pondelok 26. januára 2015

|Urban Decay Eyeshadow Primers|

Zdravím vás zlatíčka,
a som tu po víkende opäť s novým postom. Dnes to bude recenzia na jednu z najobľúbenejších a najznámejších báz pod očné tiene. Túžila som ju mať už v čase, keď bola táto báza na internete ospevovaná a v našich drogériách sme mohli o podobnom type produktu len snívať. Tiene mi na očiach nikdy bez pohnutia nevydržali viac ako hodinu. Ísť pekne namaľovaná napríklad na svadbu dalo veľa práce, pretože ešte pred začiatkom sobáša som mala tiene zliate do liniek. Potom som objavila svoju prvú bázu od Catrice, ktorá nebola žiaden zázrak, ale pomohla čas aspoň trochu predĺžiť. Odvtedy uplynulo veľa času a bázy začali vyrábať aj iné značky, ktoré asi prišli na to, že je to nedostatkový produkt, preto som vyskúšala aj ďalšie ako napríklad Essence, Dermacol a Avon (z ktorých táto bola najlepšia), no vždy tomu niečo chýbalo. Toto leto mi kamoška objednala paletku Naked 3 a v balení sa nachádzali aj vzorky 4 druhov báz, ktoré som donedávna používala a bola som taká nadšená, že som si nakoniec kúpila aj plné balenie. Veľa z vás určite používa na líčenie tiene a niektoré možno mávate podobný problém, ako som mala kedysi ja, preto vám táto recenzia môže byť nápomocná.


Najprv vám opíšem čo to o vzorkách. Obsah vzoriek sa na obale neuvádza, no tipovala by som tak okolo 1 ml, čo sa síce môže zdať málo, ale z bázy stačí použiť iba trochu. Jedna takáto vzorka mi vydržala viac ako mesiac, takže postupne, kým som sa dostala k vyskúšaniu všetkých to chvíľku trvalo. K dispozícii sú štyri druhy a to Original, Eden, Sin a Anti-aging. Mimochodom, američania vedia ako robiť vzorky. U nás by vyrobili také, ktoré by vystačili max na tri použitia :D


Teraz vám v krátkosti opíšem jednotlivé bázy, moje dojmy z nich a vyberiem tú, ktorá bola pre mňa najlepšia.
Všeobecný popis:
Original - neviditeľná dlhotrvajúca báza, ktorá má udržať farbu na mieste
Eden - "nude" neutrálna matná formula pripravuje viečka na aplikáciu tieňov a zabraňuje ich taveniu
Sin - iba trošička tejto trblietavej formuly má zabrániť blednutiu a krčeniu
Anti - aging - dokázateľne vylepšuje vzhľad jemných liniek a vrások už za 8 týždňov


Moje dojmy:
Original - má pleťovú farbu, veľmi jemnú, "vzdušnú" konzistenciu, po nanesení ju na viečkach ani necítiť, nezanecháva lepivý pocit, nijako farbu viečok nemení a tiene s ňou držia po celý celučičký deň od rána až do večera
Eden - pleťovo - biela konzistencia, zanecháva viečka akoby biele, rozjasnené, po nanesení zanecháva mierne lepivý pocit a ak to preženiete s aplikáciou a príliš dlho sa s ňou hráte, začne vytvárať žmolky. Po niekoľkých hodinách som pozorovala zlievanie do liniek.
Sin - má metalickú, hnedo - bronzovo - striebornú farbu, ktorá je rovnaká aj po nanesení na viečko a to spôsobuje problémy pri aplikácii matných tieňov a tiež výrazne mení ich farbu. Stačí jej veľmi málo, inak sa to s ňou preženie a viečka sa lesknú ako diskoguľa. Vydrží celý deň.
Anti-aging - riedšia konzistencia, nijako nemení farbu viečok, no výdrž je o trochu horšia ako u Original.


Som rada, že som mohla vyskúšať všetky bázy a vybrať si tú, ktorá mi vyhovuje najviac. Možno by ste si mysleli, že v nich rozdiel nie je, ale rozdiely sú obrovské a preto som sa po tejto skúsenosti rozhodla pre klasiku a to úplne prvú Original bázu, ktorá mojim mastným viečkam vyhovovala najviac a splnila naozaj všetko to, čo sľubovala.


Bázu mi opäť objednávala kamarátka zo Sephory a 11ml ma vyšlo na 16€, no kúpite ju aj na feelunique.com za necelých 22€, prípadne menšiu 6ml verziu za necelých 11€.
Báza prišla krásne zabalená v papierovom stojančeku a plastovej priesvitnej krabičke.


Pôvodná verzia týchto báz mala hubičkový aplikátor, ako mávajú korektory, no teraz ich robia už len v klasickej tubičkovej verzii. Vôbec mi to neprekáža, pretože báza je hustejšej konzistencie a tak ju stačí len trochu vytlačiť. Tiene nezanechávajú na očiach žiaden zvláštny pocit, nelepia, viečka nevysušujú a vydržia naozaj celý deň. Nemenia farbu viečok ani tieňov a len o málinko ich zvýraznia. Pre mňa sa táto báza stala neodmysliteľnou súčasťou líčiacej rutiny a ak by som našla niečo rovnako dobré aj v drogériách a teda aj lacnejšie, uvítala by som, ale zatiaľ sa tak bohužiaľ nestalo, takže ak by ste o niečom vedeli, dajte vedieť ;)


A čo vy a bázy na oči?
Používate ich?
Ktorá je vaša obľúbená?
Prajem vám krásny týždeň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára