streda 18. marca 2015

|Spotrebované produkty #6|

Zdravím vás zlatíčka,
dnes som si pre vás nachystala príspevok o spotrebovancoch. Napočudovanie sú tieto príspevky dosť populárne a aj ja osobne ich rada čítam a ešte radšej píšem, pretože vám viem v rýchlosti povedať, či som bola s produktom spokojná, či mi vyhovoval a či si ho ešte niekedy kúpim alebo radšej nie. Tentoraz to bude trochu viac vecí ako obyčajne, ale pokúsim sa to skrátiť, aby som vás zbytočne neunudila už po prvých dvoch produktoch :D


Začneme teda telovkou. Myslím si, že k týmto dvom produktom toho veľa písať nemusím. Nivea je môj najobľúbenejší sprcháč z drogérie, ktorý je cenovo dostupný a má široký výber. Neskutočne dobre vonia, pokožku nevysušuje a nedráždi, čo je pre mňa osobne veľmi dôležité. Telové mlieko od Dove je klasika, ktorá sa u mňa raz za čas objaví hlavne vďaka tomu, že mi ju niekto daruje na Vianoce. Má krásnu krémovú vôňu, skvelo sa vstrebáva a hydratuje, takže nie je čo dodať.


A k tomuto asi tiež veľmi nie. Moja niekoľkoročná stálica Rexona ma nezradila nikdy, tak ako to uvádza reklama. Zo všetkých verzií mám najradšej aloe vera. No a potom tu mám konečne spotrebovaný Lady Speed Stick, ktorý som už ani nedúfala, že spotrebujem. Pár rokov dozadu to bol jediný deodorant, ktorý som používala a zbožňovala som ho, no chute a preferencie sa asi fakt menia. Tak ako mi kedysi vyhovovala jeho gélová konzistencia, tentoraz mi paradoxne práve vadila a prekážalo mi, že mám podpažie lepkavé, mokré a chvíľu trvalo, kým uschlo. Takže znova už asi nie.


Z krémov sa mi podarilo dokopať do dna Ziaja krém na nohy. Bol to jeden z mála produktov, ktorý ma od tejto značky nenadchol. Nebol zlý, ale nezbadala som ani žiaden zázrak. Proste bol taký, ako všetky krémy z drogérie. Takže do kúpy určite nepôjdem.
Krém na ruky Yves Rocher patrí k jedným z mojich obľúbených. Vôňa krému je kvetinková a viem si predstaviť, že to nebude šálka kávy pre každého. Je trochu hutnejšej konzistencie, takže kto má rád tekutejšie krémy, asi z neho nadšený nebude. Avšak ani jedna z týchto vecí mne osobne neprekážala a to, že toto bolo moje asi tretie balenie svedčí o tom, že mi absolútne vyhovoval.


Kérastase šampón som si kúpila na citlivú pokožku hlavy a keďže bol dosť drahý, čakala som od neho veľa, no sklamal ma. Z počiatku sa mi zdal super, vlasy boli krásne hladké, lesklé, neskôr ma však hlava svrbela ešte viac a nakoniec sa mi vrátili lupiny. Tak som ho dala priateľovi, nech ho teda dopoužíva, aby som neplytvala. On môže použiť čokoľvek a nemá problém, lenže tento šampón okamžite po prvom použití zavrhol. Vraj boli jeho vlasy mastnejšie, než pred umytím. Do kúpy už určite znova nepôjdem.


Ďalej sa v mojej taštičke na vyhodenie zhromaždili aj produkty na pleť. Pore Strips z lávových kameňov som nepoužívala už strašne dlho, no pri nedávnom upratovaní som našla ešte jedno balenie. Na moje ľahko lezúce póry sú skvelé a krásne mi nos vyčistia. Musím sa po nich v drogérke znova popozerať. Taktiež som natrafila v zásobách aj na vzorku krému Steam Cream, čo je nejaký revolučný krém vyrobený za pomoci naparovania, či čo. Bohužiaľ mne nevyhovoval. Za prvé mi strašne smrdel (iritovala ma tá jeho "vôňa", ale neskutočne), pleť som mala na dotyk lepivú a cítila som v nej divné pnutie. Takže plné balenie by som si určite nekúpila, čo je škoda, lebo ich obaly sú nádherné. Úplne opačný názor som však mala na vzorku Clinique hydratačného krému Moisture Surge Intense, ktorý bol skvelý. Nanášala som ho vždy pred aplikovaním make upu, s ktorým spolupracoval úplne zohrato. Vôňa typická pre túto značku, konzistencia stredne hustá, gélovitá, rýchle vstrebávanie, nežmlokovanie. Určite by som šla do plného balenia, no uvidíme časom, možno ma zaujme aj nejaký iný druh od tejto značky, pretože zisťujem, že Clinique mi zatiaľ veľmi vyhovuje vo všetkom, čo si kúpim.


Pri pleti ešte chvíľku ostaneme. Podarilo sa mi spotrebovať ďalšie balenie dvojfázového odličovača Garnier. Tento mi dala kamarátka, ktorá na neho mala zlú reakciu, no mne nerobí nič a o spokojnosti svedčí aj to, že toto bolo moje druhé balenie. Používala som ho na odlíčenie očí, čo zvládne veľmi dobre.
Taktiež sa mi minula Ziaja Sensitive micelárna voda, ktorú som dostala na testovanie a bola som z toho trochu smutná. Bola celkom dobrá, takže po vypotrebovaní momentálnych miceláriek si ju kúpim asi znova.
Recenziu nájdete tu.


Na odličovacie tampóny si dosť potrpím a som veľmi vyberavá. Neznášam niektoré značky, pretože sú príliš hrubé k mojej pleti a hlavne očiam. To sa už potom rovno môžem odličovať šmirglom. Zistila som, že najviac mi vyhovujú Lidlovské, no v Prahe sa mi minuli a keďže sa mi do Lidlu isť nechcelo, siahla som po Ebelin z dmka, ktoré boli prekvapujúco dobré. Mali super konzistenciu, hrúbku a príjemný materiál.
Koncom roka som ešte objavila novinku a to maxi tampóny značky Lidl Iseree. Stačí jeden a odlíčite ním obe oči alebo odlakujete obe ruky. Ich nevýhodu však vidím v tom, že je ich aj tak málo a za tú cenu sa mi viac oplatia klasické menšie okrúhle.


No a úplne nakoniec som si nechala niečo na ústnu hygienu. Signal mini balenie zubnej pasty na citlivé zuby som mala tuším z nejakého časopisu. Nebola zlá, svoju prácu urobila, zuby boli čisté, no na moje citlivé zuby nevyhovujúca. Plné balenie by som si určite nekúpila. Zuby si s priateľom umývame sonickou kefkou, do ktorej sme investovali pred dvoma rokmi a je fakt skvelá. Čistenie zubov nebolo nikdy jednoduchšie a rozdiely oproti umytiu klasickou kefkou sú viditeľné. Keďže mám teda citlivé zuby a hlavne ďasná, používam Sensitive hlavice, ktoré sú k nim šetrnejšie, nedráždia ich a nespôsobujú krvácanie. Nedám na ne dopustiť.


Tak to by bolo konečne všetko, uff. Veľa vecí čo? A to som chcela, aby to bolo rýchle :D Už pomaly zhromažďujem ďalšie, takže sa máte na čo znova tešiť. Škoda len, že dekoratívku neviem spotrebovať rýchlejšie :D
Zaujalo vás z toho niečo?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára