streda 21. januára 2015

|Disappointing products/Sklamanie z produktov|

Dobré ráno zlatíčka,
dnešný typ príspevku bude na mojom blogu úplne po prvý krát. Nedávno som totiž zistila, že sa mi nahromadilo zopár vecičiek, s ktorými som nebola spokojná a napadlo ma, že vám o tom niečo napíšem. Je to môj subjektívny názor a neznamená to, že ak to nevyhovovalo mne, nebude to vyhovovať 100 ďalším ľuďom. Tak to proste chodí :) Väčšinou s produktami problémy nemávam a už veľmi dávno som nemala žiadne alergické reakcie ani nič podobné. Prevažná časť produktov ma sklamala skôr svojim výsledným finišom, ale veď sa poďme pozrieť na to, ktoré to boli.


Ako prvé začnem vôňou, na ktorú som sa fakt strašne tešila, ale v konečnom dôsledku ma veľmi sklamala. Je od Victoria´s secret, čo je známa americká značka. Všetky určite poznáme krásnych "anjelikov" v podobe najkrajších modeliek sveta, ktoré brázdia móla pre túto značku. Okrem spodného prádla sa však značka vyznačuje aj kozmetikou a mala som možnosť vyskúšať telové mlieka, ktoré sú celkom dobré, preto som bola zvedavá aj na jej širokú škálu telových sprejov. Keďže v čase, keď som si ho objednávala sa blížila jeseň, chcela som niečo zmyselnejšia a ťažšie a tak som si vybrala vôňu Amber Romance. Je to fakt krásna vôňa, no sklamala ma v tom, že strašne slabo na tele vonia a vydrží len veľmi krátko. Mám doma aj dosť podobný telový sprej od Playboy, ktorý bol o viac ako polovicu lacnejší a vonia omnoho dlhšie. Takže za mňa má tento sprejík veľké NIE a do ďalšieho balenia by som už nešla.


Ďalší produkt asi pre vás prekvapením nebude. V pondelok som totiž o ňom robila príspevok, takže ak vás zaujíma podrobná recenzia, môžete si ju prečítať TU. V skratke pre tých, ktorým sa ju čítať nechce poviem len toľko, že ide o Ducray Anaphase šampón určený proti vypadávaniu vlasov. Avšak jeho účinky som postrehnúť nemohla, keďže som ho po vyše týždni musela okamžite prestať používať kvôli tomu, že sa mi na hlave urobila spŕška lupín. Je to škoda, pretože so šampónmi Ducray som bola celkom spokojná a ak by som vyskúšala tento ako prvý, asi by ma značka odradila.


Nasledujúci produkt je z oblasti dekoratívky. Ide o L´Oréal Brow Artist Plumper, teda gél na úpravu obočia. Mal by vám obočie pekne prečesať, jemne tónovať a samozrejme hlavne udržať po celý deň na svojom mieste. Ono produkt nie je až taký zlý, keď to tak vezmem, lebo plní všetko, čo má, akurát nie je vhodný pre môj typ obočia. Ja ho mám riedke a zlepuje mi ho do tenkých divných línii. Okrem toho nemám rada ten pocit, keď zaschne a akoby stvrdne. Inak však môže byť skvelý na hustejšie obočie, no na riedke a tenké by som ho nedoporučovala. Ostávam teda pri tieňoch na úpravu obočia, ktoré sú pre mňa bezpečnejšou voľbou.


So značkou Manufaktura veľké skúsenosti nemám. Zatiaľ som vyskúšala len krém na ruky, ktorý bol však presne z tejto hroznovej rady, ale ešte v starom balení. Jeho vôňa ma ohúrila na toľko, že som nedávno v predajni okukávala aj iné druhy výrobkov a natrafila som na balzam na pery s hroznovým olejom. A viete ako to mám s balzamami. Tých nemám nikdy dosť. No teraz ľutujem, že som doň vôbec investovala čo i len cent. Je to úplne priemerný tekutý balzam, ktorý síce pekne vonia, pery zvlhčí, no po pár minútach ich mám zase suché a musím ho reaplikovať. Čiže s mojimi perami nerobí nič a takýto balzam je pre mňa na nič. Obyčajný jelení loj mu vytrie zrak. Takže za mňa ďalší produkt, ktorý spadá do kategórie NIKDY NEKÚPIM!


V obchodoch Marks&Spencer sa mi najviac páči oddelenie s potravinami a s kozmetikou. Ich rozkošné vintage obaly ma vždy lákali a keď som zbadala tento krém na ruky s kokosom, neodolala som. Kiežby som :D Horší krém na ruky som v živote nemala. Obyčajná indulona je oproti tomu ferrari medzi krémami. Krémik má síce nádhernú vôňu, no ruky prakticky nijako nehydratuje viac ako na pár minút a čo je horšie, že zanecháva na nich veľmi nepríjemný pocit. Ani nie lepivý, ani mastný, proste niečo strašne zvláštne, pričom akoby mi na nich niečo prekážalo. Po tomto sa budem produktom tejto značky vyhýbať oblúkom.


Tónovací sprej Sally Hansen Airbrush Legs ste mohli vidieť v mojich novinkách ešte v lete a sľúbila som vám recenziu, no sklamal ma tak, že som na žiadnu recenziu ani nemala chuť, no dnes vám ho aspoň v rýchlosti opíšem. Produkt má slúžiť na nohy, pričom im má dodať jemný, tónový vzhľad, akoby boli opálené alebo ste mali oblečené silónky. Samotná idea produktu sa mi veľmi páčila a vkladala som do nej veľké nádeje, hlavne po všetkých pozitívnych recenziách. No potom prišla krutá realita. Na internete si môžete pozrieť viaceré návody, ako najlepšie sprej aplikovať. Skúšala som to na sucho, priamo na nohy rozmasírovať, ale aj zmiešať s telovým krémom. V oboch prípadoch to bol fail. Ešte pri rozmasírovaní spolu s telovým mliekom by výsledný finiš ako tak ušiel. Vyzeralo to celkom rovnomerne narozdiel od suchej aplikácie, no čo ma najviac sklamalo (a to v pri oboch aplikáciách) bolo to, že sa sprej aj po uschnutí všade otieral a tým vznikali na nohách fľaky, akoby som mala nejakú chorobu. Všetko bolo nechutne špinavé, takže som si povedala, že radšej budem mať nohy bledé ako fľakaté. 


Ďalší produkt ma sklamal neskutočne a zo všetkých asi najviac. Kozmetiku YSL mám veľmi rada, páčia sa mi jej produkty, no kvôli cene si ju nemôžem dovoliť tak často, akoby som chcela. Pred Vianocami som si v zľavách vybrala tekutý rúž/lak na pery Rouge Pur Couture Vernis Á Lévres Glossy Stain, ktorý na prvý pohľad vyzerá neskutočne, ale tam aj nadšenie končí. Vybrala som si dosť tmavý odtieň (číslo 13) preto svetlejšie na tom nemusia byť až tak zle. Po nanesení sú pery krásne lesklé, farba je sýta, no po prvom pití alebo jedení schádza dole a zanecháva nechutné prázdne miesto okolo pier. Okrem toho sa s ním aj dosť zle pracuje, pretože naniesť takúto tmavú farbu je vždy dosť veľký problém. Rúž určite nevyhodím, už len kvôli jeho obalu a tomu, že nestál málo. celkom pekne vyzerá po aplikovaní malého množstva a rozotreti prstom tak, aby boli pery len jemne tónované, ale ak by som chcela od produktu takýto efekt, určite do neho toľko neinvestujem. Čakala som teda viac.


Posledný produkt je od značky Benefit. Minulý rok prišla značka s novou linkou na oči, tzv. Push - up Liner, o ktorej tvrdila, že je absolútne revolučná a že zmení celú vašu líčiacu rutinu. Čo je na nej zaujímavé? Je to prvá gélová linka v pere, ktorá má silikónový skosený aplikátor a cez ktorý po zatočení výjde von samotný produkt. To by bolo všetko veľmi dobré, keby aplikátor nebol príliš hrubý. Je takmer nemožné touto linkou urobiť jemnú tenkú čiaru. A okrem toho má zvláštnu konzistenciu, rýchlo schne a rozmazáva sa, čo by nemala ako uvádza popis. Lenže šla som do kina a domov som došla ako medvedík panda, takže to nebolo len jemné maznutie. Našťastie som za linku nedala ani korunu, pretože bola zadarmo ku maskare, no neviem si predstaviť vysoliť za ňu vyše 20€. Bola by som riadne nasr.ná.


Máte skúsenosť s niektorým z produktov?
Ak áno, aký je váš názor na ne?
S čím ste v poslednej dobe neboli spokojné vy?
Dúfam, že sa vám príspevok páčil ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára