piatok 4. septembra 2015

|Photo Random|

Hello everybody,
tak ako sa mi dnes máte? Aký bol váš týždeň?
Dnes mám pre vás pripravených zopár pekných obrázkov, ktoré som urobila v posledných týždňoch. Nie je ich veľa, ale o to sú podľa mňa krajšie.
Želám vám príjemné pokúkaníčko :*


Takouto krásnou tortičkou ma prekvapila moja zlatá mamuľka. Obrovksú radosť mi spravila. Bola o to krajšia, že to nebola štandardná veľká torta, ale len taká menšia a vďaka tomu vyzerala rozkošne. A chutila ešte lepšie. Mamina vie, že milujem čokoládovú plnku a táto bola samá čokoláda. Nebíčko v papuľke :)


A ešte jednu, proste mi to nedalo, musela som ju cvaknúť z viacerých uhlov :P
Že je šikulka?! :)


Darček od drahého na meninky. Pýtal sa ma, čo chcem a ja som si vybrala radšej niečo užitočné, ako somarinu. Už sa teším na pedikúrové večere, ktoré nebudú nočnou morou, ale príjemným relaxom.


Najlepšie lidlovské Musli so sušenými jahodami. Neskúšali ste? Vážne? Tak šup, šup, sú fakt skvelé. A majú v sebe aj kúsky čokolády.


Bubbleology dorazilo aj k nám a ja som neodolala a musela som ho konečne vyskúšať. I keď som šancu mala už v zime v Prahe, nejako ma to nelákalo, no teraz je leto a chcelo to niečo osviežujúce. Chutilo to naozaj skvelo a tie guličky ma bavia :D Cítila som sa ako malé decko :D


Nové zrkadlové škuľky ;)


A na záver jedna západo-slnková. Už dlho som nevidela krásny západ slnka a tak som pochopiteľne utekala po foťák a túto krásnu zvečnila.

Čo chystáte na víkend?
Máte niečo v pláne, či sa budete len tak flákať?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára