piatok 9. septembra 2016

|August Favorites|

Ahojte zlatíčka,
tak leto je pomaly u konca, čo je vždy veľmi smutné. No snáď si ešte užijeme zopár teplých slnečných lúčov a osobne veľmi dúfam, že tohtoročná jeseň bude veľmi teplá a vyhneme sa dažďu. Ani neviem ako a august zbehol ako voda, preto je načase si dať opäť obľúbencov, kedy si ukážeme niekoľko skvelých produktov, ktoré boli mojimi veľkými pomocníkmi hlavne na dovolenke. Ste zvedavé? Tak teda poďme na to.


Pre mňa úplne najviac top produkt tohto leta je Avon Glow Bronzing Pearls, o ktorých som písala v nedávnom článku. Tieto guličky proste nemajú chybu. Krásne pleť rozžiaria, dodajú jej prirodzene opálený vzhľad a držia celý deň. Balenie nie je práve najpraktickejšie a vyzerá lacno, no samotný produkt stojí zato. Nie nadarmo sa vraví, nesúď knihu podľa obalu.


Výrazné rúže som na istý čas dala bokom a momentálne mám viac neutrálne obdobie. Stačí mi len nejaká tá pomádka a som úplne spokojná. Celé leto som fičala na prirodzenejšom vzhľade a e.l.f. Lip Balm mi preto hral dosť do karát. Má veľmi jemnú, neutrálnu farbičku, perám dodá zdravší a šťavnatejší nádych a okrem toho ich krásne hydratuje a navyše obsahuje SPFko 15, čo sa v lete ozaj hodí. Na dovolenke som ho veľmi často využívala hlavne na večer a to aj kvôli jeho praktickému baleniu, keďže sa vojde do akejkoľvek kabelky.


Najväčším favoritom medzi vôňami sa pre mňa toto leto stala Bvlgari Omnia Paraiba. Mierna korenistá, no prevažne svieža vôňa, ktorá mi evokuje more, palmy, slnkom zaliate pláže karibiku. Celkový dojem dopĺňa aj krásne balenie, ktoré je pre Omnia parfémy veľmi typické, tentoraz však v žiarivej tyrkysovej farbe. Ja mám 15ml verziu, ktorá sa perfektne hodí do mini kabelky na večer, takže sa môžem osviežiť na akejkoľvek párty.


V lete je veľmi dôležité hydratovanie pokožky celého tela. Slaná voda a slnko jej dva krát najlepšie neprospievajú a tak sa stáva, že sa po dovolenke obyčajne mením na šupináča. Tento rok mi v tomto probléme výrazne dopomohlo telové mlieko Balea Beauty Effect Body Lotion s kyselinou hyaulurónovou. Nielen že má príjemnú, ľahúčku, gélovitú konzistenciu, ale krásne a rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva pokožku lepkavou a nádherne jemne vonia. Okrem toho som mala vždy pocit, že keď som sa ním nakrémovala večer po celodennom opaľovaní, príjemne mi pokožku schladil a upokojil. A čo viac si priať, však?


No a na záver som nemohla zabudnúť ani na môj obľúbený a už toľkokrát ospevovaný suchý olej NUXE  Huile Prodigieuse. Je skvelý nie len na telo, ktoré krásne premastí a zanechá pokožku žiarivou a luxusne voňajúcou, no hodí sa aj na vysušené konce vlasov, čo je počas horúcich letných dní must have, hlavne, keď si častejšie umývate vlasy. Ja som si ich umývala každý deň, predsa len sa človek spotí, vlezie do bazéna alebo mora, kvôli čomu boli po príchode domov dosť zničené. S týmto olejom však nadobudnú svoj stratený lesk a krásu a dostala som už nejednu pochvalu, čo v poslednej dobe robím so svojimi vlasmi.


A čo bolo vaším favoritom toto leto?
Nejaký tip na novú a skvelú kozmetiku?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára