pondelok 14. decembra 2015

|Tipy na darčeky na poslednú chvíľu I.|

Krásny pondelok vám želám,
rozmýšľala som nad tým, aký príspevok vám dnes prinesiem a hoci tento rok bojkotujem Vianoce, rozhodla som sa predsa len napísať inšpiratívny darčekový post pre ženy. Takže v prípade, že neviete, čo kúpiť mamke, babke, sestre, kamarátke alebo čo si sama zaželať, možno vás inšpiruje môj výber produktov. Všetky tieto produkty zakúpite na stránke parfums.sk, takže to bude super rýchle a jednoduché nakupovanie. A keďže by bol článoček veľmi dlhý, rozdelila som ho na dve časti. V tej dnešnej vám ukážem prvú kategóriu, do ktorej budú spadať kozmetické sety. Tak teda poďme na to ;)


Tohtoročné sety sú fakt vydarené a sama osobne by som brala všetky. Vybrala som však také, ktoré si určite nekúpite každý deň a hoci aj za vyššiu cenu, dostanete veľa skvelých produktov, ktoré môžete skúšať a užívať si.
Prvým takým setom je Frisky Six od Benefitu, ktorý obsahuje miniatúrky púdru na tvár Sugarbomb, riasenku They're Real Black, rozjasňovač očného okolia Ooh La Lift, zvýrazňovač pleti Golden Bronze Sun Beam, tónovač pier a tváre Candy-Orchid Lollitint a hydratačný balzam na pery Lollibalm. Fakt skvelý set, s ktorým urobíte prekrásne líčenie. Cena 32,50€.
Ďalej ma zaujal Set troch rúžov Bobbi Brown Lip Color, ktorý obsahuje rúž Lip Color 23 Soft Rose, 01 Salmon a Pale Mauve, čo sú tri veľmi nositeľné odtiene. Cena 34,90€ nie je málo, ale keď si vezmete, že obyčajne stoja tieto rúže vyše dvacky, tak je to fakt skvelá ponuka.
Nuxe aj tento rok prišiel  na trh s prekrásnymi setmi a jedným z nich je Nuxe Huile Prodigieuse sada, ktorá obsahuje úplne fantastické vecičky ako multifunkčný suchý olej, ktorý zbožňujem, ďalej sprchový olej s trblietkami Prodigieux, hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť a sviečku Bougie Prodigieuse. Cena setu je 35,40€.
Ďalší set je o niečo lacnejší a predsa sa radí k tým drahším značkám. Ide o sadu piatich leskov NARS v limitovanej edícii Andy Warhol. Kto by sa takému darčeku nepotešil? Cena tohto setu je 20,90€.
Produkty značky Estée Lauder mám hrozne rada, ale to už určite viete. Preto som nemohla odolať mrknúť sa aj na túto značku a podarilo sa mi objaviť jednu veľmi peknú sadu s názvom Sumptuous Infinite, ktorá obsahuje maskaru a červený rúž. Fakt vydarené duo, ktoré by som brala hneď. A ani cena 24,90€ nie je najhoršia.
Aj ďalšia sada je od mojej obľúbenej značky. Tentoraz je to Clinique so sadou LaLu DK, v ktorej nájdete hydratačný krém-gél Moisture Surge, ktorý je úplne fantastický, hydratačnú emulziu pre suchú, veľmi suchú a zmiešanú pleť Dramatically Different Moisturizing Lotion, riasenku High Impact 01 Black, paletku očných tieňov, lícenku Colour Compact 03 Morning Java, 06 Fig, 1C Foxier, 06 Neutral Territory, rúž a lesk v jednom Different Lipstick 62, Long Last Glosswear a dve kozmetické taštičky. No povedzte, kto by odolal? Cena sa pohybuje okolo 26,90€.
Clarins Lisse Minute je ďalšia sada, ktorá ma zaujala, pretože sa v nej nachádza môj milovaný Lip Perfector v mini balení, plus vyplňovač vrások a pórov Lisse Minute Instant Smooth 15 ml a BB krém SPF 25 Skin Perfecting 02 Medium 8 ml. To všetko je zabalené vo vkusnej taštičke a cena setu je 22,90€, takže opäť jedna z tých prijateľnejších.
No a nakoniec som k setom zaradila aj paletku od theBalm In The Balm Of Your Hand, ktorá je síce trochu drahšia (36,35€), ale zato veľmi užitočná. Obsahuje 4 krát očné tiene, 3 krát lícenku, bronzer, rozjasňovač, rúž, krémový rúž a lícenku 2 v 1. Je v nej teda všetko, čo budete potrebovať ku krásnemu líčeniu.

Tak čo poviete na môj výber?
Ktoré produkty vás zaujali?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára