piatok 6. novembra 2015

|Movie Tips #9|

Zdravím milí čitatelia,
pri prezeraní starších postov a čerpaní inšpirácie na novšie články som zistila, že posledný príspevok o filmových tipoch som robila niekedy v máji a to je už sakra dlhá doba. Odvtedy som toho videla tony a tony, takže si dnes preto opäť po dlhšej dobe dáme jeden z týchto postov. Ako iste viete, nebudem sa rozpisovať k deju, a ak, tak len veľmi stručne, pretože ide skôr o môj názor na tieto filmy a nechcem vám dopredu veľa prezrádzať. A mimochodom, nebudem tu opisovať také, ktoré ma až tak nezaujali, ale v prípade, že by ste mali o takýto príspevok záujem, kľudne mi dajte vedieť v komentoch a niečo s tým spravíme ;)


Terminator Genisys
Ja ako milovník filmových klasík ako je Smrtonosná pasca, či zbraň, starších Terminátorov a celkovo filmov z 80.tých rokov, som si nemohla nechať ujsť najnovší príbeh o Terminátorovi. Očakávala som, že to určite zmrvia, no na počudovanie som bola milo prekvapená ako to dopadlo. Výber hercov bol podľa mňa úplne fantastický. Emilia Clarke (niektorý ju môžete poznať ako Daenerys z Game of Thrones) ako tvrdá Sarah Connorová, ktorá bojuje za lepšiu budúcnosť, bola podľa môjho názoru skvelá a rola jej sadla perfektne. Arnoldko nám už síce pekne zostarol, no aj tak bolo skvelé vidieť ho v tomto diely a v zopár scénkach bol aj celkom vtipný - na robota :D Každopádne, je to určite film, ktorý si pozriem rada aj znova a to sa o väčšine remakov nedá povedať.


Jurassic World | Jurský svet
Ďalší remake klasiky z 90.tých rokov, na ktorý som netrpezlivo čakala od začiatku roka. V čase keď vyšiel Jurský park som bola ešte decko a v tej dobe ma neskutočne fascinovali dinosaure. Toto je pre mňa taká srdcovka, príjemné zaspomínanie si na detské bezstarostné časy. Aj v tomto prípade som bola potešená výsledkom.


Focus
Na tento film som pôvodne chcela ísť do kina, no nejako to nevyšlo. Bol to však jeden z tých filmov, za ktoré by mi nebolo ľúto utratiť ani halier. Willl Smith je proste špičkový herec, má neskutočnú charizmu a milujem jeho štýl. A čo sa Margot Robbie týka, tak o nej som donedávna toho veľa nevedela, no v poslednej dobe je dosť populárna a mne sa začína veľmi páčiť. Krásna baba a má aj talent, čo sa o niektorých mladých herečkách v dnešnej dobe nedá povedať. Film bol v skratke o zlodejskej bande, ktorej, ako inak, šéfoval Will alias Nicky, ktorému hlavu popletie krásna zlodejka Jess. Príbeh mal všetko, bol plný akcie, sem tam mal aj humorné chvíľky. Pre mňa proste neskutočná oddychovka a zbožňujem filmy s podobnou tématikou.


Woman In Gold | Dáma v zlatom
V prvom rade som si nemyslela, že toto bude film, ktorý by bol pre mňa zaujímavý a to aj napriek hereckému obsadeniu. Ryan Reynolds je moja srdcovka už niekoľko rokov a kebyže ma chce, vydám sa za neho :D Ale nie, neberte ma vážne. Alebo áno? Xixi...Ale nie o tom som chcela. Príbeh opisuje starú dámu Mariu Altman (Helen Mirren), pochádzajúcu z bohatej židovskej rodiny a jej boj o získanie vzácneho obrazu maľovaného Gustávom Klimtom, ktorý im patril ešte pred vojnou. K tomu si najmä mladého právnika Randyho, ktorý sa snaží zo všetkých síl o prinavrátenie tohto rodinného klenotu. Ďalej však už prezrádzať nebudem, určite to stojí za pozretie. 


Pixels | Pixely
Pri prvotnom pozretí trailera ma tento film absolútne nezaujal a myslela som si, že to bude pravdepodobne úplná  somarina. No potom raz z nudy som si ho pozrela a vykľula sa z toho v celku dobrá komédia, na ktorej som sa riadne nasmiala. Nie je to nič hodné Oskara, no na spríjemnenie sychravých dní ideálne. A ak máte radi Adama Sandlera, či Michelle Monaghan budete podľa mňa spokojný o to viac. V krátkosti k deju prezradím len toľko, že mimozemšťania zaútočia na planétu Zem prostredníctvom postavičiek so starých arkádových hier ako je Pac Man, či Donkey Kong.


Spy | Špión
Melissu McCarthy som mala veľmi rada už v gilmorovských časoch a v poslednej dobe válcuje jednu komédiu za druhou. Komédia o CIA analytičke, ktorá po rokoch strávených zavretá v "suteréne" dostane svoju chvíľku na výslní a je vyslaná na svoju prvú akciu do terénu. Film ma bavil od začiatku až do konca a je to typ komédie, ktorý by som si pokojne pozrela aj znova. Okrem toho, kto by nemiloval Juda Lawa, že?


Age of Adeline | Navždy mladá
Romantický film v hlavnej úlohe s Blake Lively o žene, ktorá sa musí desaťročia skrývať a meniť identity, kvôli jednej malej maličkosti. Pretože nestarne. A potom sa zamiluje do mladého a príťažlivého filantropa a všetko sa tak nejako skomplikuje. Naozaj krásny film, ktorý ma chytil za srdce. No z blízkeho okolia som naň počula už aj celkom opačné názory, takže je len a len na vás, aký názor si na neho vytvoríte vy.



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára