streda 10. decembra 2014

|Christmas Party Make Up|

Prajem vám krásnu stredu,
rozmýšľala som čo s dnešným postom, pretože som vás nechcela nudiť ďalšou recenziou a rozhodla som sa, že vám teda ukážem jedno líčenie, ktoré je ako stvorené na vianočnú, či silvestrovskú párty, ktorých bude teraz neúrekom. Tak dúfam, že sa vám bude páčiť ;)


Na celé líčenie som použila nasledujúce produkty:
Urban Decay báza pod očné tiene Original
Maybelline Color Tattoo očné tiene v odtieni Metallic Pomegranate
Urban Decay Naked 3 paletka tieňov
Rimmel gélová očná linka
Rimmel Wake Me Up korektor
Catrice kit na obočie
L´Oréal špirála VolumeMillion Lashes Excess Noir
L´Oréal BB krém
Chanel Les Beiges púder
Clinique Chubby Stick for Cheek
NYX butter gloss
Bourjois Rouge Edition Velvet


Pre toto líčenie som zvolila výraznejšie nalíčené oči, ktoré som urobila nasledovne:
1. aby tiene vydržali, použila som podkladovú bázu
2. následne som naniesla na celé pohyblivé viečko Color Tattoo od Maybelline
3. pod obočie a do vnútorného kútika som aplikovala odtieň Strange z Naked paletky
4. vnútornúčasť záhybu oka som vytieňovala pomocou odtieňa Limit
5. na vonkajšiu časť záhybu som použila tieň z názvom Nooner a všetko som poriadne rozblendila blending štetcom
6. nakoniec som do vonkajšieho kútika a pod oko aplikovala najtmavší odtieň z paletky Blackheart a rozblendovalaho do stratena, aby neostali žiadne ostré hrany
7. celé dymové líčenie by nebolo ono bez linky, načo som použila gélovú linku od Rimmel, s ktorou sa mi pracuje najlepšie a vydrží celý deň
8. nakoniec som mihalnice vytočila pomocou kliešťov a naniesla špirálu, aby boli krásne dlhé a tmavé


Namiesto make upu som použila len L´Oréal BBkrém, ktorý má síce menšie krytie, ale pôsobí prirodzenejšie a menšie nedokonalosti som potom prekryla pomocou korektora Rimmel. Obočie som zvýraznila obľúbenou sadou od Catrice a na líčka naniesla krémovú lícenku v tyčinke od Clinique. Celý look som potom zafixovala malým množstvom púdru od Chanel, ktorý je na takúto príležotosť ako stvorený.



Na pery som zvolila dve varianty. Prvú jemnejšiu, prirodzenejšiu, romantickú a neutrálnu v podobe NYX Butter Gloss, ktorá je vhodná v prípade, že sa bojíte, aby tmavé líčenie už nebolo príliš, alebo sa necítite dobre vo výraznejších farbách. Druhá varianta je pre tých odvážnejších, ktorý sa neboja farby. Pre túto variantu som zvolila sexy, mierne provokatívny odtieň od Bourjois, s ktorým určite zažiarite na každej párty.




Tak ako sa vám páči toto líčenie?
Preferujete variantu s jemným rúžom alebo trochu odvážnejší look v tmavšej farbe?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára