streda 24. decembra 2014

|L´Oréal Collection Exclusive by Julianne|

Krásne vianočné ráno prajem zlatíčka,
tak sme sa dočkali. Opäť tu máme najkrajší sviatok roka. Svojim spôsobom som menšie Vianoce mala už včera, pretože som ich trávila u kamarátov. Varili sme punč, jedli rezne a šalát, púšťali si vianočné koledy, proste strašná pohodička. Síce ma dnes čaká v podstate to isté, no teším sa hlavne na to, že to všetko absolvujem so svojou rodinkou. A na záver príde najlepšia časť, rozbaľovanie darčekov. Strašne sa teším, ako budú všetci reagovať na darčeky od nás (mňa a mojej lásky). No a ktovie, možno pôjdeme aj na polnočnú do mesta s kamarátmi ;)
V dnešnom príspevku vám ukážem jeden krásny lak od L´Oréal z novej kolekcie Exclusive, ktorý je ako stvorený na Vianoce.


Možno si ešte pamätáte neutrálne "nude" laky a rúže z kolekcie Privee, ktoré vyšli pred pár mesiacmi. No a tentoraz značka prišla s kolekciou ladenou do červených odtieňov, pričom každý z nich je inšpirovaný inou ženskou celebritou. Červené rúže nie sú moja parketa a myslím si, že mi veľmi nepasujú, no laky na nechty zbožňujem, preto som mala chuť niektorý vyskúšať.


Tak ako naposledy, aj tentoraz mi najviac učaroval odtieň Julianne (o laku Julianne z nude kolekcie si môžete prečítať TU). Zaujal ma hlavne preto, že som takú červenú ešte asi nemala. Vyzerala trochu do oranžova, ale aj do ružova, takže som očakávala, že bude na nechtoch úžasná. Po vyskúšaní som však zistila, že je to taká klasická červená v štýle Laboutin, a vôbec sa nezhodovala s odtieňom vo fľaštičke, čo bolo dosť zavádzajúce.


Lak ma klasický, široký štetec, vďaka čomu sa mi s ním lakuje perfektne. Schne pomerne rýchlo a kryje už v prvej vrstve, nerobí žiadne bubliny ani šmuhy, preto laky L´Oréal zbožňujem. Jedinou nevýhodou týchto lakov je ich malý obsah. Pri dvojvrstvovom lakovaní vydržia tak 4-5 lakovaní, možno o niečo viac, ale je to stále málo.


Farbička vyzerá veľmi žensky a sexy. Všetky odtiene tejto kolekcie sú fakt lákavé a vrelo odporúčam ich omrknutie. Stoja okolo 3-4 eur, no za tú cenu dostanete kvalitu značkových lakov a okrem toho vyzerajú štýlovo.


Trochu ma mrzí, že odtieň vyzerá inak ako vo fľaštičke, ale s tým nič nenarobím a odhliadnúc od tejto skutočnosti som s lakom veľmi spokojná. Čo sa výdrže týka, momentálne používam pod laky bázu s ktorou nie som spokojná, pretože mám pocit, že nech robím čokoľvek a používam akýkoľvek lak, nechty mi pekné vydržia max 1-2 dni. Takže budem musieť pouvažovať o novej podkladovej báze.


Pri pohľade na lak v obchode sa mi vybavili Vianoce a Silvester. Je to krásna výrazná červená s oranžovým podtónom. Toto zimné svetlo vonku ma priam zabíja. Spraviť dobrú fotku, aby odtieň vyzeral realisticky je tuším nemožné. No posledné dve fotky sa tomu dosť približujú.


Poznáte novú kolekciu lakov a rúžov Exclusive? Ktorý odtieň je váš obľúbený?
Želám vám Šťastné a Veselé Vianoce. Dúfam, že si ich poriadne užijete, dobre sa napapáte a Ježiško vám prinesie veľa darčekov :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára