piatok 23. októbra 2015

|Photo Random alebo Také všeličo|

Krásny piatok želám,
po dlhšej dobe tu mám pre vás jeden random post, teda príspevok, ktorý obsahuje fotografie, ktoré sa mi nahromadili v počítači a bola by škoda neukázať si ich.


Septembrová obálka Elle s Kristen Stewart už nemohla vyzerať lepšie. Zbožňujem ju nie len ako herečku, ale aj ako modelku a ako vždy jej to veľmi seklo. Časopis je síce plný reklám, no mne osobne to nevadí, pretože sa rada dívam na pekné fotky, prípadne reklamy toho, čo je a čo bude novinkou. Toto číslo bolo celkom vydarené. Plus na obrázku vidíte niekoľko mojich momentálne obľúbených produktov. Nikdy som si nemyslela, že budem holdovať ružovým vôňam a ešte pred pár rokmi by mi z nich bolo doslova nevoľno, no človek sa stále vyvíja a mení. Stella parfém som si zamilovala a hoci ho používam sem tam aj v lete, jeseň je jeho pravé obdobie. K tomu už len obľúbený červený rúž, tmavý fialový lak a som ready.


Môj obľúbený recept na americké palacinky ste už mohli vidieť v tomto článku. Najčastejšie si ich robím so syrom, slaninkou a javorovým syrupom, inokedy zasa s pestom. Nedávno som v Bille objavila mlieko Muller v limitovanej edícii tekvicové latté. Keďže Starbucks u nás nemáme, veľmi som sa tomuto objavu potešila, no trochu ma to nakoniec sklamalo. Je neskutočne silné, preškoricované a chutí ako zázvorovníky. Vedela som ho vypiť len v tom prípade, že som doň naliala primerané množstvo mlieka. No aj tak mi tá chuť nejako nereže. Škoda no :(


Viete po čom už dlho strašne túžim? Aby konečne postavili v KE Ikeu. Vždy keď idem do Prahy, prípadne Budapešti, nezabudnem navštíviť tento božský obchod, ktorý je pre mňa ako kúzelná ríša. Vždy tu nájdem kopec fantastických vecí. Nedávno sme objavili tieto mini čokoládky s brusnicami a čučoriedkami, ktoré boli úplne fantastické. Takže ak máte po ruke tento obchodík (vy šťastlivci :D), určite ich vyskúšajte. Ale vecte, že neostanete len pri jednej.


Čo chcel básnik povedať touto fotografiou? Hm, aaa už viem. Pamätáte si ešte na moju ananásovú fázu počas leta? Tak momentálne sa zmenila na kaktusovú a všade kam idem, obzerám, či nemajú niečo s touto tématikou. Na Tmblr som dokonca našla blog, ktorý je venovaný kaktusom a všetkému sukulentnému, kde sa vždy chodím rada pokochať. A tam som aj objavila tento cool obrázok, ktorý mi zdobí telefón. 


A toto je momentka z môjho posledného liečenia doma. Čajík s citrónom, ale prípadne čajík z citrónu a zázvoru je to najlepšie na prechladnutie.


A na záver ešte jedna jesenná. Poznáte to, keď prídete do obchodu a máte strašnú chuť na nejaké ovocie? Takto som si nedávno kúpila žlté ringloty, no po príchode domov ma čakalo nepríjemné zistenie. Boli také kyslé, že sa to jednoducho nedalo. A tak som vymyslela náhradný plán. Nakrájala som ich na tenké plátky a povarila s trochou masla, škoricou, cukrom a klinčekom. Vznikla z toho celkom nečakaná dobrotka :P

Prajem vám krásny víkend!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára