piatok 11. novembra 2016

|Fall MakeUp Look|

Ahojte,
opäť vás chcem privítať pri ďalšom článku, ktorý sa tentoraz po veľmi dlhej dobe, bude týkať líčenia a niekoľkých nových produktov, ktoré som mala možnosť skúsiť a otestovať takpovediac na vlastnej koži. Keďže tieto produkty boli zväčša ladené do zlata, hneda, či neutrálna, hneď som v tom videla jednoznačný vzorec a vedela som, že to bude skvelá príležitosť na ukážku nejakého pekného jesenného líčenia. Milujem jeseň. Je to jedno z mojich najobľúbenejších období. Milujem všetky farby, ktorými hýri, zbožňujem šuchot opadaného lístia pod nohami a teplú šálu, do ktorej sa môžem zababušiť po ceste do práce. Tiež máte radi toto obdobie tak ako ja?


Po dlhšej dobe som zalovila vo svojich kozmetických zásobách a vytiahla som z nich tentoraz make up High Definition Foundation od značky Make Up For Ever, ku ktorému sa rada vraciam. Tento make up je síce z tých drahších (som si celkom istá, že je to ten najdrahší make up, aký by ste u mňa našli), no stojí ozaj zato, hlavne ak viete, že sa v ten deň budete fotografovať. Má tekutú konzistenciu, avšak nie úplne vodnatú, takže kryje dosť dobre, ľahko sa nanáša rukami, štetcom alebo špongiou a na pleti vyzerá neskutočne prirodzene, doslova ako druhá pokožka. V poslednej dobe rozmýšľam nad nejakým novým makeupom, ktorý som ešte neskúšala. Máte pre mňa nejaký dobrý tip?

Pod oči som si opäť zvykla používať korektor Estée Lauder Double Wear, ktorý má dokonalé krytie a nezalieza mi do vrások, ktorých mám už veru že hodne. Sem tam ho použijem aj na nejaké to začervenalé miesto, či inú nedokonalosť, ktorá mi strpčuje život, ale to len veľmi málokedy. Fantastická vecička, ktorá patrí medzi malú hŕstku produktov, s ktorými by som si vystačila do konca života.

Púdre nepoužívam veľmi často, no istotne to poznáte, že niekedy je to to jediné, čo skrotí lesklú pokožku a teda je to nutnosť. V tomto líčení som použila pre mňa novinku od Avonu. Púdrik ma veľmi prekvapil a to v pozitívnom zmysle. Už čoskoro chystám recenziu, ktorú si určite nenechajte ujsť, preto nebudem zachádzať do bližších detailov.

Recenziu chystám aj na ďalší produkt od Avonu a to Duo Bronzer, ktorým som na pleti vytvorila jemné kontúrovanie a dodala jej mierne opálený vzhľad, ktorý urobí s líčením obrovské divy. Kedysi som bronzre vôbec nepoužívala (aj preto, že som vlastne nevedela ako na to), no momentálne už bez kontúrovania ani nevychádzam z domu.



Potom prišli na radu oči. Zabudla som odfotiť podkladovú bázu, bez ktorej sa už ani nelíčim. Tie, ktoré ma sledujú pravidelne vedia, že milujem bázu Urban Decay Original, s ktorou mi tiene držia ako pribité celý deň a nezáleží na tom, či sú drahé alebo lacné. V tom je teda jej veľká výhoda, pretože niekedy stačí investovať len do kvalitného podkladového produktu.

Keďže mi došli od Avonu nové krémové tiene, otestovala som ich prvý krát počas tohto líčenia. Krásny zlatavý odtieň som naniesla na celé pohyblivé viečko a záhyb oka som vytieňovala pomocou odtieňa Chocolate z Too Faced paletky, ktorá je stále mojou obľúbenou a jej kúpu si neviem vynachváliť. Ak ste na love za dobrou matnou paletkou alebo len proste neviete, čo pod stromček, určite sa po nej mrknite ;)

Obojstrannú ceruzku Avon Glow ste už mohli vidieť v jednom z letných príspevkov. Keďže mi farebne veľmi pekne hrala do karát, rozhodla som sa, že ju využijem aj pri tomto líčení. Do kútika oka som aplikovala zlatavý koniec, zatiaľ čo druhým koncom som vytvorila krásnu dymovú linku.

Na obočie som použila prekvapivo ďalší produkt od Avonu :D Aspoň vidíte, ako tieto produkty zbožňujem. Čo narobím?! Kit na obočie je skvelý, pretože sa úplne stotožňuje s mojou vlastnou farbou obočia a vlasov, nemá nádych do červena a viete ním vykúzliť obočie, aké práve potrebujete. A tak je v priebehu pár minút na svete nové obočko a nová Nika :D Seriózne, obočie dokáže urobiť s tvárou hotové zázraky.

Na riasy som naniesla maskaru Manga Punk od L´Oréal, ktorá riasy pekne predĺži a rozčeše.

A úplne na záver som líčenie zakončila perami, na ktoré som naniesla rúž, o ktorom som vám písala v pondelňajšom príspevku, Shine Boost v prekrásnom odtieni Iced Mocha.





A tu už je konečný look. Líčenie je veľmi prirodzené, svieže, proste tak ako to mám rada ;)






Čo na neho hovoríte vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára