pondelok 12. decembra 2016

|Mix Noviniek|

Krásny pondelok želám,
Vianoce sa nám nezadržateľne blížia a ja sa už neviem dočkať. Tiež máte túto časť roka tak radi ako ja? Včera sa mi dokonca neplánovane podarilo kúpiť svoj prvý vianočný stromček a hoci je umelý, strašne sa z neho vytešujem, pretože je to pre mňa veľmi výnimočná udalosť. Ako ste na tom so stromčekmi vy? Budete mať umelý, alebo ste jednoznačne zástancami živých stromčekov na Vianoce?
Dnešný príspevok bude o nákupoch za uplynulý mesiac. Keďže som bola opäť v Londýne, nemohla som si nepriniesť zopár maličkostí a samozrejme som urobila aj nejaký ten nákupik cez internet. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to.




Boots, och, jedna fantastická drogérka. Síce ma trochu sklamalo, ako sem tam klamú cenami, ale výber je úplne božský a vraždila by som zato, aby sme mali niečo podobné aj u nás. Tangle teezere milujem a svoj posledný som si kupovala možno pred štyrmi rokmi? Asi tak nejako to bude. Každopádne som potrebovala nový, preto keď mali na neho akciu, neváhala som ani sekundu a tentoraz so sa rozhodla pre tento prekrásny oranžovo-lososový.
Matné rúže od NYXu sú fantastické. Mám jeden v červenom odtieni a tak bolo pochopiteľné, že musím vyskúšať aj nejaký ten neutrálnejší. Tento v odtieni Abu Dhabi je úplne dokonalý a cítim sa v ňom ako Šeherezáda z Tisíc a jednej noci.




Veľmi som chcela kozmetickú taštičku Ted Baker. Vždy má fantastické dizajny, no bývajú aj dosť drahé. No táto stála len 14 libier a obsahovala aj tri mini produkty a to sa už podľa mňa opla. BTW, tá taštička je ozaj skvelá. Vojde sa do nej hrozne veľa vecí a navyše vyzerá krásne, keď ju vytiahnem z kabelky.




Už hrozne dlho som poškuľovala po pleťovej kozmetike Yes to, ale nikdy som sa nevedela rozhodnúť, čo by som chcela. Milujem pleťové masky a to predovšetkým tie bahnité a keďže moja jediná, ktorú som doma mala, sa mi míňa, detoxikujúca maska s paradajkami a uhlím pre zmiešanú pleť bola jasnou voľbou.
V libráči som ešte objavila zázvorovníkový dezinfekčný gélik na ruky, ktorý je tak krásne vianočný a voňavučký, takže som ho tam nemohla nechať. Okrem toho dezinfekčný gél sa zíde vždy ;)



Brázdenie po internetových stránkach je nebezpečné. Vždy tam objavíte nejaký fajnový shopík a tentooraz som tak narazila na stránku beautybay.com, ktorá ponúka široký sortiment americkej kozmetiky a zasiela dokonca aj k nám. No nie je to fantastické? Nad ejakých 18 eur majú dokonca shipping zadarmo, čo je fakt úžasné a prekvapilo ma to, pretože je mnoho shopov, ktoré to takto nerobia. Môjmu srdcu tentoraz učarovali najmä dva produkty, ktoré som veľmi chcela skúsiť. Provým bol tekutý rúž Jeffree Star Cosmetics v odtieni Celebrity Skin a Dip Brow Pomade by Anastasia. O oboch produktoch budete ešte veľa počuť, pretože sú ge-ni-ál-ne!!!




Do mojej zbierky pribudli aj dva nové parfémiky v mini balení. Prvým je Boucheron Quatre, ktorá je úplne, ale že neskutočne skvelá a veľmi uvaždujem nad kúpou plného balenia.  Druhou je parfém od Cartier - Baiser Volé - v tom najrozkošnejšom ornamente aký som kedy videla. No že sú oba prekrásne?!




No a na záver tu máme aj nejakú tú telovú kozmetiku. Ak sa ešte pamätáte, v poslednom príspevku o Avon produktoch som ospevovala argánový krém na ruky Planet Spa. Keď som zistila, že ich majú v akcii, neváhala som a objednala si rovno dve tieto fajnotky, aby som mala aj do zásoby. Tá vôňa je neskutočná a tak luxusná, že až.
Od Weledy som dostala na otestovanie telové mliečko z novej rady granátové jablko, no bohužiaľ mi produkt nesadol, čo je veľká škoda, pretože obyčajne túto kozmetiku milujem. Vadí mi na ňom hrozne jeho vôňa, ktorá je dosť citrusová (áno, počujete dobre), takže neviem odkedy granátové jablko vonia citrusovo. Čo už. Aj majster tesár sa niekedy utne. Konzistenciou je však mliečko veľmi dobré, nie je veľmi husté, ľahúčko sa rozotiera, rýchlo vstrebáva a pokožku hydratuje po celý deň. Baví ma na ňom aj praktická pumpička, len tá jeho vôňa, neviem sa cez ňu preniesť.



A čo vy?
Nejaké skúsenosti so spomínanými produktami?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára