streda 3. júna 2015

|Rimmel Salon Pro Stormy Skies|

Krásne ránko želám,
keďže nám počasie na dnes hlási prehánky a búrky, bude tento post tak trochu tématický. Veľmi dobre sa k tomu hodí lak od Rimmelu v odtieni Stormy Skies, ktorý mi ležal v krabici už od minulého roka a na ktorý som pomaly aj zabudla. Modré laky nemám nijako zvlášť v obľube, pretože mi prídu veľmi neprirodzené a pripadám si, akoby som mi prsty mali odpadnúť :D Tento lačik som objavila v Douglase v Miskolci za nejakú strašne smiešnu sumu, na ktorú sa už presne nepamätám, no povedala som si, že čo už, s Rimmel lakmi som spokojná, tak vyskúšam aj tento.


Veľkosť balenia je u týchto lakov štandardne 12ml, čo sa za cenu okolo 3.50€ dosť oplatí, pretože vydržia fakt dlho. Laky majú široký štetec, vďaka ktorému je aplikácia jednoduchá a rýchla. Lak nepruhovatie, farba je krásna a sýta už v prvej vrstve, no ja si pre istotu vždy dávam dve.


Výdrž laku je presne taká, ako som predpokladala. Salon Pro laky sú úplne fantastické a pre mňa nemajú v drogérii žiadnu konkurenciu. Nechty mi vydržia mi pekne v pohode tie 4 dni, niekedy aj o deň dlhšie, inokedy, ak nechty veľa namáham sa mi už začínajú trochu šúpať, ale len na ukazováku a prostredníčku pravej ruky.


Stormy Skies je úplne nádherná farbička, presne ako napovedá už názov, ako zamračená obloha počas búrky. Tlmená modrá s nádychom šedej, ktorá nevyzerá na nechtoch vôbec zle, čo vy na to?

Prajem vám krásny deň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára