streda 1. februára 2017

|Narodeninové prekvapko od dmka|

Presne na moje narodeniny ma doma čakalo jedno úžasné prekvapenie od dievčat z dmky, ktoré ma opäť milo prekvapili a potešili, hlavne o to viac, že si spomenuli na môj sviatok a doteraz tomu nerozumiem, ako vedeli, kedy ho oslavujem. No bolo to od nich neskutočne úžasné a ďakujem im aj touto cestou z celého srdca. Ako vždy, s balíčkom sa vyhrali a dali si na jeho tvorbe veľmi záležať. Veľmi ma potešilo, že balíček neobsahoval len kozmetiku, ktorú síce milujem, no prihodili do neho aj pár osobnejších drobností.



Ako som už spomínala, balíček obsahoval nejaké tie kozmetické produkty. Tentoraz sa v ňom nachádzali dve novinky, po ktorých som už poškuľkovala aj na instagrame ako aj v drogériách, no ich kúpu som si nechávala na neskôr a dobre som urobila. Sprchové gély veľmi obľubujem a nemám ich nikdy dosť. Málo kedy sa vraciam k tomu istému a tak som rada, že môže vyskúšať novinku v podobe sprcháčika Glamorous Nights. Dúfam, že vďaka nemu budem voňať neodolateľne a ktovie, možno budem aj žiariť ako diamant.
Krémy na ruky sú moja ďalšia slabosť a tento nový s vôňou pytaháje a kokosu je proste na zjedenie. Teda nie doslova, ale uznajte. Už len ten pohľad na neho vás prinúti ho chcieť. A ešte keby ste tak mohli cítiť tú vôňu. Už teraz sa vďaka nemu teším na leto.


Veľmi sa teším aj z čokoládky s karamelom a himalájskou soľou. Znie to zaujímavo a mám na mále hneď ju otvoriť, ale nechávam si ju na špeciálnejšiu príležitosť. Napríklad na wellness pobyt v Piešťanoch, ktorý ma čaká už tento víkend, kde si ju vychutnám spolu s mojou láskou.
Úplne najväčšou perličkou balíčka bol prekrásny smaltovaný hrnček s nápisom "ľúbim kakavko", ktorým to dievčatá fakt zabili :D Skoro som vykríkla od radosti, keď som ho zbadala, pretože milujem takéto veci a som zaťažená na všetko retro. A do toho ešte tie červené bodky. Och, fakt krása!


Hoci je tomu už nejaký ten týždeň, z balíčka sa teda stále neskutočne vytešujem, pretože Nati a Vero to tentoraz zmákli na jednotku a vybrali vecičky, ktoré si užijem do sýtosti. Ešte raz veľká VĎAKA!!!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára