pondelok 9. marca 2015

|Review Ziaja regeneračný koncentrát na ruky|

Želám krásny pondelok,
minulý týždeň ste v mojich novinkách mohli vidieť, že mi zo Ziaje prišli nové produkty na testovanie. Preto by som vám chcela v dnešnom príspevku jeden z týchto produktov ukázať. Tento regeneračný koncentrát na ruky pribudol do kolekcie produktov z kozieho mlieka. Je určený na suchú až veľmi suchú pokožku so sklonom k popraskaniu a škvrnám. 


Radu z kozieho mlieka veľmi obľubujem. Má príjemnú krémovú vôňu, krásne hydratuje a nespôsobuje mi žiadne ťažkosti. O telovom mlieku ste sa už mohli dočítať TU a písala som aj o očnom kréme TU, ktorý je jedným z mojich najobľúbenejších produktov tejto značky. Pochopiteľne som sa tešila aj na vyskúšanie nového produktu, akým je tento koncentrát, pretože som vlastne doposiaľ o žiadnom podobnom produkte nepočula. Čakala som niečo tekuté, priesvitné, gélovité, no v podstate ide o krém na ruky trochu hustejšej konzistencie, ktorý vo svojom zložení obsahuje proteíny z kozieho mlieka. Tie fungujú ako zosvetľovače škvŕn a zjednocovače nerovnomerného sfarbenia pokožky, ktoré súvisí hlavne s vekom. Ďalej je produkt obohatený o bambucké maslo, ktorý ako všetci iste vieme, je strašne fajnová vecička a ktorý pôsobí ako prírodný UV filter a zabraňuje tak poškodeniu pokožky a jej predčasnému starnutiu vplyvom svetla. Navyše obohacuje pokožku o mnohé vitamíny a funguje ako antioxidant, ktorý ničí škodlivé radikály. Nachádza sa tu aj olivový olej, ktorý je zdrojom vitamínu E a nenasytených mastných kyselín. Zabraňuje nadmernej strate vody z pokožky, hydratuje ju a vyživuje, vďaka čomu by mala byť vláčna a pružná. 


Krém je stredne hustej mliečnej konzistencie, rýchlo sa vstrebáva. Nezanecháva na rukách žiaden nepríjemný pocit, krásne ich zvláčni a hydratuje. Je dermatologicky testovaný a preto je vhodný aj rpe alergikov a ľudí, ktorý trpia napríklad atopickým ekzémom.



Balenie je podľa môjho názoru trochu nepraktické, šrubovacie a obsahuje 50 ml produktu.
Krém sa odporúča používať podľa potreby v malom množstve a vmasírovať, až kým sa nevstrebe.
Bude k dostaniu za cenu cca 3,49€.
Zakúpite napríklad v OC Atrium Optima Košice a eshop dobrakozmetika.sk


V prvom rade chcem povedať, že škvrnitými rukami netrpím a preto vám neviem povedať, aký je v tomto vlastne jeho efekt. No čo vám určite viem potvrdiť je to, že je fakt skvelý na suché a popraskané ruky. Tými som v podstate nikdy netrpela, no v Prahe som si začala všímať mierne prasklinky medzi prstami, čo som pripisovala miestnej vode. Po návrate domov sa mi to trochu zlepšilo, no úplne to zmizlo až používaním tohto krému. Natieram ich ním každý večer a ráno mám ruky nádherne vyživené a hladké. Vonia veľmi pekne, klasicky krémovo ako všetky produkty z tejto rady, a ak ste ju teda neskúšali, tak veľmi podobnú vôňu majú produkty Dove.
Neviem kedy presne bude k dostatiu, no ak na neho natrafíte, vrelo odporúčam jeho vyskúšanie, ako aj ďalších produktov z tejto rady.

Ak sa vám môj blog páči a radi v ňom "listujete", nezabudnite za mňa zahlasovať v ankete BLOGERKA ROKA 2014:*
Prajem vám krásny a úspešný týždeň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára