pondelok 1. decembra 2014

|Clinique Chubby Stick For Your Cheek/Lícenka od Clinique v tyčinke|

Želám vám krásne ráno,
dúfam, že ste mali nádherný víkend a že ste si ho do sýtosti užili. Ja som sa konečne po celom týždni dobre vyspala a hoci som mala v piatok večer pocit, že čosi na mňa lezie, nejako ma to našťastie prešlo. Posledná vec, ktorá mi teraz chýba je, aby som ochorela :D Nie nie, povedala som si, teta choroba tentoraz nemôže vyhrať a už aj som vypila tri plné hrnčeky horúcej vody s citrónom. A voilá, ráno ako rybička. Tak dúfam, že mi to vydrží a že som toho démona len na chvíľočku neuspala. Dnes som mala chuť napísať nápady na vianočné darčeky, ale potom som si to rozmyslela a rozhodla som sa opäť pre recenziu. Tak čo vy na to, ak by sme si dali nabudúce vianočné inšpirácie? Oh, mimochodom, nezabudnite na giveaway, ktorá stále prebieha na blogu a môžete sa jej zúčastniť. Len vás veľmi prosím, prečítajte si poriadne podmienky, aby sa nestalo, že vás budem musieť vyradiť. No a teraz už prejdime k dnešnému príspevku.
Pamätáte si ešte na Clinique margarétkovú lícenku? Bola som ňou taká nadšená - nehovoriac o tom, že stále som - že keď vyšli nové lícenky v tyčinke, neodolala som a hneď som si jednu kúpila. Je tomu už pár mesiacov a za ten čas som prešla rôznymi fázami toho, čo si o nej myslím, no povedala by som, že nastal ten správny čas, na zrekapitulovanie mojich dojmov.

Clinique vydal toto leto nové lícenky v tube/tyčinke, nazvite si to, ako chcete, v 4 odtieňoch, z ktorých je jeden krajší, ako druhý. Obal lícenky je veľmi pevný a produkt viete otáčať a zatáčať ako rúž, takže sa nemusíte báť, že ho nebudete vedieť z tuby dostať. A čo ma veľmi prekvapilo je, že nápisy držia ako pribité a to lícenku nosím kade tade so sebou. Je to taká drobnosť, ale predsa len ma poteší, ak produkt, do ktorého investujete, nevyzerá byť po dvoch týždňoch súci do smetiaku.


Zo spomínaných 4 odtieňov som si najskôr nevedela vybrať. Bolo to ťažké, ale nakoniec som si vybrala číslo 01 - Amp´d up apple (na obrázku mám menší preklep), čo je nádherná ružová farba s hnedým podtónom. Je veľmi neutrálna a takýto typ farieb veľmi obľubujem, pretože mi sedia aj vo forme rúžov, takže voľba bola jasná. Okrem toho podobný odtieň mi v kolekcii chýbal.


Lícenka je síce trochu zavalitejšia, ale pretože je v podobe tuby, tak je celkom dobre skladná a zatiaľ sa mi v tomto celkom osvedčila. Super praktická je aj v tom, že na ňu nepotrebujete štetec. Viete si predstaviť rozotrieť pudrovú lícenku prstami? Ja teda nie :D A v tomto má chubby stick výhodu. Stačí ju naniesť na požadované miesto a prstami rozblendiť. Je to super jednoduché a hlavne výhodné na cestovanie, ak nechcete alebo nemôžete so sebou brať veľa štetcov.


Jej konzistenciu by som prirovnala ako niečo medzi krémovou a pudrovou, pretože hoci je krémová, zároveň ak ju rozotierate prstami, máte na nich akoby pudrovo-zamatový pocit. Je to fakt zvláštne. A čo ma teda fakt utvrdilo v tom, že nie je úplne krémová, je že sa nedá použiť na pery. Vôbec nič s nimi nerobí a to mám skúsenosť s krémovými lícenkami, ktoré viete krásne použiť aj na pery miesto rúžu a vytvoríte tak krásne kombo.


Produkt má nádhernú sýtu farbu, nerobí žiadne fľaky ani mapy, nešuľkavie sa a na líčkach pôsobí veľmi prirodzene. Má dosť dlhú výdrž a s mojou mastnou pleťou spolupracuje celkom pekne, i keď niekedy má tendenciu ísť rýchlejšie dole, ak sa niekde otriem, ale to je tou mojou pleťou. Inak však ešte večer po nej badám stopy, dokonca aj pri odličovaní.



Z počiatku sa mi lícenka veľmi nepozdávala. Nebola som zvyknutá na jej konzistenciu a spôsob nanášania. No časom som zistila, že pre moju pleť viac vyhovuje aplikácia štetcom, vďaka čomu som schopná docieliť prirodzenejší finiš a až vtedy som si ju zamilovala. Pri rozotieraní prstami som musela veľmi dávať pozor, aby som to neprepískla a nerozmazala ju tak, že nakoniec som ju mala všade inde, len nie tam kde som chcela. Viaceré dievčatá na internete si jej aplikovanie prstami nevedia vynachváliť, no mne bohužiaľ táto varianta nevyhovuje. Štetcom ju môžete rozblendiť buď jemným ťukavým alebo krúživým spôsobom, čo sa mne veľmi osvedčilo. Kým ostatné odtiene sú podľa mňa dosť letné, táto je pomerne neutrálna a možno ju nosiť po celý rok, vďaka čomu sa stáva veľmi univerzálnym produktom, ktorý určite vo vašej kozmetickej výbave nezapadne prachom.

Tak čo vy na to? Kúpili by ste si ju?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára