pondelok 11. júla 2016

|Recenzia nových Avon Produktov|

Krásne pondelkové ráno želám,
nedávno som si bola u rodičov po poštu a čakalo ma krásne prekvapenie v podobe balíčka na testovanie od Avonu. Produkty som si síce vyberala sama, ale bolo tomu už pár týždňov a tak som si ale že absolútne nepamätala, čo by sa v balíčku malo nachádzať. Tentoraz vám zrecenzujem tri produkty, z ktorých som ohromne nadšená a už teraz vám prezradím, že všetky sú ozaj top. Tak teda poďme na to.


Nie som bohvie aký fanúšik leskov. V mojej zbierke produktov na pery by ste sotva našli možno tri druhy, no raz za čas rada vyskúšam nejaký nový. Kozmetiku na pery od Avonu som mala rada už v detstve, kedy som sotva nosila nejaký ten lesk a tak som sa rozhodla, že si trochu zaspomínam. Lesk Ultra Glazewear je z tých trochu lepivejších, no aj napriek tomu to nie je také strašné, aby mi to nejako obzvlášť vadilo. Odtieň, ktorý som si vybrala je Peach Nectar, čo je veľmi pekná jemná ružovo-broskyňková farbička, ktorá perám dodá trochu farby a lesku a ktorá vyzerá obzvlášť dobre na opálenej pleti.


Ďalšieho produktu som sa spočiatku dosť obávala, pretože s podkladovými bázami nemám bohvie aké dobré skúsenosti. Zmatňujúca báza Luxe ma ozaj milo prekvapila. Má krásnu vôňu, jemnú, krémovú textúru, nezanecháva pleť mastnú a nespôsobuje žiadne vyrážky. Počas dňa som pozorovala, že sa moja pleť výrazne menej mastnela a leskla ako to býva obyčajne, čo ma naozaj potešilo a siaham po nej takmer každý deň a to už je čo povedať. Niekedy ju použijem len tak alebo pod ňu ešte aplikujem pleťový krém. Každopádne pleť nijako nezaťažuje, make up na nej drží celý deň a nespôsobuje pri jeho aplikácii žiadne šmuhy. Ak teda hľadáte dobrý produkt na zmatnenie pleti, určite sa mrknite po báze Luxe.


Posledný produkt, ktorý som testovala tentoraz bola paletka očných tieňov True Colour Rose Awakening, ktorá obsahuje štyri nádherné farbičky od krásnej šampanskej, cez sviežu broskyňkovú až po jemnú levanduľovú a výraznú ružovú. Tiene nie sú veľmi výrazné, no oči krásne rozžiaria lebo obsahujú jemné trblietavé čiastočky. Jediný odtieň, ktorý z paletky nemôžem na oči použiť je číslo tri, ktorý je síce matný, no aj napriek tomu  je príliš výrazný a nehodí sa k mojim očiam. Tie potom vyzerajú ako podliaté krvou. Avšak jedno skvelé využitie má a to ako lícenka. Dodá líčkam veľmi svieži a zdraví vzhľad a veľmi pekne sa blenduje, takže ho môžete rozotrieť pekne do stratena a pôsobí tak veľmi prirodzene.





your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára