piatok 3. apríla 2015

|Dr.Hauschka Clay Mask Review|

Želám vám krásne sviatočné ránko,
je to skvelý pocit, keď viete, že najbližšie štyri dni nemusíte do práce a môžete robiť čokoľvek, ísť kamkoľvek alebo neísť a len tak sa flákať. Mám takéto dni veľmi rada, vy nie? Dnešný článok bude venovaný recenzii na masku, na ktorú už určite netrpezlivo niektoré/ý z vás čakáte. Pôjde o čistiacu ílovú masku od Dr.Hauschka, tak snáď uspokojím vašu zvedavosť aspoň trochu.
Pokojne sa usaďte, nalejte si čajík alebo akýkoľvek drink, ktorý ráno zvyknete piť, pokojne si trebárs urobte aj nejakú tú pleťovú masku a užite si nasledujúcu recenziu.


Značku Dr. Hauschka som poznala z počutia už nejakú dobu, no nevedela som, že je dostupná aj u nás v Košiciach. Paradoxne som sa k nej dostala v Prahe počas môjho dvojmesačného pobytu, kedy som skúmala všetky možné dostupné značky, ktoré som myslela, že u nás nie sú. Shopík, kde predávajú túto nádhernú kozmetiku je veľmi príjemný, organický s milým personálom, ktorý mi poradil a nakoniec som sa rozhodla, že teda vyskúšam túto ílovú masku, ktorá by mala byť skvelá na všetky typy pleti. Popis uvádza, že maska vstrebáva a viaže nečistoty, vyjasňuje a upokojuje pokožku a taktiež, že pri pravidelnom používaní zabraňuje tvorbe vriedkov, zjemňuje, oživuje a vypína pleť.
Okrem ílovitej zložky obsahuje aj výťažky z kvetov, listov a stoniek kapucínky väčšej (Tropaeolum majus), ktorá má protizápalové a antibiotické účinky, škrob z kukurice (Zea mays) a výťažok z kôry a listov hamamelu virgínskeho (Hamamelis virginiana), ktorý má taktiež protizápalové, ale aj antioxidačné účinky.
Neobsahuje žiadne syntetické konzervanty, farbivá ani vône.


Maska sa nachádza v nádhernom pevnom a ťažkom balení, ktoré pôsobí veľmi minimalistický a šik. Mám ju vždy vyloženú na poličke a na prvý pohľad by ste možno povedali, že ide skôr o nejaký drahý krém a nie masku. Obsah balenia je 90g a odporúča sa aplikácia 1-2 krát týždenne po dobu 5-10 minút.
Maska sa nachádza v suchom stave, čo znamená, že balenie obsahuje piesok/íl, ktorý musíte rozrobiť s vodou a až potom môžete masku aplikovať na tvár. Táto tehchnika sa môže zdať ako zbytočne zdĺhavá, no má aj niekoľko praktických pozitív. Prvým je cestovanie naľahko. Stačí kúsok prášku odobrať do malinkej nádobky alebo sáčiku a môžete tak pokojne cestovať na dovolenku bez toho, aby ste museli vláčiť veľké pixle. Ak by sa vám aj maska vysypala, nemusíte sa báť zašpinenia. Je to len prášok. Ďalšiu výhodu vidím vo výdrži masky. Rozrobená maska sa musí spotrebovať rýchlo a táto by mala mať predsa len dlhšiu výdrž.


V popise sa uvádza, že masku treba zmiešať s vodou v pomere 1:2 (čiže na 1 čajovú lyžičku ílu treba pridať 2 čajové lyžičky vody), no podľa mňa vody stačí aj menej, inak je výsledná hmota príliš vodnatá. Samozrejme je to len a len na vás, ako uvážite a osobne to robím od oka a viem tak korigovať, ako hustú masku chcem a potrebujem. Po rozrobení má maska bahennú konzistenciu aj vôňu. Je veľmi príjemná, naturálna a mne osobne vonia, i keď si viem predstaviť, že niekomu môže smrdieť. Neviem, či poznáte hennu, tak trochu mi ju vôňou pripomína.
Potom ju už len stačí naniesť na tvár a nechať zaschnúť, takže čas podľa mňa ani nemusíte sledovať, pretože okamžite vidíte, kedy je už suchá. Ak však máte citlivú pleť, môžete ju dať dole aj skôr.
Čo môže byť miestami trochu nepríjemné je, ak dáte príliš hrubú vrstvu masky a tá po zaschnutí začne opadávať a máte ju potom nie len na oblečení ale aj v ústach :D


Masku dávam dole najčastejšie priamo v sprche, kedy si opláchnem celú tvár, no niekedy, keď práve nepotrebujem ísť do sprchy, použijem len teplú namočenú žinku (viď foto nižšie), ktorou ju jednoducho zotriem dole.
Po opláchnutí bola moja pleť síce trochu začervenalá (čo vidieť aj na poslednej fotke), no tento efekt sa u mňa dostaví vždy po použití čistiacich masiek, takže to už nejako neriešim. Snažím sa ju však aplikovať kvôli tomu radšej večer, keď už nemusím vyjsť z domu. Napriek tomu ma pleť nijako neštípala, nemala som žiadnu zlú reakciu, bola krásne hĺbkovo vyčistená, vytiahla mi krásne póriky, ktoré šli ľahšie von a na počudovanie ju ani nevysušovala.
Čo sa mastenia týka, tak pleť je krásne odmastená, no na druhý deň som nepozorovala nejaké menšie mastenie pleti. Aj tak som však spokojná, pretože pleť vyzerala sviežo a rozjasnene.
A teraz zopár creepy fotiek :D





Tak a to by bolo na dnes všetko. Dúfam, že recenzia bola dostatočne vyčerpávajúca a že vám aspoň trochu priblížila účinky tohto produktu. Ak máte radi túto značku a ak vás produkt zaujal, dá sa zohnať napríklad na parfums.sk


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára