piatok 10. júla 2015

|Gurmánfest 2015 Part II.|

Ahojte,
tak ako dovolenkujete/prázdninujete? Chystáte sa niekam k moru, do zahraničia, alebo máte v pláne len niečo domácke? My ešte vôbec nevieme, či a kam vôbec pôjdeme, no v týchto horúčavách by som bola radšej niekde pri vode, ako sedela v práci. Tak len dúfam, že vy si to užívate lepšie. A dajte nejaké tipy, kde sa teraz dobre dovolenkuje ;)
Dnes nás čaká druhá séria už sľubovaných fotiek z Gurmánfestu, o ktorom som písala minulý týždeň. Tentoraz však pôjde o fotografie toho, čo sme ochutnali a kde.


Konfitované hoväzie mäasko s cviklou a karfiolovým pyré z Olive DoubleTree Hilton, ktoré ochutnal priateľ. Ja nie som veľmi na tieto "fancy" srandičky a po ochutnaní mi to za túcenu ani neprišlo nijako výnimočné.


Preto som sa rozhodla ísť ochutnať niečo viac tradičnejšie, klasickejšie a to do stánku, v ktorom varil podnik Med Malina.


Ešte nikdy som v podniku nebola, no z každej strany o ňom počúvam veľa dobrého a tak keď som ich na festivale zbadala, bolo to jasné.


Mali naozaj krásny stánoček, všetko veľmi tradičné, krásne upravené, plné kvietkov, drevárskej práce a milej obsluhy.






Nakoniec som si dala menučko č.2 a to Teľací jazyk s chrenovou omáčkou a mladými zemiačikmi. Jedlo bolo naozaj skvelo pripravené, veľmi chutné a pekne servírované. Jazyk je síce trochu nezvyčajná časť na jedenie a asi nie pre každého, no bol neskutočne lahodný a mne chutil veľmi.


Potom sme sa ešte zastavili na ochutnávke zvláštnych druhov vín. Z menovaných na obrázku mne osobne najviac chutilo na počudovanie bazové, no veľmi dobré bolo aj jahodové, na ktoré som bola zvedavá asi najviac.


A takto krásne bolo vínko balené.


Pravá kokosová voda z orecha - nemala som nejako odvahu ochutnať.


No a nakoniec to najlepšie. Jeden zo stánkov mal aj prešovský Harley´s Stake House, ktorý podával chutné hamburgery, ale keďže ja nie som fanúšik tohto jedla, dala som si teľacie líčka na omáčke s mrkvičkou a ako prílohou guľkou z plnky. Toto jedlo nemalo jedinú chybičku. V prvom rade musím vyzdvihnúť veľkosť porcie, ktorá bola oproti ostatným reštikám podstatne väčšia, čo naozaj kvitujem, pretože vysoliť 4éčka za konfitované mäso o hrúbke kancelárskeho papiera nie je málo. Líčka boli nie len dostatočne veľké, ale aj chutne pripravené, mäkkučké až sa rozpadávali na jazyku, no proste jedna balada. Presne podľa môjho gusta!



Na záver som si dala ešte limonádu Fentimas s ružovým extraktom. Bolo to veľmi zaujímavé, bublinkované, sladké a naozaj to chutilo po ružiach. No osobne mám od nich radšej klasickejšie príchute a toto bolo na mňa trochu moc.


A to by bolo pre dnešok všetko. Ak máte nejaké otázky, dotazy, k čomukoľvek, či už k príspevku alebo hocičomu na blogu čo vás napadne, neváhajte písať do komentov ;)
Prajem vám pekný víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára