piatok 13. marca 2015

|Musicspiration #3|

Zdravím vás zlatíčka,
mám pocit, že mi opäť vynecháva mozog. Snažím sa napísať diskusiu k dizertačke a toľko krát sa pristihnem, že čumím do blba, že keby som bola za ten čas produktívna, tak asi napíšem knihu. Šesť strán diskusie a stále je toho málo. Neviem, čo ešte by som mala vymyslieť a pomaly ma začína chytať zúfalstvo a o nechuti teda ani hovoriť nemusím. No, ale teším sa, že je tu konečne piatok. Dnes som sa rozhodla pre taký menší oddychový a inšpiračný post, ako pre vás tak aj pre mňa. Ukážem vám to, čo momentálne najviac a najradšej počúvam, keď ma prepadajú záchvaty paniky a stresu a čo dokáže rozveseliť moju malú dušičku.
Prajem vám príjemné čítanie/počúvanie!


Ben Howard - I Forget Where We Were
Tento mladý chalan robí neskutočne pohodovú hudbu a píše nádherné texty. Mám pocit, že ju môžem počúvať snáď kedykoľvek. Poznáte to, keď aj tá najúžasnejšia pieseň vám práve v určité dni strašne vadí? Tak pri jeho piesňach sa mi to nestáva. Hoci som túto hudbu objavila len nedávno, po vypočutí skladby Promise som zistila, že ju poznám vlastne už dlhšie prostredníctvom tejto piesne, ktorá bola na soundtracku k filmu If I Stay.



Florence and the machine - What Kind of Man
Keď som zistila, že vyšiel nový singel od Florence, skoro som od radosti vyskočila po plafón :D Ale nie vážne. Som veľký fanúšik a už vyše troch rokov netrpezlivo čakám na nový album. No a v júni sa konečne dočkám. Juj ale som rada. Pieseň What Kind of Man z tohto nového albumu je neskutočná, strašne chytľavá a éterická ako vlastne všetko od Florence.



Ďalšie štyri skladby poznám vďaka seriálom. Tam nájdem vždy kopec skvelých hudobných tipov a poradím vám, ak chcete zistiť názov, použite buď aplikácie Shazam, SounHound alebo sa mrknite na stránku http://www.tunefind.com/, kde si podľa názvu seriálu a jeho konkrétnej časti (alebo filmu) skladbu nájdete jednoducho.

London Grammar - Stay Awake


Carina Round - For Everything a Reason


Rhodes - Worry


Sarah Jeffe - Clementine


Nasledujúce tipy sú popovejšieho charakteru. Sem tam mám chuť na niečo rytmickejšie, plné života, vhodné na vybláznenie. A presne také sú tieto dve skladby, z ktorých je moja favoritka Geronimo od Sheppard.

Alex Clare - Too close


Sheppard-Geronimo


No a nakoniec ešte niečo trochu tvrdšie. Rockovú hudbu obľubujem stále, aj keď v poslednej dobe ju nepočúvam až tak často, ako som bola zvyknutá. No sem tam ma chytí potreba vyčistiť si poriadne hlavu niečim tvrdším, ukľudniť si nervy, prípadne sa poriadne nabudiť a prebrať z hibernačného spánku.

The Spirituals Machines - Could´t Stop Caring


Rob Zombie - Feel So Numb


Foo Fighters - Something from Nothing


Soundgarden - Black Hole Sun


Pearl Jam - Jeremy


Tak to boli moje momentálne najobľúbenejšie piesne, ktoré počúvam dosť často.
Máte aj vy nejaké fajnové hudobné tipy?
Sem s nimi ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára