streda 6. júla 2016

|Skvelá matná paletka Too Faced|

Krásne ránko prajem,
čoskoro sa chystám na dovolenku a zbaliť produkty na líčenie, ktoré nezaberú veľa miesta a zároveň sa s nimi môžete vyhrať je niekedy dosť problematické. Dnes si povieme niečo o jednej ideálnej paletke na túto príležitosť, ktorá má všetko, čo má poriadna paletka mať. Značku Too Faced registrujem už strašne dlho, no nikdy som od nej nič neskúšala. Avšak na mojej poslednej návšteve Prahy som sa rozhodla trochu sa rozmaznať a hoci som novú paletku vôbec nepotrebovala, vedela som, že ju musím mať. Ako to s ňou teda dopadlo?


Paletka ma zaujala na prvý pohľad hlavne preto, že obsahuje krásne neutrálne tiene, s ktorými vykúzlite nie len prekrásne denné líčenie, ale aj nejaké to dymové líčenie na večer do mesta. Obsahuje 9 nádherných farieb, od jemnej smotanovej až po tmavú čokoládovú. Tiene viete navzájom medzi sebou krásne kombinovať bez toho, aby ste sa museli báť, že nimi niečo pokazíte. Pomocou nich viete urobiť chladnejšie a tmavšie líčenie rovnako ako aj svetlé, žiarivé a letné, ktoré vaše oči úplne rozjasní.


Medzi moje najobľúbenejšie odtiene patria Heaven, Honey Butter a Chocolate Cookie, ktoré z celej paletky používam najradšej a najčastejšie. Tiene majú krásnu pigmentáciu, sú veľmi sýte a stačí ich nabrať štetcom len málinko. Síce prášia, ale len veľmi jemne, no to je pri matných tieňoch úplne bežné. S použitím bázy vydržia na viečkach celý celučičký deň a vôbec sa nezlievajú do pruhov. 



V neposlednom rade musím vyzdvihnúť balenie tohto prekrásneho produktu. Je kovové s magnetickým uzáverom a šikovným zrkadielkom, vďaka čomu je paletka ako stvorená na cestovanie a určite nebude chýbať v mojej dovolenkovej výbave. Je veľmi kompaktná a o niečo málo väčšia ako dlaň, takže nezaberie veľa miesta.



Veľmi sa z nej teším a som ozaj rada, že som sa nakoniec pre jej kúpu rozhodla. Investícia to nebola malá, avšak vyplatila sa a vrelo ju odporúčam každej z vás, ktorá uvažuje nad kúpou nejakej ozaj kvalitnej matnej paletky.



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára