streda 25. januára 2017

|I'm officially old|

Tak predsa len nadišiel ten deň. Deň, ktorého som sa tak dlho desila a bránila sa mu. Pred pár dňami som totižto oslávila svoje tridsiate narodeniny, čo sa možno nemusí zdať ako najstrašnejšia vec na svete a v podstate ani nie je a ani to na veci nič nemení, no každý z nás sa asi obávame určitého veku a pre mňa to bola táto magická tridsiatka. No v kútiku duše sa ešte stále cítim na 15 a ľudia mi často neveria, že som už vlastne taká stará. Každopádne nedesila ma ani tak samotná predstava veku a že starnem, ako skôr to, že som možno prežila už väčšinu svojho života a ešte nič som v podstate nedosiahla. Keď som bola mladšia, predstavovala som si, že v tomto veku už budem mať manžela a minimálne dve deti, no keď sa na to pozerám spätne, som rada, že ešte nie som v tom štádiu, pretože by som nezažila toľko úžasných vecí a nespoznala toľko fantastických ľudí ako za posledný rok. A snáď ten zvyšok príde už čoskoro.
V dnešnom príspevku by som vám rada ukázala zopár momentiek z mojej oslavy a to hlavne výzdobu a darčeky, ktorými ma obdarili moji úžasný priatelia, ktorým aj touto cestou ešte raz veľmi pekne ďakujem, pretože spravili moju oslavu veľmi výnimočnou a nezabudnuteľnou už len svojou prítomnosťou.



S priateľom sme sa trochu vyhrali a urobili sme celkom peknú výzdobu. Vždy som chcela zažiť takúto oslavu a konečne som si mohla splniť svoj sen. Tridsiatka sa mi preto zdala ako úplne geniálna a nesmeli chýbať balóniky, šialené klobúčiky, či nápisy. Dnes už zoženiete v obchodoch prakticky čokoľvek načo si spomeniete.




Mamina ma prekvapila úžasnou tortou, ktorá bola ozaj prekrásna a ľutujem, že som si ju odfotila len mobilom. No bola by škoda neukázať vám ju. No nie je táto žabka rozkošná? Mne pripomína trochu aj E.T.-ieho :D, čo bol mimochodom jeden z mojich obľúbených filmov v detstve.



Ako som už spomínala, dostala som aj množstvo darčekov, ktoré ma neskutočne potešili, no aj napriek tomu nemuseli žiadne byť. No fakt som nečakala aké milé a pozorné veci dostanem. Niektoré boli veľmi užitočné ako napríklad krájač do kuchyne, ktorým ma potešili moji zlatý rodičia alebo doplnky vo forme šálu, opasku či rukavíc od kolegyniek. Dostala som aj niekoľko kvetov a samozrejme nechýbali ani fľaše, ktoré vám ale ukazovať nebudem :D



Niektoré dary boli veľmi osobné a vtipné, čo ma taktiež veľmi prekvapilo a o to viac potešilo, pretože viem, že si na nich dali kamarátky záležať a boli od srdca, čo si ozaj neskutočne cením. Krásna pohľadnica poteší vždy a že som dostala zopár ozaj pekných kúskov, ktoré si ako správny škrečok odložím a vždy mi budú pripomínať tento mílnik.




Úplne najviac ma prekvapili Pandora prívesky do mojej zbierky, ktoré sa mi od Vianoc akosi rozmnožili a hoci som nikdy nebola fanúšikom náramkov a príveskov Pandora, začínam im čím ďalej prichádzať viac a viac na chuť a už konečne vidím, čo na nich ľudia vidia. Sú veľmi pekné a predstavujú veľmi osobný odkaz od človeka, ktorý vám ich podaruje. Číslo 30 v srdiečku som dostala od svojho milého a knižôčku s nápisom Happy birthday od veľmi dobrej kamarátky, ktorú si cením nedovšetko a rovnako ako naše priateľstvo si budem opatrovať aj tento prívesoček.


A to by bolo na dnes asi tak všetko.
Dajte mi v komentoch vedieť, ako sa vám príspevok páčil, ktoré darčeky sa vám páčili najviac a čo by na narodeniny potešilo vás ;)
Teším sa na vás v najbližšom príspevku :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára