streda 25. mája 2016

|Spotrebované produkty #16|

Zdravím zlatíčka moje,
po dlhšom čase si dnes opäť ukážeme spotrebovance, teda produkty, ktoré som vypoužívala úplne do konca a o ktorých vám dnes čosi porozprávam.


Telové masielko Ziaja patrí k jedným z mojich najobľúbenejších. Neznášam krémovanie a krémujem sa fakt len vtedy, keď musím, aj to väčšinou len nohy po oholení. Toto telové maslo s olivkou je však tak božské, že som ho spotrebovala asi v priebehu 2 týždňov. Krásne pokožku hydratuje a prevonia. Okrem toho milujem aj jeho nie príliš tuhú konzistenciu, vďaka ktorej sa krásne vstrebe. Vrelo tento produktík odporúčam, ak ste ho ešte nemali možnosť otestovať.

Ducray Sabal šampón je jeden z mála tých, ktoré môžem používať bez toho, aby som mala lupiny, či vyrážky. Je to môj veľmi dobrý pomocník, ku ktorému sa rada vraciam, pretože viem, že sa na neho môžem vždy spoľahnúť.


Nezvyknem používať ten istý deodorant dokolečka, pretože rada skúšam nové a nové. Inak tomu nebolo ani tentoraz. V Lidli som objavila Cien Extra Dry antiperspirant v sprejovej forme, ktorý nebol vôbec zlý. čo ma veľmi milo prekvapilo. Nivea Pearl & Beauty som nepoužívala ja, ale moja spolubývajúca, ktorá si ho dosť chválila a mne sa neskutočne páčila jeho vôňa, ktorá každé ráno zavoňala našim bytom. Preto ho chcem čoskoro tiež skúsiť.


Sprchové gély Jardins du Monde od Yves Rocher sú mojou stálicou už niekoľko rokov a vždy sa k nim rada vraciam. Moje dve najobľúbenejšie verzie sú grepová a karambolová, obe veľmi svieže, ovocné a letné. Okrem toho, že krásne voňajú, pokožku dokonale umyjú a nijako ju nevysušujú.


V uplynulých týždňoch som spotrebovala aj nejaké tie krémy na ruky. Prvým bol EOS Fresh Flowers, ktorý nebol zlý, ale dosť predražený na to, koľko málo ho v balení bolo. Do ďalšieho už preto asi nepôjdem. Taktiež som vypotrebovala ďalšie balenie môjho najobľúbenejšieho The Body Shop krémika s vôňou jahôdky, ktorý u mňa nemá konkurenciu. Krásne ruky hydratuje, nezanecháva ich mastnými a tá vôňa, to si ani neviete predstaviť. Proste niečo fantastické.


Ani tentoraz nevynechám produkty ústnej hygieny. Veď čoby som to bola za človeka, ak by som žiadne nepoužívala, že áno. Lacalut zubná pasta, ďalší z produktov, ktorému ostávam verná niekoľko rokov a ktorý ma nikdy nesklamal. Ak máte citlivé zuby a ďasná, je to pre vás to pravé. V poslednej dobe som si veľmi obľúbila aj ústne vody a nič nie je lepšie ako Listerine. Má to grády, ústna dutina je po ňom svieža a čistá.


Po nejakom čase tu máme konečne aj niečo z dekoratívky. L´Oréal True Match make up bol jeden z mojich najobľúbenejších drogérkových produktov. Mal celkom slušné krytie, pekne pleť zmatňoval a výber odtieňov je tiež veľmi prijateľný. Určite sa po ňom v obchode mrknem znova.

Gélovú linku Rimmel som musela zo svojej kozmetickej zbierky vyradiť, pretože vyschla, no aj napriek tomu som z nej využila veľkú väčšinu a používala som ju dosť často. Štetec, ktorý sa pri nej nachádzal stojí, povedzme si to na rovinu, za prd, no samotný produkt je skvelý. S linkou sa krásne pracuje, teda za predpokladu, že použijete dobrý štetec, má sýtu farbu, skvelú konzistenciu a vynikajúcu výdrž. Momentálne som si viac obľúbila linky v pere, no časom sa k tejto suprovej vecičke určite vrátim.



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára