streda 2. decembra 2015

|New In #23|

Ahojte zlatíčka,
dúfam, že máte skvelý týždeň. Môj ako obyčajne, začal úmorným študovaním a v tomto tempe budem pokračovať až do konca týždňa. Ani si neviete predstaviť, ako sa už teším na Vianoce. Ani nie na sviatky samotné lebo tento rok na to nejako nemám absolútne náladu, ale na to, že bude aspoň trocha voľna. Už aby to bolo. Ale tak tri týždne snáď ubehnú cubidup.
Keďže je tu konečne nový mesiac, rozhodla som sa vám ukázať ďalšie novinky, ktoré by ste u mňa našli a teda na aké recenzie sa budete môcť do budúcna tešiť. Najskôr som si myslela, že ich bude hrozne málo, no nakoniec sa ukázal pravý opak :D


Značku L´Occitane poznám už dlho, no nikdy som od nej ešte nič neskúšala až doteraz. Pred nejakým mesiacom a pol sme s kamarátkou boli v kine na film s Bradley-m Cooper-om "Burn" a v predajniach tejto značky platila akcia, že po predložení lístka z kina a zakúpení produktu dostanete kozmetickú taštičku s dvoma miniatúrkami. Ponuka ma samozrejme okamžite zlákala a neodolala som. Jediným problém bolo už len vybrať produkt, pretože ich bolo strašne veľa a nevedela som sa rozhodnúť a na druhej strane pri všetkej tej kozmetike, ktorú doma mám, som nechcela do nej investovať veľa. Preto som siahla po klasike - kréme na ruky s čerešňovými kvetmi. 


Stále rada skúšam nové a lacné alternatívy niektorých mojich najpoužívanejších produktov. Deodorant je nutnosť každodenná, ako inak, a tak ma v Lidli zaujala zelená verzia, ktorá bola za nejakú úplne smiešnu sumu. Okrem odlakovača, o ktorom som sa zaprisahávala, že si ho už nekúpim, som nakoniec siahla aj po pleťovom tonery s pumpičkou. Myslela som si, že bude dobrý namiesto micelárky, ale šeredne som sa mýlila :D


Ešete niekedy uprostred októbra sa v Auparku konali veľké zľavy s Evou a tak som v Marionnaude vychytala za skvelú sumičku vytúžený Touche Éclat korektor od YSL v limitovanej edícii s pusinkami. A k tomu som dostala vzorku novej vône Miu Miu, do ktorej som sa úplne zamilovala. Poznáte ju? Boli ste ju už ovoňať?


Počas týchto výpredajov som úplnou náhodou zašla aj do obchodíku Pupa, v ktorom obyčajne nenakupujem a po tejto kúpe naozaj neviem prečo tam nenakupujem. Zháňala som nejaký ozaj tmavočervený alebo tmavofialový matný rúž. Beznádejné. Nemali nikdy nič také, čo by som chcela. A potom ako blesk z jasného neba som ho zbadala v Pupe. Rúž pochádza z novej kolekcie matných tekutých rúžov. V akcii ma vyšiel len na nejakých 5€, čo je naozaj super a prekvapená som aj z jeho kvality. Určite o ňom ešte budete počuť.


Z Avonu mi pred pár dňami došiel na testovanie úplne prekrásny balíček, ktorý obsahoval čistiace pleťové mlieko a trblietavý lak s rúžom na pery. O produktoch sa veľa dnes rozpisovať nechcem, pretože čoskoro bude o nich na blogu recenzia, ktorú si určite nenechajte újsť ;)


Novinka od Balei v podobe micky ma zaujala pred istým časom u niekoho na instagrame a potom som na ňu zabudla. Vo štvrtok som sa len tak prechádzala medzi uličkami v dmku a tam som ju zbadala. Na to, že ide len o obyč pleťovú vodu má naozaj krásne a pevné balenie. A čo sa týka ceny a kvality, tak za 3,5€ si myslím, že dostanete naozaj veľa muziky. Aspoň mne teda micka vyhovuje viac ako tá od Garnier.


Veľmi milo ma prekvapila a potešila ponuka na spoluprácu s eshopom happyhairshop, pre ktorý budem robiť rôzne článočky a tak som si mohla z ich sortimentu vybrať niekoľko produktov na jedno tématické líčenie. Keďže som s E.l.f.-om ešte doposiaľ nemala tú česť, bolo pochopiteľné, čo si vyberiem. O produktoch chcem ešte písať samostatné recenzie, pretože ma veľmi prekvapila ich kvalita.


Na novú kozmetickú radu H&M Beauty som netrpezlivo čakala, no potom prišlo smutné zistenie, že v našich obchodoch nebude. Aaaaale, nakoniec je k dostaniu aspoň na eshope a tak som pred nedávnom urobila objednávku na jedno tričko, ku ktorému som prihodila aj lícenku. Už teraz ľutujem, že som si neobjednala ešte niečo navyše, lebo tento produktík je naozaj fantastický.


Zo Ziaje mi boli ponúknuté na testovanie posledné dva produkty z rady Manuka Tree, ktoré som ešte neskúšala, takže si konečne môžem robiť ucelenejší názor. Testovať teda budem denný krém pre mastnú a zmiešanú pleť a reduktor aknóznych zmien, čo sú dva produkty úplne ako stvorené pre mňa.


No a nakoniec tu mám ešte dva rúžiky a kontúrku L´Oréal, ktoré som dostala od kamarátky, ktorá ich nepoužívala a ktorej touto cestou veľmi pekne ďakujem :* Ako ste už mohli vidieť v tomto príspevku, rúž L´Oréal z kolekcie Exclusive som mala možnosť vyskúšať v odtieni Julianne a zamilovala som si ho. No bolo to ešte v čase, keď som presne nechápala, ako fungujú studené a teplé odtiene červenej a až teraz vidím, že práve Doutzen je ten pravý odtieň pre mňa. Julianne je viac do studena, kým Doutzen má v sebe takú tú typickú oranžovú, ktorá je veľmi teplá. A to ho robí perfektnou farbičkou pre mňa. 

No a to by bolo na dnes všetko. Nezabudnite, že na blogu práve prebieha vianočná giveaway, tak ak ste sa ešte nezapojili, určite tak urobte. Balíček je lákavý ;)

Ktoré z produktov vás zaujali najviac?
Aká recenzia by vás potešila?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára