streda 12. augusta 2015

|My Travel Make-Up Bag|

Zdravím vás všetkých,
tak pomaly, ale isto sa nám dovolenkové obdobie chýli ku koncu a keďže ja osobne som tento rok na žiadnej dovolenke nebola, rozhodla som sa, že vám ukážem aspoň moju cestovnú kozmetickú taštičku, ktorá so mnou putovala do Budapešti. Taštička, ktorú som zvolila bola od Zoelly a musím povedať, že sa do nej vošlo neuveriteľne veľa vecí, čo ma naozaj veľmi prekvapilo.
Tak sa teda poďme pozrieť na to ;)


Začala by som hygienickými produktami. Zubná kefka a pasta sú "must have", pretože nikto nechce druhých odrádzať dychom a o zúbky sa starať treba. Keďže sonickú kefku používame spolu s priateľom, musela som si vziať náhradu a to obyčajnú Curaproxku, ktorú som kedysi používala neustále. K tomu sa mi hodila mini pasta Signal, ktorú som už dávnejšie našla v nejakom časopise a chcela som ju už vyhodiť, no dobre, že som tak neurobila, Proti poteniu som tentoraz zobrala Dr. Belter, ktorý bol v tej dobe ešte v testovacej fáze a trochu som sa obávala, či to zvládne, ale všetko nakoniec dopadlo dobre.


Keďže som šla preč len na dve noci, vedela som, že by mi veľký sprcháč bol na nič a tak som siahla po Rituals sprchovom mini oleji, ktorý mi doma straší už od minulého leta. Preventívne som vzala aj cestovné balenie peelingu z tej istej rady, no nakoniec som ho nevyužila, ale dalo sa to čakať. Veď komu by sa chcelo? Čo sa šampónu týka, tak ten som potrebovala len na jedno použitie a tak som ho len odliala do mini nádobky. V tej dobe som používala Ducray Sensinol na citlivú pokožku.


Keďže produktov na tvár používam hodne, tiež som sa snažila voliť čo najmenšie balenia. Vatové tampóny a pinzeta veľa miesta nezaberajú, no micelárka môže byť trochu problém. Ale všetko bolo super, pretože som mala k dispozícii svoji mini micku od Biodermy. K tomu som pribalila aj scrub na pleť a mini krém od Clinique, ktoré sa mi vtedy neskutočne hodili. A samozrejme som nemohla vynechať ani nočný krém Ziaja, bez ktorého sa už nezaobídnem. Nočný krém ani sérum som so sebou neťahala, pretože som si povedala, že dva dni to nejako vydržím.


Dekoratívka bol už o niečo väčší problém. Vedela som, že bez UD bázy sa nezaobídem, takže to bola jasná voľba. Tiene som brala tiež menšie, a to jedny Rimmel tekuté a z púdrových Kiko, Inglot a Cosm´etika. Nakoniec ešte nesmel chýbať kit na obočie Catrice, maskara Clinique a kliešte na mihalnice.


Nevedela som sa rozhodnúť, aký produkt na pleť vziať a tak som zobrala nakoniec dva a to BBčko Garnier, ktoré má len jemné krytie a slúži skôr na zjednotenie pleti a Clinique Anti-Blemish Solution make-up, ktorý mi poskytuje celkom dobré krytie. Z korektorov som siahala opäť po klasike od Estée Lauder Doble Wear. Nad rozjasňovačom theBalm Mary Lou-Manizer som miestami váhala, no povedala som si, že ho možno využijem aj ako tieň. No a na nakoniec aby som pleti dodala trochu života, do taštičky ešte poputoval bronzer theBalm Bahama Mama a lícenka Clinique.


Poslednými produktami, ktoré by ste v taštičke našli boli Eos balzam na pery, lesk YSL a tekutý červený rúž Sephora.


Samozrejme, že so sebou som brala aj kopec ďalších vecí, ako produkty na vlasy, krém na nohy a podobne, no tie sa mi už do taštičky nevošli.
Inak pokojne by som sa bez takej polovice produktov zaobišla úplne, ale to je tá moja posadnutosť, že čo ak mi práve vtedy ten produkt bude chýbať. Asi by som to neprežila :D Ale nie, ja som taký škrečok no :D

A čo vy a balenie sa?
Tiež máte podobný problém?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára