pondelok 12. októbra 2015

|Clinique Anti-Blemish Solution BB-Cream Review|

Zdravím zlatíčka,
tak opäť po ďalšom víkende hor sa do práce. Ale nezúfajte, som tu s ďalšou recenziou, ktorá vás naštartuje do nového týždňa a  ten nám snáď zbehne ako nič. Tak poďme teda na to. O mojej láske ku značke Clinique asi viete. Milujem na nej všetko, od obalov, až po samotné produkty a len málo kedy som natrafila na taký produkt, ktorý by mi nevyhovoval. Ako už som milionkrát spomínala, môj najobľúbenejší make-up pochádza práve od spomínanej značky a ide o Anti Blemish Solution make-up, ktorý pre mňa nemá zatiaľ konkurenciu. Nie je to tak dávno, čo značka prišla na trh s ľahšou verziou tohto "make-upu" a to BBčkom s rovnakým názvom. No a dnes sa na neho pozrieme trochu bližšie.


BBčko sa nachádza v podobnom plastovom obale ako make-up, len v zelenkavo-modrom šate. Osobne mám tento obal veľmi rada, pretože je veľmi tenký, ľahúčky a super sa s ním cestuje. Nemusíte sa báť, žeby sa vám rozbil alebo vylial.
Aj tentoraz musíte produkt pred použitím pretrepať, aby sa vám všetky zložky krásne prepojili, čo zabezpečí guľôčka, ktorá sa nachádza vo vnútri.
Aplikácia je jednoduchá vďaka sosáčikovému aplikátoru, ktorým nanesiete primerané množstvo produktu.


Takže pre zaujímavosť spomeniem, že ide o multifunkčný krém, ktorý je určený pre mastnú pleť so sklonom k akné. Jeho najväčšími prednosťami sú, že pleť zjednocuje, kryje, nezaťažuje, nevyvoláva u nej tvorbu vyrážok a navyše obsahu ochranný faktor SPF 40, čo je úplne fantastické.
Ďalšími pozitívami je, že neobsahuje žiadne sulfáty, parabény, ftaláty ani parfémy.

Za 30ml produktu zaplatíte okolo 29€ (podľa toho kde kupujete, no v zľave a s kupónom sa dá zohnať aj za dvacku - Marionnaud, Fann), no myslím si, že tak dobrý produkt v drogérii nenájdete. Veľa drogérkových make-upov a BBčiek mne osobne spôsobovalo tvorbu vyrážok a upchávalo póry, takže niekedy sa investícia naozaj oplatí.


BBčko je oproti make-upu o dosť tekutejšie, takže si musíte zo začiatku dávať pozor, aby ste ho cez otvor nevyliali veľa. Má teda vodnatú konzistenciu, ktorá sa krásne, jednoducho rozotiera, netvorí fľaky, na pleti pôsobí prirodzene a ľahko. Poznáte to, keď pri niektorých make-upoch máte pocit, akoby ste si na pleť naniesli omietku a celý deň to registrujete. No s týmto produktom sa vám to nestane. Jeho konzistencia je ako pierko. Akoby ste na pleti nemali nič a to je presne ten typ BBčiek, ktorý mám osobne najradšej. Hlavne v lete, keď sa veľa potíte a ešte do toho musíte myslieť na to, ako vám zlieza celá tvár dole. Je to naozaj veľmi vhodný produkt do teplého počasia, čo som mala možnosť otestovať aj na dovolenke.


Jeho krycia schopnosť nie je určite stopercentná a povedala by som, že ide skôr o ľahšie krytie, no vrstvením môžete docieliť aj stredné krytie. Osobne však hlavne v letných mesiacoch takúto kryciu schopnosť preferujem a nevadí mi, keď mi sem tam presvitá nejaké tá nedokonalosť, pretože to vyzerá oveľa prirodzenejšie. 


A teraz už zopár fotiek, kde som BBčko použila pri líčení. Na prvej fotografii vidíte, ako vyzerala moja pleť pred nalíčením - na očiach však už mám tiene (takto sa totižto líčim vždy). Moja pleť je dosť fľakatá a farebne nevyrovnaná, vidno na nej nejaké tie červené fľaky, žilky aj pupáčiky. Mám svoje lepšie aj horšie dni a práve v deň fotenia bola moja pleť v obzvlášť blbom stave, no aspoň vidno lepšie výsledok.


Táto ďalšia fotka zobrazuje pleť po použití BBčka len na ľavej polke tváre. Ako vidíte, rozdiel nie je veľmi veľký, no na živo ho určite uvidíte viac, pretože blesk pri fotení sem tam nedokonalosti ešte viac zvýrazní.


Na tomto obrázku už vidíte nalíčenú pleť s BB krémom. Opäť, ako veľký rozdiel to nevyzerá, no pleť je určite zjednotenejšia, má lepšiu farbu, fľaky vidieť oveľa menej a je aj trochu zmatnená.


A tu už je komplet líčenie, kde som posledné presvitajúce fľaky prekryla trochou Nars Korektora, použila bronzer a lícenku. Ak si to porovnáte s prvou fotkou, určite si rozdiel všimnete okamžite.
Výdrž BBčka sa uvádza na takých 12 hodín, čo v mojom prípade aj môžem potvrdiť. Avšak, zmatňujúci efekt u mňa určite netrvá tak dlho a prvé mastenie už pozorujem po takých zhruba troch hodinách. Potom musím mastnotu trochu odsať servítkou a prepudrovať sa. Samozrejme v priebehu dňa sa vytráca na niektorých problematickejších miestach, ako je sánka, kde sa napríklad často opieram, no inak ho ešte večer odličujem dole. Samozrejme make-up z tejto rady je na tom omnoho lepšie, ale keďže ide o BB produkt, tak to beriem s rezervou.
V závere chcem dodať len toľko, že ide o naozaj skvelý produkt, ktorý používam veľmi rada a nemyslím si, že od neho tak skoro upustím a to aj napriek tomu, že v zimných mesiacoch používam radšej ťažšie bázy. Takže ja som koniec koncov veľmi spokojná a produkt môžem len a len odporúčať.

A čo vy? Poznáte tento produktík?
Aké s ním máte skúsenosti vy?
Preferujete BB krémy tekutejšej alebo hustejšej, krémovitej konzistencie?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára