streda 21. októbra 2015

|What´s In My Make-up Bag Holiday Edition|

Zdravím zlatíčka,
minulý týždeň ste si mohli prečítať o pleťovej kozmetike, ktorá mi robila spoločnosť počas dovolenky. Dnes si presne v tomto duchu ukážeme niekoľko najhlavnejších kúskov dekoratívnej kozmetiky, ktorú som počas tých pár dní využívala každý deň resp. skôr večer, keďže som sa líčila až vtedy.
Tak teda poďme na to ;)



Opäť som sa snažila zbaliť čo najľahšie a neťahať so sebou zbytočne veľa vecí. Jednak je to riziko, že sa vám rozbijú, či inak zničia a jednak riešiť stále tú dilemu, čím sa práve v ten deň nalíčiť. Preto som siahla len po pár základných a hlavne nevyhnutných veciach, bez ktorých si líčenie už predstaviť nedokážem. Aj tentoraz som snažila vyberať také veci, ktoré by boli jednak odolné a na druhej strane nezaberali veľa miesta.


Bez bázy pod očné tiene sa nezaobídem. Skúšala som aj drogérkové značky, ktoré v prípade nutnosti nie sú zlé, no mne osobne najviac vyhovuje Urban Decay Original báza, ktorá je pre mňa top. S ňou mi tiene vydržia na očiach celý deň. Ako sa ráno nalíčim, tak zvyčajne tiene odličujem aj v neskorých večerných hodinách dole. Jej výhody oceňujem veľmi aj počas letných mesiacov, kedy sa potím a moja pleť je extrémne mastná.
Zo všetkých paletiek, ktoré doma mám, som siahla po tej od Zoevy - Naturally Yours. Je úžasne tenulinká a má v sebe dostatočné množstvo farieb, vďaka ktorým môžete urobiť množstvo kombinácii líčenia. Vadí mi na nej však jedna vec a to, že v sebe nemá zrkadlo. To by z nej robilo perfektnú paletku na cesty. Takto je len skvelá.
Čo sa týka rias, tak kliešte už patria k mojej pravidelnej výbave asi tak ako štetce. Bez nich si riasy už nemaľujem. Krásne ich vytočia a ak je dobrá maskara, tak tá ich vytočené aj dlho podrží.
Jednou z takých maskár je aj Clinique High Lengths Mascara, ktorej som veľkú nádej nedávala, kvôli jej zvláštnemu aplikátoru, no je naopak veľmi skvelá. Riasy síce veľmi nezahustí, zato ich krásne predĺži a prečeše. Okrem toho ju mám v mini balení ako stvorenom na cesty.



V lete nezvyknem používať ťažké make-upy a siaham tak vždy len po nejakom ľahšom BBčku. Pár týždňov pred odchodom som si zadovážila Clinique Anti-blemish Solution BB krém, v plastovej, tenkej fľaštičke. Ideálnejší produkt na cestovanie a na leto nepoznám. 
Korektora Estée Lauder Double Wear už máte asi plné zuby, no v podstate ho už od Vianoc používam skoro stále a zatiaľ ma stále baví. Je drahý, to uznám, ale aj skvelý. Krásne kryje, okolie očí rozžiari a drží ako betón. Proste sa ani nehne a ani ja bez neho.
Na pery som si brala niekoľko produktov, ako napríklad Bourjois Rouge Edition Velvet, či NYX Matte Lip Cream, no pred odchodom som v Čechách natrafila na ceruzky Maybelline Color Drama. Až neskôr som zistila, že farba je trochu mimo toho, čo mne sadne, no samotný produkt ma veľmi prekvapil a budete o ňom ešte určite počuť.


Na záver som nesmela zabudnúť ani na pudrové produkty.
Klasický púder som so sebou nebrala, pretože som vedela, že na tých pár hodín, čo sa nalíčim večer, vydržím aj bez neho. No bez bronzera by to už ale nešlo. Krásne zvýrazní črty tváre a dodá pleti opálený vzhľad. V prípade, že je už prirodzene opálená ju ešte viac pozdvihne. Tentoraz som siahla po theBalm Bahama Mama bronzri, ktorý je jednak matný, čo mám rada a taktiež super tenulinký.
Od rovnakej značky som si zbalila aj Mary-Lou Manizer rozjasňovač, ktorý som často využívala aj ako tieň na oči.
Napriek tomu, že líceniek mám doma požehnane, voľba bola okamžite jasná. Clinique Cheek Pop Blush Pop v odtieni Peach Pop patrí medzi moje najobľúbenejšie letné lícenky. Má krásnu koralovú farbu, je veľmi jemná a vyzerá na pleti úplne prirodzene.
No a nakoniec ešte jedna pudrová pomôcka, bez ktorej sa nezaobídem za žiadnych okolností a to Duo Brow Kit Catrice, ktorý používam už viac ako 3 roky a ktorý v mojej výbave nesmie nikdy chýbať.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára