streda 28. januára 2015

|Movie Tips #5|

Zdravím vás zlatíčka,
neviem ako vás, ale mňa dnes asi čaká ďalší pochmúrny deň. V pondelok vyšlo konečne trochu slniečko, takže som sa ako taká kvetinka začala otáčať za svetlom a fotosyntetizovať, na čo moje bunky  moje mozgové bunky začali aspoň trochu pracovať. Príjemná zmena po takom dlhom čase. Len dúfam, že ho zas neuvidím až za pár mesiacov.
Keďže boli prázdniny/dovolenka, plus po víkendoch sa mi v tomto počasí večer veľmi chodiť vonku nechce, skukla som zopár fakt dobrých vecí (nájde sa tu aj nejaká tá čierna ovca), o ktorých by som vám dnes rada čo to napísala. Možno vás to inšpiruje a navnadí na nejaký dobrý filmík, ak nebudete mať večer čo robiť. Prajem vám príjemné počítaničko.



Men, Women & Children (Muži, ženy a deti)
Film opisujúci osudy viacerých ľudí s prepojenými príbehmi, ktorý sa potýkajú s problémami dnešnej doby. Ústrednou témou filmu je internet, výdobytok modernej doby, jeho nástrahy a vplyv na dnešnú mládež. Páčila sa mi táto tématika, ako aj výber hercov (Ansel Elgort je vynikajúci) aj ich výkony, spracovanie filmu a hlavne poukázanie na to, aké je dnes všetko vďaka internetu zvrátené. Fakt stojí za pozretie.


American Sniper (Americký ostreľovač)
Ďalší film, ktorý vo mne zanechal silný dojem bol skutočný príbeh veľmi nadaného a smrtiaceho snipera, ktorý predstavuje pre mnohých američanov národného hrdinu. Veľmi pekne spracovaný film. Keď ho priateľ pustil, nevedela som do čoho idem a teda že pôjde o biografiu. O to viac sa mi zapáčil, keď som to na konci zistila. Vrelo odporúčam, ak teda máte radi vojnové príbehy.


The Imitation Game (Kód Enigmy)
Film, ktorý nie je ani tak o samotnej Enigme, ktorý používali nemci počas druhej svetovej vojny na zakódovanie správ, ako skôr o mužovi, ktorý jej kód rozlúštil pomocou vlastného prístroja, zvaného Christopfer. Taktiež veľmi pútavá biografia, vďaka ktorej si človek uvedomí, za čo všetko ľudstvo vďačí jednému gayovi. Benedict Cumberbatch podal bravúrny výkon, čím si ako herec odo mňa vyslúžil veľký rešpekt.


John Wick
Zomrie vám manželka, áno ste smutný a možno trochu nahnevaný. Zbijú vás a ukradnú vám auto, to už ste možno nahnevaný o niečo viac. Ale keď vám do toho zabijú aj psíka, ktorého vám darovala vaša umierajúca manželka, to si žiada poriadnu pomstu. A o tom je celý príbeh Johna Wicka, bývalého zabijáka, ktorý je už pár rokov "na dôchodku" a ktorý musí opäť vytasiť svoje trochu "zahrdzavené" schopnosti a zbrane. Nie je to žiaden oskarov hodný filmový skvost, no na večerné pozretie a oddýchnutie je ideálny. Ak však nemáte radi zbrane, bitky a krv, potom to radšej nepozerajte.


Laggies
Skvelá komédia v hlavnej úlohe s Kierou Knightly a Chloe Grace Moretz. Opisuje mladú ženu pred tridsiatkou, ktorá nevie, čo so svojim životom. Je bez práce, vo vzťahu, v ktorom uviazla ešte na strednej škole, vidí všetky svoje kamarátky majúc kariéru, manželov, deti a nevediac, čo v živote sama chce a kam smeruje. Potom však raz večer pri obchode s potravinami natrafí na partiu mladých teenagerov a jej dobrodružstvo sa začína.



The Best of Me (Čo s láskou)
Film je nakrútený podľa knihy Nicholasa Sparksa. Musím sa priznať, že som od neho nečítala ni jednu knihu, zato filmy som videla všetky a nesmierne sa mi páčia a rovnako to bolo aj v tomto prípade. Veľmi pekne spracovaný, pútavý príbeh lásky dvoch ľudí, ktorý sa po rokoch stretnú, čo sa prelína s ich príbehom z mladosti. Veľmi som si tento film užila a ak ste videli Safe Haven (Bezpečný prístav) alebo The Lucky One (Šťastlivec) bude sa vám to páčiť. Mimochodom, neviem ako vám, ale mne strašne vadí, keď prekladajú názvy filmov do slovenčiny úplne inak :D


Song One
Tak tu som vôbec nečakala, že sa mi bude tento film páčiť. Hlavná hrdinka Franny sa vracia domov kvôli bratovi, ktorý je v kóme. Vďaka denníku začne spoznávať New York očami svojho malého bračeka a na tejto ceste natrafí aj na mladého, talentovaného muzikanta, ktorý je hudobným idolom jej brata. Pre niekoho sa môže zdať film trochu nudný, tiež som si to myslela, no na počudovanie to bol veľmi krásny a zaujímavý príbeh, ktorý dotvárala úžasná pohodová hudba.


The Equalizer
Ďalší tak trochu krvák, takže nie pre slabšie žalúdky. Denzla Washingtona zbožňujem od malička a je len zopár jeho filmov, ktoré sa mi nepáčili. Equalizer je plný napätia a akcie, no ak čakáte sexy zabijácke telá, sklamem vás. Denzel už predsa len patrí do dôchodcovskej kategórie, no vôbec mu to neuberá na charizme ani na hereckom výkone. Film som si veľmi užila a nenudila som sa, čo je pre mňa záruka dobrého, oddychového filmu.


Wolves
Tento film sem nedávam preto, že bol nejako extra zaujímavý, ale skôr ako varovanie  - VYHNITE SA MU OBLÚKOM. Mám rada knihy typu vlkodlaci, upíry a iné sci -fi fantasy vecičky, no málokedy o tom vedia aj urobiť dobrý film. Tento bol totálne na nič. Dal sa síce pozrieť a videla som už aj horšie, ale príbeh bol proste strašne predvídateľný, mal rýchly spád a o maskách ani nehovorím. Neodporúčam. Jediné, čo tam stalo za to boli dvaja hlavný hrdinovia (zbožňujem Jasona Momou alias Khal Drogo, wrrrr).

Zaujalo vás z mojej ponuky niečo?
Máte radi romantické veci, drámy alebo skôr niečo akčnejšie?
Aký dobrý film ste naposledy videli?
Prajem vám krásny deň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára