streda 16. marca 2016

|Ziaja Cupuacu Review|

Zdravím vás krásky,
neviem ako vy, ale ja už netrpezlivo čakám, kedy skončí toto príšerné počasie a konečne príde tá pravá jar. Nie je nič horšie, ako byť celé dni zavretý v práci a potom ešte aj doma. Hrozne sa teším, až budem môcť tráviť viac času vonku, sedieť niekde na teraske na kávičke s kamarátmi alebo si len tak môcť zašportovať, či ísť na príjemnú prechádzku.
Na dnes som si pre vás pripravila ďalšiu recenziu, tentokrát na produktové novinky Ziaja, ktoré mi boli prednedávnom zaslané na testovanie. Na čo sa teda môžete v najbližšej dobe v predajniach Ziaja tešiť?




Pri výbere produktov ma okamžite zaujala nová rada Cupuacu, ktorá je založená na výťažkoch z orieškov Theobroma grandiflorum, pochádzajúcich z pralesov južnej Ameriky, ktoré sú príbuzné kakaovým bôbom. Osobne veľmi produkty s vônou kakaa, karamelu, medu a podobných sladkých vecí nemusím, no bola som veľmi zvedavá na peeling, pri ktorom som okamžite zbystrila pozornosť. A keďže po poriadnom opeelingovaní treba pokožku aj hydratovať, k peelingu som si vybrala aj telové mliečko v prislúchajúcej vôni.
Súčasťou rady je navyše aj suchý olej určený na tvár, telo a vlasy, sprchový gél na telo a multifunkčná sprchová emulzia.


Oba produkty ma po otvorení zaujali svojou ozaj sladkou, orechovo-čokoládovou vôňou, ktorá je taká neodolateľná, až som mala pocit, že musím ochutnať. Ale nebojte, neurobila som tak :D


Peeling ma veľmi pozitívne prekvapil a zaujal hlavne preto, že je to prvý podobný typ produktu, ktorý táto značka ponúka. Je vyrobený na báze cukru a škrupiniek z orieškov, vďaka čomu bude efekt peelingu omnoho lepší a umocnenejší. Niektoré peelingy pleť dosť vysušujú, čo som čakala aj v tomto prípade, ale nebolo to tak. Obsahuje oleje z orechov makadámie a cupuaca, vďaka čomu je pleť krásne vyživená, hydratovaná a hebká. Ako veľké pozitívum vnímam aj to, že kým soľné peelingy môžu byť niekedy voči pokožke dosť drsné a štípať ak máte citlivejšiu kožu, nebodaj na nej ešte nejakú tú ranku, sladké peelingy sú omnoho šetrnejšie a aj ich aplikácia je oveľa pohodlnejšia.
Odporúča sa používať na celé telo, ruky ako aj nohy.
Cena za 200ml bude 6,69€.


Rovnako ako aj peeling ma prekvapilo aj telové mliečko s bronzujúcim efektom. Vďaka obsahu dihydroxyacetonu (DHA) by mal na pokožke zanechávať jemný bronz. Osobne som si tento efekt nejako nevšimla, no moja pokožka je po tomto mliečku krásne hydratovaná a rozžiarená. Tento produkt bude perfektný na leto, keď sa človek trochu opáli.
Cena produktu za 300ml bude 6,89€.

Čo dodať na záver? Asi len toľko, že Ziaji sa to opäť podarilo a prišla s radou, ktorá má čo ženám podľa mňa ponúknuť, pretože každá z nás túži po krásnej a neodolateľnej pokožke, ktorá bude vyzerať zdravo.

Celú ponuku produktov radz Cupuacu nájdete na www.ziaja.sk

A kde môžete produkty Ziaja zakúpiť?

  • E-shop: www.dobrakozmetika.sk
  • Predajne Ziaja pre Teba: Shopping park Aupark Košice, Obchodné centrum FORUM Poprad, Nákupné centrum CITY ARENA Trnava, OD PRIOR Trenčín
  • Obmedzený sortiment: Kaufland, 101 drogérie, Obchodné domy Tesco

Zaujali vás tieto nové produkty?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára