piatok 13. mája 2016

|Sally Hansen Plums The Word|

Zdravím krásky,
ďalší skvelý víkend je pred nami. Teším sa, že je leto konečne predo dvermi. Ráno vstávam plná energie a nadšenia, teším sa z každého nového dňa, ktoré je zaliate slnkom a smiechom ľudí okolo mňa, ktorý si toto obdobie užívajú rovnako ako ja. Plánujete už nejaké dovolenky? Ja áno a už teraz sa veľmi vytešujem, až budem konečne sedieť niekde na pláži s drinkom v ruke, slniť sa a čvachtať v mori. Toto je moje najobľúbenejšie obdobie a tento rok sa na neho teším obzvlášť. 
Neviem ako u vás, ale v piatok večer po väčšine u mňa zábava graduje a inak tomu nebude ani dnes. I keď je tento dátum trochu nešťastný a som poverčivá, neznamená to, že si nepôjdem niekde vyhodiť z kopýtka. A k dobrej zábave sa patrí aj pekne nahodiť, nalíčiť a mať vždy upravené nechtíky. V dnešnom príspevku vám ukážem môj momentálne najobľúbenejší lak, ktorý nosím najčastejšie a ktorý stojí za bližšie spomenutie.


Laky Sally Hansen u mňa dlho patrili k najobľúbenejším. Ich cena sa pohybuje trochu vyššie, ale keď si vezmete, že majú obsah asi dva krát taký ako je obsah bežných lakov, tak si človek uvedomí, že pri ich kvalite sa to vlastne vyplatí. Complete Salon Manicure je rada lakov, ktorá poskytuje širokú varietu farieb a na svoje si tu príde určite každý. Majú prekrásny výber neutrálnych, nude farbičiek, nádherné sýte ružovky a červienky a dokonca aj výraznejšie a bláznivejšie kúsky, ako sú modrá, či mentolovo zelená. 


Odtieň, pre ktorý som sa rozhodla tentoraz je Plums The Word, čo je prekrásna slivkovo-ružová farbička. Ak chcete niečo neutrálne, čo sa hodí na každodenné nosenie a zároveň výraznejšie, tento odtieň je na to ako stvorený. Je to jedna z tých farieb, po ktorých rada siaham, ak už fakt neviem, čím si nechty nalakovať. 


Laky Complete Salon Manicure majú široké štetce, čo mne osobne veľmi vyhovuje, pretože sa mi s nimi pracuje najľahšie. Kryjú veľmi pekne už v jednej vrstve, ale už zo zvyku si vždy dávam dve, plus samozrejme podklad a nadlak. V takejto kombinácii mi manikúra vydrží aj 5 dní, s tým, že minimálne raz počas tejto doby ich prelakujem ešte nadlakom. Takto nie lenže predĺžim životnosť laku, ale dodám nechtom opätovný lesk, ktorý sa zvykne po pár dňoch vytratiť.


Široký výber odtieňov lakov Sally Hansen nájdete aj na parfums.sk 


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára