streda 9. decembra 2015

|Spotrebované produkty #13|

Zdravím vás,
už dlhšie sme na blogu nemali žiadnych spotrebovancov a nahromadili sa mi ešte nejaký z leta, takže si ich dnes ukážeme bližšie.


Značka Rituals patrí k mojim najobľúbenejším telovým kozmetikám. Jej produkty sú naozaj kvalitné a je radosť ich používať. Milujem ich sprchové peny a konečne som mala možnosť vyskúšať aj telový peeling s vôňou pomaranča a cédrového dreva. Keďže šlo o peeling, ktorý obsahoval cukor, pokojne som ho mohla naniesť aj na podráždenejšiu, opálenú pokožku. Bol naozaj hrubý, krásne pokožku ošmirgloval a zanechal ju hydratovanou a nádherne prevoňanou. Určite do budúcna pouvažujem o plnom balení.
Ďalším telovým produktom, ktorý som ešte koncom leta spotrebovala bol sprcháč Balea za 1 euríčko. Tento gél som kupovala kvôli tomu, že mám z rovnakej rady aj peeling na telo a neviem sa nabažiť jeho vône. Sprcháč síce nevonia tak silno, ale za tú cenu bol aj tak skvelý a odporúčam vám, pozrieť sa po ňom v najbližšom dmku.


Už niekoľko rokov som verná opaľováku Garnier Ambre Solaire Golden Protect, ktorý nie lenže neskutočne krásne vonia a chráni pokožku pred spálením, ale ju aj zanecháva krásne trblietavou. Tento rok som však mala dosť veľký problém ho zohnať a obávam sa toho, že ho prestali vyrábať. No dúfam, že sa moje obavy nepotvrdia, lebo je to jeden skvelý produkt, na ktorý nedám dopustiť.
Prvý krát som mala tú česť aj s opaľovákom Hawaiian Tropic vo forme oleja v spreji. Hoci veľmi olejovité produkty nemusím, tento mi nevadil a celkom som si jeho používanie vychutnávala. O schopnostiach opaľovacích krémov sa asi baviť nemusíme. Asi čokoľvek, čo dnes kúpite chráni dostatočne, ak to používate pravidelne a často. Rovnako je to aj u týchto dvoch opaľovacích produktov.
Po opaľovaní tu mám ešte Sensitive Advanced After Sun opäť od Garnier Ambre Solaire, ktorý taktiež nesklamal. Pokožku príjemne schladil, hydratoval a fantasticky voňal, takže za mňa veľký palec hore.


O deodorante Rexona v spreji toho písať veľa nemusím. Viete, že sú tieto deodoranty moje najobľúbenejšie a hoci z času na čas vyskúšam niečo nové, rada sa k nim vraciam. Zanechávajú moje podpažie suché, nedráždia ho a krásne celý deň voniam.
Šampón Ziaja proti lupinám bol tak trochu sklamaním. Po asi dvoch týždňoch používania som ho musela vysadiť, pretože sa mi problémy so seboreou vrátili, takže ak trpíte podobnými problémami, neodporúčam ho. Ak však trpíte len klasickými lupinami zo suchej kože, v tom prípade by vám mohol sadnúť.
V zime krémy na nohy nezvyknem používať, pretože som na to príliš lenivá, no v lete do sandálov, či šľapiek sú pekné chodidlá nutnosťou a Avon Foot Works síce nebol žiaden zázrak, no bavila ma na ňom jeho tekutá konzistencia, vďaka čomu sa hneď vsiakol, ako aj jeho neodolateľná višňová vôňa.


No a nakoniec ešte nejaké maličkosti. O kréme Cien ste sa už mohli dočítať tu. Je fakt skvelý a za super cenu, takže nemám k nemu čo dodať. Mám už druhé balenie a predpokladám, že nie posledné. Nivea mini pena na holenie sa mi šikla na dovolenke. I keď šlo o produkt určený pre mužov, pri tomto type produktu mi to vôbec neprekážalo. Avšak podobnú službu vám urobí akákoľvek iná značka. Nevidím v tom žiaden rozdiel.
A ako posledný spotrebovanec je tu ešte Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel, o ktorom sa toho všade popísalo neúrekom. Avšak mňa neohúril vôbec. Neprišiel mi ničím zvláštny a nespravil pre moju pleť nič výnimočné, takže do plného balenia by som asi nešla.


Poznáte niektorý z produktov?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára