streda 1. apríla 2015

|New In #15|

Želám vám krásne ránko,
dnes sa nebudem na začiatok veľa vykecávať, pretože ani nemám v podstate o čom a post samotný už bude aj tak dlhý, takže poďme rovno na to. Čo nás teda čaká v dnešnom poste? Ukážem vám ďalšie kozmetické, ale aj nekozmetické novinky, ktoré sa u mňa nazhromaždili ešte v priebehu minulého mesiaca.


Ešte koncom februára som vo fannku urobila menší nákup, keďže mali nejakú akciu na všetko od Bourjois. Vybrala som si lícenku, ktorú som už dlhšie chcela vyskúšať.
Okrem toho som už na odchode zbadala bázu pod make up, ktorá mi v hlave ležala už nejakú dobu a tak som si povedala, že buď teraz alebo nikdy. Máte to aj vy tak s niektorými produktmi? Chcete si dlho niečo kúpiť, ale stále to odkladáte? No každopádne ju už konečne mám a čoskoro bude aj recenzia.


Moje nechty prežívajú ťažké chvíle. Vypestovať ich neviem už dobrý mesiac, stále sa lámu a štiepa. Vyzerajú hrozne, na čo nie som zvyknutá. Preto som siahla po ďalšej vychytávke od Sally Hansen, tak snáď mi to pomôže.
Vedeli ste, že v predajniach Marionnaud dostali miniatúrky niektorých pleťových produktov? Strašne ma to potešilo, pretože som sa dlhšie chystala ku kúpe hydratačného gélu, no bála som sa, či mi bude vyhovovať a jeho vôňa ma priznám sa dva krát nenadchla (no nie je to stále len o tom). Takže som rada, že si ho budem môcť konečne vyskúšať a potom sa rozhodnem, či to stojí za kúpu veľkého balenia.


Ako iste viete, zhruba pred dvoma týždňami sme boli v Miskolci a vždy keď som tam, nikdy nevynechám moju obľúbenú drogérku Müller, v ktorej majú neskutočný výber. Nechápte ma zle, milujem naše dmko a som rada, že ho máme, no Müller je 100x lepší. Vždy tu objavím kopec nových produktov a noviniek, ktoré sa k nám napríklad ešte nedostali. Nemala som v pláne utrácať veľa a tak som tentoraz siahla len po úplných drobnostiach ako kokosovom balzame od Labella (v Amerike ho majú pod názvom Nivea), pretože kokos milujem a neodolala som. Ďalej ma veľmi zaujal nový elektro Babylips v žiarivej ružovej, ktorá je fantastická a už teraz sa teším na leto a viem si predstaviť, že ju budem nosiť často.
Na odporúčanie kamarátky som siahla aj po veľmi zvláštnej maske, ktorá sa dáva len na oblasť pier a očí. Ide o zaujímavý produkt, s akým som sa u nás ešte nestretla, takže sa teším, až ho konečne vyskúšam. Viete o nejakom podobnom, ktorý sa predáva aj u nás?


Viem, že Essence vyrába aj štetce a jeden dokonca doma mám, no i ten mám z Maďarska. Takže keď som objavila ďalšie, bolo očividné, že som bola len a len zvedavá. Do košíka mi teda skočili hneď dva a to skosený, ktorý je dobrý na linku alebo obočko a druhý blender, ktorý je perfektný na rozmazanie prechodov.
V dmku som si ešte vo februári kúpila špongiu na make up, ktorú na fotke nemám lebo sa mi potrhala, no dovtedy som s ňou bola veľmi spokojná. Akurát, že bola z veľmi jemného materiálu a častým umývaním sa rýchlo zničila.
No a čo si neviem vynachváliť je aj táto silikónová hubka, či ako to nazvať na umývanie tváre. Je tiež z dmka od značky Ebelin a je to fakt super vecička, ktorá pomôže vyčistiť pleť krásne do hĺbky a úžasne ju premasíruje.


Z high-end kozmetiky ma tento raz uchvátili dve novinky. Clarins Instant Light Lip Comfort Oil je prvý olej na pery s malinovou príchuťou v limitovanej verzii. Jeho vôňa je neskutočná a účinky taktiež. No a konečne som si splnila svoj veľký kozmetický sen. Konečne sa pýšim svojim prvým Chanel rúžom, ktorý som vždy chcela. Tento je z novej kolekcie Rouge Coco v odtieni 402 Adrienne, čo je nádherná nude farbička, ktorou nikdy nič nepokazím.


No a teraz si ukážeme ešte zopár nekozmetických noviniek. Začala som cvičiť. Zatiaľ len doma a pozvoľna, no aj tak. Trocha jógy, potom nejaké to posilovanie. Čoskoro však plánujem začať navštevovať posilku, takže to chcelo novú výbavičku a kedže tenisky na cvičenie som nemala žiadne, rozhodla som sa zainvestovať do nejakých lepších a pohodlnejších. Tieto Sketchers sú naozaj skvelé, pohodlné, majú vo vnútri pamäťovú penu, takže sa krásne nohe prispôsobia. Lepšiu kúpu som už dlhšie neurobila. A tá ich farebná kombinácia ma úplne dostala.


V NewYorkeri som natrafila na túto skvelú vystuženú podprdu a gate s leopardím lemovaním, kvôli čomu som neodolala, keďže ako iste viete, leopardí vzor je moje. Všetko cvičebné oblečenie, ktoré vlastním je vždy tmavé, takže som rada, že aspoň tenisky prinesú do cvičenia trochu farby a pozitívnych vibrácii. Tak držte palce a napíšte mi do komentov nejaké tipy, ako v tom vydržať a podobne, ak teda máte nejaké skúsenosti, cvičíte radi a mali ste problém sa k tomu prinútiť. Prípadne aj tipy na dobré posilky ak ste z KE. Som v tomto nováčik, takže uvítam akékoľvek vaše rady.


Po dlhej dobe tu máme aj niečo z ebaya a to konkrétne tento čierny statement náhrdelník, ktorý stál síce len asi dve euríčka, no aj napriek tomu vyzerá skvelo. A úplne najviac som sa zamilovala do strieborného ani neviem ako ho mám nazvať - trojuholníkového, dlhého náhrdelníka, ktorý oživí každý outfit.


No a konečne sme na konci. Poslednou novinkou u mňa je táto malá, nenápadná a veľmi užitočná kniha o bylinkách. Vždy som túžila, až raz vyrastiem a budem mať vlastnú kuchyňu, budem v nej variť z vlastných vypestovaných byliniek a táto knižôčka bude úžasným pomocníkom. Je v nej všetko. Aké druhy pestovať, ako ich pestovať, čo s čím sadiť a ako, ako ich uskladňovať +  nejaké recepty na omáčky, čaje, maslá a podobne. Ak teda máte radi podobné veci a niekde na ňu natrafíte, určite neváhajte.



Čo z týchto vecí vás najviac zaujalo?
Chcem sa vám ešte poďakovať za vaše neustále milé komenty a popriať vám aj krásne veľkonočné sviatky, ktoré si dúfam do sýtosti užijete. Ale veľa vody vám neželám, keďže sama túto "tradíciu" považujem za otravnú :D
BTW, ešte stále prebieha výpredaj kozmetiky, tak sa mrknite, či vás náhodou niečo nezaujalo.

Majte sa tu krásne


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára