pondelok 30. marca 2015

|March Favorites|

Zdravím zlatíčka,
veríte, že je tu koniec ďalšieho mesiaca? Ja teda nie. Zas to uletelo a ani neviem kam :D Dúfam len, že apríl bude aspoň taký dobrý, keď nie lepší ako marec. Strašne sa teším na ešte väčšie oteplenie, začala som trocha cvičiť, takže dúfam, že si tým aspoň trochu zlepším svoju úbohú kondičku. Aj počas marca som si zamilovala zopár produktov, no rozhodla som sa dnes zakomponovať do tohto príspevku aj mojich jedlých obľúbencov. Takže poďme na to ;)


Ružová voda, ako už určite väčšina z vás vie, je mojim momentálne obľúbeným pleťovým produktom. Používam ho každý večer a niekedy aj ráno (ak nezabudnem). Krásne pleť osvieži, hydratuje a upokojuje. Ak sa prenesiete cez jej zvláštnu, "naturálnu" vôňu, určite zistíte, že je to fakt super vecička. Kúpite bežne v dm drogériách.


Ešte minulý mesiac som si v dmku kúpila beautyblender, resp. jeho napodobeninu, pretože originál je podľa mňa šialene drahý. Mala som jeden z ebaya, no nevyhovoval mi a rozhodla som sa vyskúšať tento. Táto špongia je fakt skvelá na nanášanie make upu a korektora. Avšak dobre sa mi s ňou pracuje len v prípade určitých typov produktov, takže všetko je to o skúšaní a zdokonaľovaní si techniky. Najradšej ju používam na korektor Estée Lauder Double Wear, ktorý ste mohli vidieť tu a tu. Prirodzenejší finiš som zatiaľ nedosiahla s ničím iným. Avšak jej jedinú nevýhodu považujem v jemnom materiály, ktorý sa rýchlo ničí častým umývaním. Inak je to však pre mňa aj tak fave produkt tohto mesiaca. 


Značka Clinique mi v poslednej dobe prirástla k srdcu. Mám pocit, že to, čo od nej vyskúšam mi vždy dokonalo vyhovuje. Tento mesiac som často používala make up Anti-blemish solution, ktorý moju pleť nijako nezaťažuje, vyzerá vcelku prirodzene a krásne zmatňuje. Keďže ide jar, siahla som opäť po tejto nádhernej koralovej lícenke, ktorá je jednou z najlepších aké vlastním. Má nádhernú farbu, ktorá na líčkach pôsobí veľmi sviežo a prirodzene, nehovoriac o super pigmentácii produktu.


Rúžov vo svojej zbierke nemám veľa (i keď o niečo viac ako by sa bežne patrilo), pretože sa snažím držať toho, čo mi vyhovuje. Dobrým príkladom je Estée Lauder Pure Color v odtieni Crystal Baby, ktorý je úplne moja farba. Moje pery, ale trochu lepšie. No nedávno som písala aj o novom objave, pre mňa nezvyčajnej červenej farbičke L´Oréal v odtieni Julianne, ktorú som si okamžite zamilovala. Má super výdrž, krásny matný finiš a vyzerá neskutočne sexy.


Ďalšia vecička, ktorú ste už dávnejšie mohli vidieť - Stella parfém. Od Prahy som ho nepoužívala vôbec, až tento mesiac a tak mi znova učaroval, že som ho ku koncu mesiaca nosila skoro každý deň. Ak však nie ste milovníčka vône ruží, nebude to pravé orechové pre vás, pretože je to veľmi zrelá a kvetinová vôňa.


No a nakoniec som si nechala svojich jedlých obľúbencov. Pomelo som jedla prvý krát pre pár rokmi a nechutilo mi, no chute sa zjavne menia, pretože teraz sa ho neviem nabažiť. Škoda len, že nie vždy viete odhadnúť to ideálne zrelé štádium. Lidl je moja studnica objavov. Jedlo tam nakupujem najradšej a to aj preto, že predávajú cenovo prijateľné "zvláštnosti" než inde. Príkladom sú aj tieto mini uhorky v medovom náleve, ktoré sú totálna závislosť. Stalo sa mi, že som na posedenie zjedla len tak bez ničoho celú fľaštičku :D Skvelý snack ku telke, verte mi. No a pri pokladni nikdy nezabudnem ukoristiť Čoketky, chutné arašidové keksíky v mliečnej čokoláde. Sú to kusovky, veľmi tenučké a šikovné na prihodenie do kabelky.


A čo vy?
Skúšali ste niečo z tohto?
Čo ste si tento mesiac obľúbili vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára