pondelok 8. júna 2015

|New In #17|

Zdravím zlatíčka,
dnes si ukážeme novinky, ktoré sa opäť u mňa nazhromaždili za posledný mesiac. Je toho celkom dosť, tak poďme teda na to ;)


Začala by som teda drobnejšou kozmetikou:
  • Sephora Lip Cream - túto farbu na pery v žiarivej červenej som si zamilovala na prvý pohľad. Má nádhernú sýtu farbu, stačí jej málo a je matná, takže vydrží strašne dlho. Písanie recenzie si teda veľmi vychutnám.
  • Clinique Pop Lip Colour and Primer - šialenstvo na instagrame ohľadom tejto novinky od Clinique neobišlo ani mňa a tak mi do zbierky pribudlo ďalšie skrášľovatko. Jej farba (13 Love pop) je však trochu iná, ako vyzerala v predajni (ach tie svetlá) a jej používanie ako aj recenziu si nechám na neskôr.
  • Miss Sporty Fabulous Glossy Eyeshadows (Peanut butter) - túto kozmetiku som v rukách nemala už strašne dlho, hoci kedysi to bolo asi to jediné, čo som poznala. Tiene v tyčinke ma zaujali okamžite a po vyskúšaní na ruku som si povedala, že ich musím určite vyskúšať, pretože šlo o veľmi neobyčajnú farbičku. Bohužiaľ pozitívnu recenziu na ne nečakajte a určite sa objavia v príspevku o produktoch, ktoré ma sklamali.
  • Ziaja očný krém s petržlenom - nedávno som spotrebovala očný krém a keďže mám rada po ruke vždy dva druhy, rozhodla som sa vyskúšať novinku od Ziaje s petržlenom. Má veľmi príjemnú a ľahkú konzistenciu a už teraz vám prezradím, že recenziu si teda rozhodne zaslúži. 
  • Essence Longlasting Lipstick Nude - opäť ďalšia novinka, ktorá na mňa v drogérke vyskočila a ktorej som neodolala. Neutrálne odtiene rúžov ja môžem, pretože ich nosím 90% času a táto nová kolekcia rúžov od Essence má naozaj nádherný výber odtieňov.
  • Essence Lipliner - mám dosť úzke pery, takže stále viac sa začínam zaujímať o tento druh produktov. Po viacerých pozitívnych ohlasoch som bola zvedavá na linky na pery od Essence, ktoré sú veľmi cenovo priateľné a dostupné. Vybrala som si jednu v neutrálnom odtieni a druhú červenú. 
  • Maybelline Superstay 7 Days Gel Nail Color - myslím, že k tomuto komentár veľmi netreba. Neutrálnych lakov nikdy nie je dosť a hoci ide o odtieň určený k francúzskej manikúre, myslím si, že je ideálny na bežné nosenie, ak chcete aby vaše pazúriky vyzerali aspoň trochu lepšie.
  • Eos - ak ste to ešte nepostrehli, v niektorých slovenských dm drogériách majú konečne k dispozícii dobre známy balzam na pery Eos. Jeden už mám a hoci som si ďalší kupovať neplánovala, nedalo mi to a chcela som zistiť aká bude modrá verzia Blueberry&Acai.


Ani z telovky som si neodpustila kúpu niekoľkých produktov, z ktorých však väčšina bola nutnej, každodennej potreby, pretože umývať sa treba a produkty sa míňajú.
  • Venus - na holiaci strojček Venus nedám dopustiť. Svoj prvý som si kúpila pred vyše rokom a v balení obsahoval dve žiletky, ktoré mi vydržali až doteraz. No chcelo to už nové a tak som zainvestovala do 4 kusového balenia, ktoré mi vydrží určite tento a ešte ďalší rok. Už niekoľko ľudí sa ma pýtalo, prečo nepoužívam jednorázové žiletky, tak preto, že nevydržia dlho a po 1-2 použitiach čepele zvyknú hrdzvieť. Venuska je síce drahšia, no vydrží vám naozaj dlho a neohrozuje vaše zdravie.
  • Balea pena holenie - rovnako ako žiletky mi vydržala aj pena z dmka, s ktorou som bola taktiež veľmi spokojná. Predtým som mala kokosovú verziu a tentoraz som siahla po čučoriedkovej, ale hlavne kvôli obalu :D
  • Joanna Natura telový peeling - tento produkt nebol nutnosťou, pretože peelingy ešte doma mám, no chcela som vyskúšať túto značku, pretože kedysi som používala ich šampóny a bola som veľmi spokojná. Okrem toho mám v poslednej dobe akúsi obsesiu grapefruitom, takže to iste chápete :D
  • Balea sprchový gél - keď už som tak prehľadávala stojany v dmku, natrafila som na melónový sprcháč. No povedzte, viete si predstaviť niečo viac letnejšie? Ja teda nie. Melón môžem v akejkoľvek podobe a za 1€ mi nedalo nechať ho tam.
  • Avon Nutra Effects gélový krém - ten mi dala kamarátka na vyskúšanie (Bibs ešte raz ďakujem zlatíčko :*), no pred ním mám v pláne otestovať ešte jeden iný, ale už sa na neho veľmi teším, pretože vonia fantasticky a zaujala ma aj jeho gélová konzistencia. Okrem toho je určený presne na môj typ pleti, takže vám budem presne vedieť povedať, či naozaj funguje.
  • Rexona - jej kúpa v pláne nebola, no bohužiaľ som si zabudla na terény vziať deodorant (!), takže som okamžite musela navštíviť Tesco a jednu si kúpiť. 
  • Balea krém na ruky - ďalší nie najnutnejší produkt, keďže mám v zásobe minimálne ďalších 6 krémov, no zaujala ma pumpička, ktorá je veľmi praktická a opäť som neodolala baleniu. Mám pocit, že značka Balea to v poslednej dobe vychytáva, čo sa týka balení, nemyslíte?
  • Ducray šampón - posledným kozmetickým produktom, ktorý som tento mesiac nutne potrebovala je šampón. Už nejaký čas som používala Vichy na suché lupiny a chcelo to zmenu, takže som siahla po osvedčenom Ducray šampóne na citlivú pokožku, s ktorým je moja pokožka ukľudnená a hoci to, že mi vlasy mastnejú rýchlejšie je vedľajšie, pretože nie je horší pocit, ako pálivý a svrbiaci skalp hlavy.

Pri kozmetike ešte trochu ostaneme, pretože u mňa pribudla táto rozkošná kozmetická taštička od Zoelly. Ak poznáte anglickú youtuberku Zoe Sugg, tak určite viete o koho ide. Táto mladá baba je tak úspešná v tom, čo robí, že má vlastnú kozmetickú značku, ktorej súčasťou sú aj tri druhy kozmetických taštičiek. Páčili sa mi svojim tvarom a veľkosťou, takže som si vybrala jednu v neutrálnejšom broskyňovo-ružovom prevedení so zlatými bodkami. Čo na ňu poviete?


V HMku som urobila nájazd na basic tričká, ktoré sú nie len super pohodlné, ale vyzerajú štýlovo a to mám rada. Z nich mám odfotené len jedno a to to v modrej farbe, ktoré nosím strašne rada, pretože sa hodí k strašne veľa veciam. No a v Reservede sa mi podarilo uloviť v akcii šedé tričko s nápisom. Ak si odmyslím koženku, ktorú som si kúpila v Prahe, tak toto tričko je druhou vecou, ktorú z tohto obchodu mám, pretože bežne si tam neviem nič vybrať.


Od lásky som dostala krásnu letnú peňaženku O´Neill s ananásikmi, ktoré momentálne zbožňujem, no nič som zatiaľ s týmto motívom ešte nemala. Myslela som si, že ju veľmi nevynosím, no odkedy som do nej dala veci, ešte som ju neprestala používať a zatiaľ ma hrozne baví. No a na vernostné kartičky mi zas kúpil obal zo sovičkami, pretože ten predošlý sa mi polámal a už strašne dlho som všetky kartičky nosila len tak pohádzané v kabelke.


Ďalšie drobnosti sú skôr dekoračnej povahy. Zo služobky (v Nitre :D) mi priateľ doniesol aj krásnu eiffelovku, po ktorej som túžila už strašne strašne dávno a vôbec mi neprekáža, že nie je z Paríža.
V práci bol opäť predaj sukulentov a tak mi do zbierky pribudli ďalší dvaja krásavci. Jeden sa dokonca množí jedna radosť (ako môžete vidieť na obrázku), takže budeme mať malé :D
A ak vás zaujíma odkiaľ je ten krásny tanierik, tak ten je prosím pekne z Pepca. Kúpený výhradne na fotiace účely, no mám ho stále položený na stolíku a spoločnosť mu robí parížska kráska.


Z Pepca mám aj aj túto šálku a cukorničku, ktoré mali vo výpredaji. Pekné že? Viem si predsatviť, ako ich raz budem používať v novom bytíku.


Posledné dve vecičky som ukoristila v Tescu. Rámček na fotky sa zíde vždy a drevená tabuľka "Relax" mi bude síce neviem na čo, ale určite jej nejaké využitie nájdem.
Uff tak to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že som vás nevyčerpala príliš a že ste to so mnou vydržali až dokonca.

Tak čo vy na to?
Aká recenzia by vás z kozmetiky potešila?
A čo urobilo v poslednej dobe radosť vám?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára