sobota 27. decembra 2014

|Čím ma Ježiško prekvapil tento rok?|

Zdravím zlatíčka,
viem, že cez víkendy nepostujem, no zistila som, že sa mi nahromadilo veľa fotiek, k príspevkom, ktoré plánujem a nestihla by som vám ukázať do konca roka všetko. Preto som sa rozhodla, že dnes výnimočne napíšem post o darčekoch, ktoré som pod stromček dostala, kým je to ešte aktuálne a kým sme všetci vo sviatočnej nálade. Viem, že všetky, ktoré takéto posty píšeme sa potom ohradzujeme, že sa nechceme chváliť a vyvyšovať, čo je pravda a ak si niekto myslí opak, je to jeho vec. Ja mám takéto príspevky rada aj na iných blogoch, tak prečo by som nemohla urobiť vlastný. Tento rok som vedela o väčšine darčekov, pretože som si ich buď kupovala sama za peniažky, ktoré som dostala, alebo som proste dopredu povedala, čo by som si želala. No dostala som aj zopár takých, o ktorých som nemala ani šajnu a ktoré ma milo prekvapili a veľmi potešili.


Z nekozmetických vecí som sa najviac potešila svietiacemu zrkadlu od môjho drahého. Obrovská darčeková taška, ktorá bola zalepená, má lákala dosť dlho a nevedela som prísť na to čo to môže byť. Jedným z typov bolo presne toto zrkadlo, no láska ma okabátila, že to nie je ono. Čo na to povedať. Chlapec vie ako klamať. Budem si na neho musieť dávať pozor :D Zrkadielko je strašne super. Zapne sa do elektriny a má klasickú a zväčšovaciu časť a vďaka svetlu sa konečne namaľujem aj večer.
Mamina ma prekvapila krabičkou na odkladanie šperkov. Je to veľmi užitočná vec, hlavne ak máte toľko serepetičiek ako ja. No úplne najviac ma šokovala svokra. Na jej vek je veľmi šikovná, čo sa týka vyberania darčekov. Dostala som krásny umelý košíček s levanduľou a sklenený stojanček, ktorý vyzerá ako tie retro stojany na koláče, no ja ho využijem na šperky alebo kozmetiku. 


Z nekozmetických vecí som dostala od švagrinky knihu Bláznivých nechtov, ktoré je úplne špicová, plus magnetickú záložku od miláčika, pretože vie, že rada a veľa čítam. V knihe je kopec skvelých tipov, no na mňa až moc bláznových, ale snáď si z toho niečo vyberiem. Z časti je tam popísaná aj starostlivosť o nechty, takže sa možno dozviem niečo nové. Kozmetiku som si väčšinu kupovala sama. Z Prahy som si doniesla masku na tvár od Dr. Hauschka a nočné regeneračné sérum Kiehl´s. Okrem toho boli teraz v Marionnaud rôzne zľavy a tak som sa rozhodla, že konečne vyskúšam korektor Double Wear od Estée Lauder. Potom som ešte dostala od tatina deodorant a spolu od maminy dlho vytúženú vôňu od Calvin Klein In2U.


Pod stromčekom som našla aj čo to z oblečenia. Zbožňujem rockové tričká a momentálne budem predzásobená, plus som dostala krásnu kruhovú šálu od tatina a kombinézu na doma opäť od drahého. Asi som tento rok veľa poslúchala. Pohodlnú kombinézu som vždy chcela a do tejto som sa zamilovala na prvý pohľad. Je super teplá a pohodlná. Jedinou nevýhodou je chodenie na záchod, čo môže byť trochu otravné :D


Na záver vám ešte chcem ukázať darčeky od mojej zlatej kamošky Lenočky. Urban Decay bázu pod tiene som si objednala sama a jej skvelá spolužiačka mi ju doniesla až z USA, za čo jej veľmi pekne ďakujem. K nákupu sme ešte dostali mini balenie špirálky Hypnose od Lancome, na čo sa strašne teším. Lenušik ma potešila rozkoškou snehuliačikovou penou do kúpeľa, konkrétne jednou pre mňa a druhou pre moju lásku, plus telovým maslom Plant Spa a telovým krémom Dermacol, v obľúbenej kokosovo - ananásovej vôni. 


A čo potešilo tieto Vianoce vás? Dostávate podobné darčeky - oblečenie, kozmetiku...- alebo sa skôr obdaruvávate nejako inak?
Prajem vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára