piatok 20. februára 2015

|My Evening Skincare Routine|

Dobré ráno vám prajem,
dúfam, že ste sa dobre vyspali a že začnete nový deň krásne svieži a oddýchnutý. Pri spánku ešte chvíľku ostaneme, pretože by som vám dnes chcela ukázať moju pleťovú večernú rutinu. Teda to, ako sa v podstate momentálne starám o svoju pleť, ruky a pokožku tela. Veci, ktoré používam sa u mňa dosť často menia (z pochopiteľných dôvodov) a stálych produktov je u mňa pomerne málo. Takže poďme sa na to teda pozrieť ;)


Pleť si pred každým spánkom vždy poriadne odlíčim, Časy, keď som chodievala do postele nalíčená už dávno pominuli a čím som staršia, tým viac mi vadí, ak som doma a mám čokoľvek na tvári. Takže prvý krok je make up off. Potom, nie vždy, ale väčšinou, keď na to nezabudnem, použijem ružovú vodu, ktorou pleť trochu hydratujem a osviežim. Okrem toho je skvelá na regeneráciu pleti. Musím sa priznať, že s "vôňou" vody nie som stotožnená doteraz a stále musím zatínať nos, ale jej benefity sú mi prednejšie.


Niekedy, hlavne cez víkend, keď som dlhšie hore, ešte pred ružovou vodou použijem masku na tvár, vďaka ktorej sa zbavím hlbších nečistôt, odumretej pokožky a zredukujem trochu mastnotu. Masky mám veľmi rada hlavne v období, keď sa mi hormóny búria a moja pleť vyzerá ako nočná obloha. Mám ich vždy doma niekoľko, minimálne vo vzorkách a rada skúšam nové a plánujem aj menší maskový príspevok, takže hlbšie zachádzať nebudem.


Potom prichádza na radu očný krém. Táto rutina sa vôbec nezmenila a stále používam dve značky, ktoré mi zatiaľ maximálne vyhovujú a to Ziaju s kozím mliekom a Weledu s ružou. Očné okolie mi vyživia, hydratujú vďaka čomu ráno vyzerám vyspato a bez tmavých kruhov.
Recenzie oboch produktov nájdete TU a TU.


Potom prichádza na radu krém a sérum. Donedávna som nepoužívala ani jedno, no čím som staršia, tým viac si všímam, že moja pleť potrebuje poriadny kopanec do zadku. Niečo, čo ju hydratuje, zbaví suchších miest, rozžiari a vyživí. Ziaja krém manuka tree som použila len na ukážku, pretože sa mi práve vtedy minul môj obľúbený Ziaja Sensitive, ktorý sa nádherne dopĺňal s Kiehl´s sérom. V súčasnosti však používam Balea krém s levanduľou a ružou, takže aj k tomuto sa sérum perfektne hodí. Ak vás levanduľové sérum zaujalo, prečítať si o ňom môžete TU.
Recenzie na radu Manula Tree od Ziaje nájdete TU.


Pery sú pre mňa jeden z dvoch hlavných bodov tohto programu. Bez balzamu na pery nezaspím a večer je pre mňa vynikajúcou príležitosťou na nanesenie hrubej vrstvy toho najhutnejšieho alebo najliečivejšieho balzamu. O oboch mojich obľúbencoch ste už počuli, no aj tak ich spomeniem. Neutrogena je riedši balzam v tube, ktorý bol donedávna to jediné, čo som používala na extrémne popraskané pery a verte mi, že ak nechcete investovať do drahých produktov, tento drogérkový je fakt skvelý. No potom som sa namotala na Nuxe, takže som Neutrogenu začala trochu podvádzať, ale momentálne už spolu vychádzajú a nehádajú sa. Striedam ich podľa chuti.
Recenziu na Neutrogenu nájdete TU a na Nuxe TU.


Väčšinou sa sprchujem vždy ráno, pretože to mám tak radšej, no sú dni, kedy sa tejto činnosti venujem aj vo večerných hodinách a práve vtedy musím použiť telový krém, mlieko alebo čosi podobného charakteru. No zvláštne u mňa je to, že si takmer nikdy nenatieram celé telo. Iba raz za čas a mám na to hneď dva dôvody. Prvým je, že som v tomto strašne lenivá a druhým, že neznášam, keď mám celé telo lepkavé a upatlané. No nohy sú iná záležitosť. Tie mám suché neustále a po oholení ma zvyknú strašne svrbievať pri dorastaní chĺpkov a na ich ukľudnenie pomáha nakrémovanie. Ešte v zime mi značka Dr. Hauschka zaslala telový olej z limitovanej edície, ktorý zvyknem používať na suché kolená a je fakt fantastický.


Ako poslednú vec v mojej rutine nesmiem zabudnúť krém na ruky. Nebudem sa sto krát opakovať, prečo, pretože je to každému jasné. Značky obľúbené nemám, rada ich striedam a skúšam nové a vždy prídem s nejakým, o ktorom tvrdím, že je skvelý a potom vyskúšam ďalší a ten sa mi zdá tiež skvelý, takže favorita si nevyberiem.



Tak a to by bola celá moja kozmetická večerná rutina. Potom si už len umyjem zuby, dám sa do pyžama a idem spať.  

A čo vy? Máte vo svojej večernej rutine krok, ktorý nikdy nevynecháte?
Čo používate najradšej vy?
Prajem vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára