piatok 22. januára 2016

|My Handbag Essentials|

Krásne ránko vám prajem,
ďalší víkend je pred nami, no ešte predtým musíme zvládnuť tento pracovný deň. Ale my to dáme, však? :D Dnes ma čaká v práci druhé kolo jedného zaujímavého školenia o efektívnej komunikácii, takže to bude kopec psychologických testov a hrajkania sa, na čo sa aj celkom teším.
Tak ako už býva zvykom, aj v tento piatok si dáme o niečo oddychovejší článok, v ktorom sa pozrieme na to, aké nevyhnutnosti by ste našli momentálne v mojej kabelke a bez čoho teda z domu už ani nevychádzam.


Hygienické vreckovky musím pri sebe mať, či je leto alebo zima. Trochu TMI, ale v zime mi večne tečie z nosa kvôli chladnému počasiu a v lete to zas vystriedajú alergie, takže stále vyzerám ako niekto, kto patrí do cirkusu lebo mám tak červený nos. 
Ďalšou nevyhnutnosťou je už nejaký ten pátek pre mňa aj púder, ktorý ma zachránil nespočetne krát. Dievčatá, ktoré sa sťažujete na suchú pleť, vyskúšajte si to s mastnou. Vymenila by som sa s vami v okamihu :D Nie je nič horšie, ako keď sa lesknete, akoby ste si tvár potreli olejom z panvice. A je jedno, či je zima, či leto. Takže púdrik je pre mňa must have. Mojim najobľúbenejším je Bourjois Healthy Balance, ktorý ju naozaj krásne zmatní.


Ďalej sa nezaobídem bez krému na ruky. Pocit suchých rúk je pre mňa jeden z tých najhorších, čo poznám a preto mám vždy nejaký po ruke. Tieto Eos krémiky sú úplne fantastické, pretože sú malé a skladné, vďaka čomu sa hodia aj do menšej kabelky.
A aby som vždy pekne voňala, nosím so sebou minimálne nejakú vzorku parfému, prípadne celú voňavku, ak mám na to dostatok miesta. Veď predsa, čo ak vás pozve niekto na rande po celom dni v práci?


Z kozmetických produktov sa v kabelke u mňa nájdu aj pomocníci na pery. Vždy mám po ruke nejaký fajný balzam a samozrejme nesmie chýbať ani rúž. Nedávno som v robote vytiahla svoju kozmetickú taštičku a našla som v nej 7 alebo 8 rôznych produktov, od balzamov, cez lesky, nude farbičky, ale aj tie výrazné. Vtedy som si tak uvedomila, že mám asi nejaký problém :D Neviete či existuje odvykačka od závislosti na rúžoch?


No a na záver tu mám ešte diár, pláner alebo ako ho nazvať. Proste zápisník, kde si zapisujem všetky svoje dôležité udalosti, stretnutia, plánujem pre vás príspevky a podobne. Donedávna som ešte nič také nepoužívala, no celkom ma to chytilo a som rada, pretože mám teraz vo veciach oveľa väčší prehľad a hlavne na množstvo vecí už len tak ľahko nezabudnem, pretože inak mám deravú hlavu.


A bez čoho sa v kabelke nezaobídete vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára