pondelok 17. augusta 2015

|Dr. Belter Cream Deodorant Review|

Zdravím zlatíčka moje,
v dnešnom príspevku si ukážeme jeden produkt od značky, o ktorej ste pravdepodobne ešte nepočuli a donedávna ani ja. Doposiaľ ste totiž túto značku mohli nájsť len u profesionálnych kometičiek v špecializovaných kozmetických salónoch. No viac už nie, pretože je odteraz dostupná aj na internetovej stránke belter.sk.
Zastúpenie značky ma oslovilo s ponukou na otestovanie nejakých produktov, čo som už avizovala aj v nedávnom "new in" príspevku a dnes vám chcem zrecenzovať jeden z nich.
Dopredu upozorňujem, že aj napriek tomu, že je tento príspevok sponzorovaný, nikomu nenadŕžam a ak je recenzia pozitívna, tak len preto, že ma produkt naozaj skutočne zaujal a bola som s ním spokojná. Ale prejdime už k samotnej podstate.


Dr. Belter je nemecká kozmetická značka, ktorá je na trhu už vyše tridsať rokov a založil ju Dr. Clement Belter so svojou manželkou Gertraud. Hlavnou myšlienkou značky je "maximálne využitie výťažkov z prírody", pričom jej produkty sú v 95 - 100% tvorené z prírodných účinných látok. Viera v jednoduchosť a moderné laboratória sa spojili a vytvorili tak produkty, ktoré sú špecializované na každý typ pleti. V ponuke je 11 línií, z  ktorých si možno produkty nakombinovať podľa potreby a vlastného záujmu. 


A ktoré to sú? Na výber máte z línii pre:
  • mladú pleť
  • 30+
  • veľmi citlivú pleť
  • anti-aging
  • top starostlivosť
  • starostlivosť o oči
  • pleť s akné
  • starostlivosť o telo
  • starostlivosť na opaľovanie
  • pre mužov
  • masky, špeciality, ampulky



Keďže rada skúšam v poslednej dobe rôzne deodoranty, na testovanie tohto produktu som sa naozaj tešila.

"Je to produkt vhodný ako pre ženy, tak aj pre mužov. Upravuje činnosť potných žliaz a bráni tak vzniku nepríjemného pachu."

Ide o jednu z mála vecí, u ktorej vidíte účinky dá sa povedať, že okamžite, resp. v priebehu jedného dňa. Deodorant je, ako to uvádzajú na obale, naozaj krémový, krásne sa rozotiera a rýchlo vstrebáva. Podpažie nezanecháva lepkavé, ani biele a má nádhernú, jemnú pudrovú vôňu, ktorá nemôže nikoho uraziť. Čo mňa osobne na produkte zaujalo, hneď po prečítaní popisu je to, že je antibakteriálny a to vďaka obsahu farnezolu, neobsahuje žiadne freóny, farbivá a ani alkohol, takže je naozaj šetrný vašej pokožke a nijako ju nedráždi ani nezaťažuje.

Zloženie: aqua, aluminum chlorohydrate, sorbitol, cetyl alcohol, ethylhexyl isononanoate, glyceryl stearate, PEG-100 stearate, farnesol, benzyolalcohol, butylphenyl methylpropional, alphaisomethyl ionon, citronellol, isoeugenol, linalool, methylchloroisothiazolinone, parfume


Jeho jedinú nevýhodu vidím v obale, ktorý je neustále špinavý od zbytkov krému a často sa mi stáva, že ho vytlačím viac, než je potrebné, bez toho, aby som o tom vedela. Sem na dokonca skončí aj na koberci. Deodorant má totiž to na konci aplikátora len jednu malú dierku, cez ktorú musíte vytlačiť produkt von.
Inak však k nemu nemám jedinú výhradu. Pravdu povediac nečakala som od neho veľa a myslela som si, že to bude len ďalší predražený deodorant, no nemohla som sa viac mýliť. Ono to naozaj funguje. Počas dní, kedy boli len mierne teploty som sa nepotila vôbec a celý deň som mala podpažie v suchu. Okrem toho som necítila žiaden zápach. Počas extrémne teplejších dní som potenie už zaznamenala a to dosť výrazné, ale zápach stále absolútne žiaden, čo je naozaj super a bola som milo potešená týmto zistením.
Cena 14,70€ za deodorant je síce trochu privysoká, pretože je to produkt, ktorý používame naozaj dennodenne, no na druhej strane, keďže neobsahuje v sebe žiadne škodliviny, seriózne by som nad jeho ďalšou kúpou aj pouvažovala.

Poznáte značku Dr.Belter?
Počuli ste už o nej?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára