piatok 28. augusta 2015

|Summer Musicspiration|

Krásny piatok želám,
štátnice sú úspešne za mnou a krutá realita predo mnou. Hľadanie práce pokračuje a ja môžem len dúfať, že to nepotrvá príliš dlho, i keď v skutočnosti to asi také ľahké nebude. Máte nejaké tipy pri hľadaní zamestnania, ktoré vám pomohli? budem vďačná za každú radu ;)
Zistila som, že mi tak nejako došla zásoba fotiek v mojom počítači a preto som sa dnes rozhodla pre jeden z príspevkov, ktorý tu už dosť dlho nebol. Predstavím vám zopár skladieb, ktoré mi počas leta spríjemňovali chvíle a možno vás opäť trochu inšpirujem.

Kygo - Firestone
Táto skladba asi nebude veľkým prekvapením, pretože ju hrávajú všade dosť často. Hoci za normálnych okolností ma vôbec tento štýl neberie, počas tohto roka sa u mňa udiala akási zmena a moje hudobné chute sa úplne zmenili. Je to typická letná skladba, pri ktorej si predstavíte slnko, more, nočnú pláž a niekoho s kým chcete stráviť tento fantastický moment.


Nora En Pure - Come With Me
Ďalšia z tých, ktoré by ma pred takým rokom ešte absolútne nezaujali. Síce sa v nej toho veľa nenaspieva, no melódia je strašne pohodová a chytľavá. Perfektná na dlhé cesty autom, kedy vám vejú rozpustené vlasy vo vetre a vy si užívate všetok ten pokoj.


Major Lazer & DJ Snake - Lean On
Skladba, ktorú asi nemusím nijako zvlášť predstavovať. Ďalší veľký hit, ktorý hrajú v každom bare ak sa náhodou ocitnete v piatok večer v meste. Skvelá skladba na vyprázdnenie hlavy, pri ktorej nemusíte nad ničím rozmýšľať, nad žiadnymi hlbokými myšlienkami, len tak proste vegetiť a nechať sa unášať prúdom.


Senaibo Sey - Younger
Od tejto speváčky som zbožňovala pieseň Hard Time a Younger je jej ďalší skvelý a chytľavý singel. Neskutočne dobre sa pri nej upratuje, takže ak máte odpor napríklad k umývaniu okien, skúste to s touto skladbičkou.


Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love
Momentálna horúca novinka od Calvina, ktorého mám hrozne rada. Čo singel, to hit a aj tento raz sa mu to podarilo na jedničku.
V klipe účinkuje pre mňa nie príliš známa modelka Gigi Hadid, ktorá je momentálne nejako v kurze a ospevujú ju ako Caru Delevingne, i keď Gigi je podľa mňa omnoho krajšia :)


M.I.A. - Bad Girls
Chytľavá vecička od anglickej raperky Srí Lanskeho pôvodu, s nádychom orientu. Šupová skladba na vypeckovanie. Od tejto speváčky môžete poznať ešte napríklad pieseň Paper Planes.


The Weeknd - Can´t Feel My Face
Mojou najväčšou srdcovkou je teraz spevák Abel Tesfaye, známy ako The Weeknd. Má skvelé snáď všetky skladby, no moje najobľúbenejšie sú The Hills, Earned It a Tell Your Friends.


Foo Fighters - Walk
Ani na rockovú hudbu som nezanevrela a momentálne strašne ulietavam na tejto skvelej kapelke, ktorú počúvam takmer každý deň. Hoci mám od nich rada veľa skladieb, v súčasnej dobe je môj naj singel Walk.


Tak to by bolo k môjmu letnému playlistu asi tak všetko. Skladieb by sa našlo určite omnoho viac, no tieto mi tak nejako po celý čas hrajú v hlave a kedykoľvek mám chuť na niečo melodické, pustím si jednu z nich.
A čo vaša hudba?
Čo momentálne radi počúvate?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára