pondelok 2. februára 2015

|New In #13|

Želám vám krásny pondelok,
dúfam, že ste mali lepší víkend ako ja. Celý som ho totiž preležala v horúčkach v posteli, s neskutočnou bolesťou hlavy. Neviem, čo som to chytila, ale také stavy som nemala už od detstva. Aj preto bude dnešný post trochu kratší a menej ukecaný, tak mi to snáď prepáčite.


Avon peeling a krém na nohy s čerešňou som dostala od kamarátky na narodky a hoci som ich ešte neskúšala, veľmi sa na ne teším.
Drogéria dm má momentálne v predaji krásne retro krémiky, o ktorých ste už určite počuli a z dvoch vôni som sa rozhodla pre ružu s levanduľou, keďže sú to moje dve najobľúbenejšie kvetinkové vône.


Jediná dekoratívka, ktorú som si za tento mesiac kúpila je púder Boujois Healthy Mix, ktorý som chcela už veľmi dlho, ale stále som kúpu odkladala. Veď to poznáte. No pred pár týždňami som konečne videla v predajni po dlhej dobe môj odtieň a neváhala som ani sekundu.
Na narodky som od priateľa dostala úžasnú vôňu od Korres, o ktorej bude na blogu čoskoro recenzia.


Od ďalšej kamarátky som na narodeniny dostala sprchový krém Beauticology s mangom a mandarinkou, ktorý vonia úžasne. Momentálne mám rozrobené iné produkty, takže tento si tak trochu šetrím na leto.
Produkt, ktorý som nemohla nevyskúšať a ktorý sa dostal do dmka tento mesiac je čistič na kozmetické štetce Ebelin. Je to fakt šikovná pomôcka, ak potrebujete štetec rýchlo čistý, no nemáte čas na jeho umývanie.


Laky na nechty som tento mesiac nekupovala žiadne. Momentálne sa snažím používať to čo mám a nekupovať zbytočne ďalšie. No jedna vec mi vo výbave chýbala a to Sally Hansen odstraňovač na kutikulu.
Kamarátka mi na narodeninky kúpila ešte pero na odstraňovanie prebytočného laku Marionnaud. Pár rokov do zadu som v jednom kuse takéto perá používala, ale od Essence, no potom som objavila rýchlejší a hlavne lacnejší spôsob.


Veľmi som si obľúbila nový predajný stánok Ziaja v Košiciach a pri nákupe uhorkového krému a pomády som za jeden cent dostala denný a nočný krém Ziaja Med.


Tak to by bolo k mojim novinkám všetko. Teraz už však idem spať a liečiť sa, takže držte palce, aby ma to rýchlo prešlo.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára