piatok 26. decembra 2014

|Vianoce u Nicky|

Prajem vám krásny piatok,
tak a je po Vianociach. Zbehlo to strašne rýchlo a ako každý rok aj tento som z toho smutná. Tieto Vianky boli super. Kopec jedla, krásna atmosféra, rodinka, priatelia, všetko ako má byť. Teda až na jednu vec. Sneh. Ale ten už chýba zopár rokov, takže si na to pomaly začínam zvykať. Na dnes som mala v pláne recenziu, no potom som si povedala, že som tento rok neprispela nejakým poriadným vianočným postom s vianočnou atmosférou. Preto vám v tomto príspevku ukážem zopár drobných fotografických úryvkov z mojich Vianoc, a teda ako to vyzeralo u nás. A tým, ktorý nečítali minulý post, chcem zaželať ešte raz Šťastné a Veselé sviatky :*


 Ozdôbka na stromčeku. Mám rada jednoduché veci a tieto drevené ozdôbky mi pripomínajú detstvo :)


Sviečky ku Vianociam jednoducho patria a sú jednou z najvďačnejších doplnkov.


Tento rok som to s výzdobou izby nejako nepreháňala, no zopár vianočných dekorácii by ste našli na mojej parapete...



...no a takto vyzerá parapetka mojej mamky v obývačke. Je strašne šikovná v pletení vianočných venčekov, stromčekov a zvončekov z papiera.


Ďalší z jej výtvorov, ktoré má zvesené na dverách.


A tu už je povestný vianočný punč, ktorého recept som vám ukazovala minulý rok. Varenie punča sa už stalo u nás tradíciou a bez neho si sviatky predstaviť neviem. Je to jeden z mála alkoholických nápojov, ktoré si užívam.



Mamina pečie rada koláče a torty, no každý rok spolu pečieme aj perníčky, avšak tento rok som počas toho nebola doma, takže túto tradíciu som zameškala. Nie som perníčkový typ, zjem ich, chutia mi, ale nejako to neprežívam. Zato pečenie a zdobenie je to, čo si na nich užívam najviac. No moja láska perníčky priam zbožňuje. Na Vianoce dostal plný obrovský sáčok od svokričky a dnes mu ostalo už len zopár na tanieriku.


Takto som vyzdobila stôl na Štedrú večeru. Samozrejme nesmú chýbať oblátky. Ako prvé sa podávala kapustnica s klobásou a hubami, potom bobaľky s makom a na záver moje najobľúbenejšie jedlo, rezeň so zemiakovým šalátom. Ten si vždy naložím ešte neskôr večer ku telke, pretože sa ho neviem nabažiť.


A tu už Ježiško doniesol darčeky a Max bol samozrejme prvý, kto to musel celé poriadne prehliadnúť, či dostal všetko, čo chcel.


Pohodička na vianočné ráno. Kávička, vianočka s lososovou nátierkou a pršut s klobáskou. Ach, zase mi bude po sviatkoch zle z toľkého jedla :D


Celé zakončené leňošením v novej kombinézke, ktorú som dostala pod stromček a s najlepším filmovým výberom, na čele s Kevinom McCallisterom ;)

Aké ste mali Vianoce vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára