý je na jednej strane hrozne príjemný a zároveň aj veľmi zábavný. S penovým čističom na pleť som sa naposledy stretla tak cca 12, možno aj o niečo viac rokov dozadu a odvtedy som tento druh produktu nejako nevyhľadávala. No som ozaj rada, že dmko prišlo s touto skvelou novinkou s ovocnou kyselinou na zmiešanú pleť, ktorou trpím práve aj ja. 

Popis uvádza, že slúži na hĺbkové čistenie pleti, ktoré je však obzvlášť jemné. Obsahuje samé skvelé veci, ako napríklad extrakt z limetiek, vďaka ktorému je pleť nie len svieža, ale aj očistená a ošetrená, ďalej výťažky z hamamelu a pantenolu, ktoré zabezpečujú hydratáciu pleti, aby nedošlo po vyčistení k jej vysušeniu a v neposlednej rade aj ovocnú kyselinu, práve vďaka ktorej dôjde k odstráneniu odumretých častí pokožky. 


Síce sa na obale uvádza, že by sa pena mala používať ráno a večer na navlhčenú pleť, ja osobne to nepraktizujem, pretože prehnané čistenie škodí mojej pleti. A tak produkty jednak striedam, aby si na ne rýchlo pleť nezvykla a nezačala ich odmietať a taktiež sa snažím používať ich nie častejšie, ako každý druhý deň. Ale to je len moja rutina a takto to vyhovuje mojej pleti, takže sa podľa toho neriaďte a penu či peeling používajte ako uznáte za vhodné.


Nevravím, že ide o tie najlepšie produkty na svete, bez ktorých nemožno existovať. S pleťou veľké zázraky neurobia, nevyliečia vám mastnú pleť ani akné, no dokážu veľmi pekne dopomôcť k udržaniu lepšieho stavu a komfortu pleti. Ak teda hľadáte niečo na bežné používanie, ale nechcete do produktov veľa investovať, určite dajte šancu týmto dvom novinkám. Oba produkty sa pohybujú okolo 2eur, čo je veľmi prijateľné.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára