piatok 30. januára 2015

|January Favorites|

Zdravím vás zlatíčka moje,
ďalší mesiac máme za sebou, preto sa dnes opäť pokúsim zosumarizovať veci, ktoré mi momentálne vyhovujú najviac a ktoré som si v januári obľúbila. Niektoré sú ešte horúce novinky, ktoré ste na blogu nevideli a o iných som sa už možno viac či menej zmienila. Tento mesiac to budú po väčšine kozmetické veci, no na konci vám ukážem aj niečo navyše, tak poďme na to.


Viete aký je môj postoj ku krémom na ruky. Proste ich zbožňujem a mám ich všade, kde sa len dá - na stole v práci, doma na poličke, v kabelke...sú pre mňa dôležite ako pomáda na pery. Okrem toho stále veľmi rada skúšam nové druhy a značky. Milujem rôzne vône, no to, na čom si potrpím je konzistencia. A presne v tomto mi vyhovuje krém s argánovým olejom od The Body Shop. Má úžasné balenie, krásnu vôňu, ktorá na mňa pôsobí veľmi luxusne a konzistencia je nebeskááááá. Stredne hustá, jemná, klzká, no po rozotretí sa okamžite vstrebe a zanechá ruky nádherne hydratované a prevoňaté. Ako tú vôňu si ani neviete predstaviť. Nemusím si dávať ani parfém, tak dobre ju cítiť.
Z krémovej kategórie ma tento mesiac zaujal krém od Ziaje, ktorý je určený na mastnú pleť a obsahuje uhorku. Viem, že uhorkové veci sú na pleť veľmi dobré, preto ma krémik lákal a pravdu povediac som už ani žiaden denný doma nemala, takže bolo rozhodnuté. Je fakt skvelý, má stredne hustú konzistenciu, rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva pleť mastnú a nádherne sviežo vonia. No a za cenu okolo 3€ nie je čo dodať.


Do kategórie obľúbencov sa tento mesiac zaradila aj maskara Benefit They´re Real. Ako už z nedávnej recenzie môžete vedieť (dočítate sa TU), zo začiatku mi veľmi nevyhovovala. Mihalnice zlepovala a dosť sa otláčala na viečko. No za dva mesiace trochu preschla a zrazu je skvelá. Ale tento problém som si všimla už u viacerých maskár. S jej pomocou sú mihalnice krásne dlhé, takže tento objav ma potešil, pretože som sa bála, že ju zbytočne vyhodím.
Z lakov na nechty som si zamilovala L´Oréal z novej kolekcie Exclusive v odtieni Julianne. Je to typická nádherná, veľmi ženská a sexy červená, s ktorou určite nikdy nič nepokazíte. Lak má skvelú konzistenciu, výdrž, aplikáciu a jediné, čo by som mu mohla vytknúť je malé balenie a jeho vyššia cena. Avšak tieto laky sa radia medzi najlepšie z drogérie, čo som kedy vyskúšala.


Ani tento mesiac nemôžem vynechať pery. Aby boli vždy krásne, niekedy nestačí len pomáda a rúž a treba ich aj trochu zbaviť prebytočných šupiniek. Na to je skvelý napríklad tento Lush žuvačkový scrub, ktorý pery jemne vyhladí a čo je skvelé, že ho môžete zjesť, pretože obsahuje čisto prírodné zložky. 
Z rúžov som tento mesiac najviac využívala Rimmel Long Lasting Finish v odtieni 077 Asia, ktorý patrí k mojim najobľúbenejším rúžom - skvelá konzistencia, hydratácia, farba a aj cena. Nie je to úplná nude farbička, no zároveň ani nič extra tmavé. Vyzerá dobre na deň do práce, ale aj večer do baru, takže sa pre mňa stala takou univerzálnou farbou.


Ak sledujete fan stránku dm drogérii alebo aj iné blogerky, určite vám neunikla novinka, ktorá bola v našich drogériách doslova postrádateľná. Ide o čistič na kozmetické štetce od Ebelin. Je fakt skvelý a som rada, že mám konečne vo svojej výbave takýto produkt.


Posledným kozmetickým produktom je sprejík na telo Playboy. Kupovala som ho ešte v lete v Prahe a šetrila som si ho práve na takéto chladnejšie mesiace, pretože je trochu ťažký. Na Silvestra som si ho konečne prvý krát vzala na chatu a bola som ním milo prekvapená. Ako som už tiež nedávno písala v príspevku o produktoch, ktoré ma sklamali (dočítate sa TU) mala som podobný produkt od Victoria´s secret, avšak Playboy je o polovicu lacnejší a omnoho lepší.


Posledný obľúbenec je na prvý pohľad možno trochu obyčajný, ale zato u mňa veľmi potrebný a každodenne využívaný. Veď kto by nepoužíval odličovacie tampóny?! Táto malá vecička veľmi uľahčuje život, teda aspoň ten môj a vôbec si neviem predstaviť, žeby som mala ešte v dnešnej dobe používať vatu alebo niečo iné. No tieto odličováky sú trochu iné, ako bežne poznáme a objavila som ich len minulý mesiac. Sú z Lidlu a majú zhruba dvojnásobnú veľkosť bežného tampónu, vďaka čomu vyčistíte naraz celú tvár alebo oči. Sú fakt super, hebké, pevné a tekutinu krásne nasiaknu. No čo je dôležitejšie, že pokožku nijako nedráždia, a verte mi, že už aj s takými som mala tú česť. Nie je nič horšie, ako keď máte pocit, že sa odličujete so šmirglom. Takže za mňa veľký palec hore. Určite budem kupovať aj naďalej.


Tento mesiac som objavila aj jeden skvelý a pomerne nový seriál s názvom How To Get Away With Murder, ktorý je o skupinke mladých študentov práva, riešiacich rôzne zapletené právnické prípady pod vedením svojej profesorky. Veľmi dobre spracované, pútavé, dej je strašne napínavý a už po prvej časti som sa na to namotala tak, že som chcela vidieť viac. Teraz už len túžobne čakám na ďalšiu, ktorá vyjde po prvý krát od novembra. Ak teda máte radi príbehy plné napätia, vášne, zamotanosti a s trochou kriminalistiky, bude sa vám to určite páčiť.


Už nejakú dobu obľubujem televíznu show Grahama Nortona, čo je niečo ako anglická verzia Ellen Degeneres alebo Jimmy Fallon, no až teraz ma napadlo, že vám o nej vlastne niečo napíšem, pretože je fantastická a Graham je úplne geniálny. V podstate tam ide o to, že si moderátor každý týždeň pozve hercov, komediantov, športovcov, spevákov alebo iných zaujímavých ľudí, ktorým napríklad vyšiel nový film, kniha alebo čosi podobné a diskutujú o tom, rozprávajú svoje zážitky, vtipkujú a celé je to veľmi zábavné. Takže ak viete aspoň trochu po anglicky, na youtube nájdete kopec častí a fakt to stojí za to. 


Január je vždy mesiac, kedy sa mi veľmi nechce vystrčiť päty z domu. Počasie je nechutné, zamračené, ľudia sú chorľavý a proste celé to má akýsi depresívny nádych. Jeden by ani neveril, že mám v tento mesiac narodky :D No aj napriek tomu som objavila dve nové miesta, ktoré budem navštevovať asi často. Zbožňujem jedlo a rada papám, no ak mi niečo nechutí, som schopná na to miesto okamžite zanevrieť, takže najradšej navštevujem také miesta, ktoré už mám osvedčené a o ktorých viem s istotou povedať, že ma nesklamú (aj tu sa však niekedy majster tesár utne :D). Tento mesiac som vyskúšala až dva nové podniky a čuduj sa svete, oba sa mi nesmierne páčili. Prvým bola kaviareň Clematis, ktorá má úžasnú ponuku čajov a káv a ponúkajú tam aj niekoľko skvelých zákuskov, ako makarónky, Pavlovu tortu a mnohé ďalšie. Vrelo odporúčam aj vďaka jej príjemnej atmosfére a milej obsluhe. Druhým podnikom je reštaurácia Bamboo, o ktorej som počula už dosť dávno. Ak máte radi, sushi, nudle, ryžu, kuracinu, sójovku, wasabi a podobné vecičky ako ja, zamilujete si to tam. Oba podniky nájdete na Hlavnej ulici v Košiciach, takže ak ste náhodou odtiaľ alebo sa nejakým spôsobom ocitnete niekedy na Hlavnej a budete hladní, viete kam máte zájsť ;)






Uff, tak to by bolo všetko. Dúfam, že som vás neunudila, že vám tipy páčili a možno vás aj nejakým spôsobom inšpirovali ;)
A čo potešilo tento mesiac vás?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára