streda 1. júna 2016

|Inšpirácie na letné šaty|

Zdravím vás zlatíčka,
S príchodom leta a teplejších mesiacov stále viac a viac inklinujem k šatám a vo všetkých obchodoch kam zájdem, sa vždy prioritne pozerám po tomto druhu oblečenia. Ste na tom rovnako alebo naopak vôbec?
Hoci v zime sa šatám vyhýbam a nenosievam ich vôbec,  v týchto mesiacoch sú pre mňa kúskom, ktorý v mojom šatníku nesmie chýbať. Nie som veľký fanúšik sukní, pretože neustále zápasenie s tým, aby ostali na svojom mieste a aby sa vkuse nevyhŕňali, ma privádza do šialenstva. A práve pre toto dávam prednosť šatočkám. Nie len že sú veľmi ženské, a každá z nás v nich dobre vyzerá, ale sú omnoho pohodlnejšie a univerzálnejšie, pretože nemusím rozmýšľať aký top, či blúzku si k nim obliecť.
Ako som tak nedávno brovzovala na internete, objavila som českú stránku esprit.cz, ktorá ponúka široký sortiment oblečenia a bytových doplnkov. Popritom som teda nakukla aj do kategórie zaoberajúcej sa šatami a klobúk dole, že je naozaj z čoho vyberať. Veľmi sa mi páči ich minimalistický a čistý štýl, ktorý mám v obľube čoraz viac.


Keďže do práce sa môžem obliecť viac menej akokoľvek, po väčšine chodievam v džínsoch a tričku, no raz za čas si dám trochu záležať, hlavne keď je vonku tak krásne slnečno ako v posledných dňoch. Veľmi sa mi páči tzv. office štýl šiat, ako sú napríklad tieto, ktoré vyzerajú veľmi elegantne, žensky a pôsobia ozaj profesionálne. Klasickými puzdrovými šatami nemôžete v práci nikdy nič pokaziť, práve naopak.



Ak mám náladu na niečo viac uvoľnenejšie, ale zároveň stále hravé, siaham po typoch šiat, ktoré sú trochu voľnejšie, možno trochu športovejšie a z nejakého príjemného, pohodlného materiálu. A tieto saténové krásky sú presne podľa môjho gusta. Spĺňajú všetko vyššie spomínané doslova do bodky. Sú košeľového strihu, takže pôsobia veľmi ležérne, majú rukávy, ktoré sa dajú vyhrnúť, čo vyzerá veľmi štýlovo a nenútene a zároveň sa dajú v páse krásne stiahnuť šnúrkou, čo vykúzli užšiu figúru. A to je presne to, čo potrebujeme. Okrem toho, je takýto typ šiat ideálny, ak potrebujete napríklad zakryť nejaké to bruško z obeda. To isto všetky dobre poznáme.


Ak idem len tak niekam na prechádzku alebo trebárs na nákupy rada sa oblečiem do niečoho super pohodlného. A nič nie je pohodlnejšie a príjemnejšie ako šaty zo džersejového materiálu. Môže to byť  niečo ako tieto krátke, pásikavé šatočky, ku ktorým si viem predstaviť svetlú džínsovú bundičku a tenisky alebo maxišaty vo vojenskom prevedení. 



Ak by som si teda mala vybrať štvoro veľmi univerzálnych šiat na toto leto, s týmito by som zaručene nič nepokazila. Majú veľmi neutrálne farby a vzory, čo osobne preferujem, pretože v jednoduchosti je krása a nie všetko musí byť výrazné a prekombinované. K tomu vám stačí pekná kabeločka a štýlové botičky a super outfit je na svete. 
Čo vy na to?
Ako sa vám páčil môj výber?



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára